Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 40.

mandag, 28. marts 2016, 20:15

Forfatter: Miklix

Zenbook UX31

Ja, det kunne måske være en defekt blæser! Har siden formateret den og det er egentlig ikke bleven nævneværdigt bedre, men det er da til at leve med, så jeg overlever! Tak for jeres inputs og go' aften

fredag, 25. marts 2016, 00:22

Zenbook UX31

Godaften, Jeg har en ældre Asus Zenbook UX 31, som har været brugt en del år til skolebrug. Den har altid kørt utroligt støjfrit, faktisk har blæseren sjældent kørt, men nu blæser den som en orkan og er jævnt sløv (selv af en Zenbook). Har lige haft køler af og renset støv fra blæseren samt nyt CPU-pasta - men det hjalp egentlig ikke det store, ser stadig 80C i temp, når den skal åbne en browser. Har i nogle forslag til hvad der kan hjælpe? Har før installeret Windows 7 friskt på den, men er ret...

fredag, 19. februar 2016, 13:35

Kan udbyder skrue på trådløs hastighed

Korrekt. Hvis du ikke kan se 5ghz, er det typisk fordi dit netværkskort ikke understøtter det. Ellers kan du prøve at gendanne modem, hvis det er en fejl på modemmet, at den ikke vises (kan forekomme, dog sjældent) Ja, hvis du bor i enten lejlighed eller rækkehus, er 5ghz ekstremt meget bedre, end 2,4. Andres wifi smadre 2.4 forbindelsen. - Bl.a. derfor Yousee nu benytter begge dele.

tirsdag, 16. februar 2016, 11:46

Kan udbyder skrue på trådløs hastighed

Hej, Yousee kan ikke skrue ned for din wifi-hastighed. Der kan ændres for den generelle hastighed, altså den du modtager på kabel - men det ville ikke være i nogen interesse. Der er ingen garanti på wifi-signal, som også står i Yousee's vilkår, ligesom det gør ved alle andre udbydere. Som andre skriver er dette fordi, at rigtige mange ting, kan forstyrre et luftbåren signal, hvor især andre wifi signaler er den største synder. Derfor så er det værd at bruge 5Ghz netværk, som du højst sandsynligt...

fredag, 23. oktober 2015, 22:54

Gratis underholdning

Dungeon Defenders 2

onsdag, 8. juli 2015, 18:37

Ny køler eller ny blæser?

Jeg har ikke kunne finde nogle sammenligninger mellem de to kølere, men umiddelbart tror jeg, at 212 køler mere, fordi den umiddelbart er en del større. Har selv en 212 og synes den er rigtig god, til prisen og tilmed også meget lydløs! - Jeg ville gå efter en 212

fredag, 26. juni 2015, 20:00

Ny skærm - hvad skal man vælge?

Sync er ellers en dejlig skærm!

onsdag, 24. juni 2015, 17:38

Nyt grafikkort - gtx970, eller?

Ah, cool nok! - Jamen jeg tager det til overvejelse, tak for hjælpen!

tirsdag, 23. juni 2015, 18:18

Tak for svar! - Regner ikke med at skulle spille i 2k eller 4k opløsning i den kommende tid - så hvis 970 kan klare 1080p i lang tid, så ville jeg være godt tilfreds. Har også kigget på AMD's kort, men har dårlige tidligere erfaringer. Desuden betyder støjniveau rigtig meget og i og med AMD bruger store mængder strøm, tænker jeg, at de også generere mere varme - det kan dog være usandt!

mandag, 22. juni 2015, 17:02

Hej, Jeg overvejer nyt grafikkort og MSI 970gtx har længe haft min opmærksomhed, men de 3,5gb skræmmer mig lidt, når jeg hører, at kortets ydelse bliver noget nær elendigt, ligeså snart det skal bruge de sidste 0,5gb. - Spørgsmålet er så, vil man komme ud for, at skulle bruge alle 4gb, hvis man holder sig til 1080p gaming? - Er det desuden rigtigt opfattet, at andre kort ikke har problem med dårlig ydelse, så snart de skal bruge deres max vram? Kom med jeres guldkorn, for og i mod!

søndag, 7. juni 2015, 17:00

[LUKKET] Vind med be quiet! og Tweak.dk!

Jeg skal vinde den, fordi at min gamle og ellers meget pålidelige Corsair er ved at en 5-7 år gammel. - Den skal drive mit kommende 970 gtx, som jeg køber når jeg bliver student, om et par uger! Mit system kan man se i min profil!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.