Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 28. december 2009, 11:24

Forfatter: PaW^

Min computer timeouter

har du evt leget med de tjenester der kører ? har oplevet hvor jeg disablede nogen tjenester som ikke var nødvendige, hvorefter at den begyndte at gå i hak sådan som din gør. min løsning var at reinstallere windows

mandag, 28. december 2009, 11:08

dvd drev ser nogen gange medier som blanke

Min brænder er begyndt at opføre sig mærkeligt. Den vil ikke læse dvd'er korrekt. har prøvet at lave en windows 7 dvd fra MSDNAA , som den ikke engang gad at boote på. Efter lidt tid så prøvede jeg at reinstallere windows 7 via usb, uden det store held. Dog nu kan jeg engang i mellem få lov at læse dvd'en(sker hver 5. gang eller lign). Ellers så tror den at dvd'erne er blanke.. Har prøvet med _ikke_ brændte hvor det heller ikke duede.. er mit dvd drev ved at futte af ?

tirsdag, 1. december 2009, 17:29

Programmering

Kig på java i første omgang. Det er legende let at finde ud af i forhold til de fleste andre. www.javabog.dk har en række gode tutorials. og til at udvikle det i, så har du eclipse eller netbeans. eclipse er bedst, men kan som standard ikke lave grafisk brugergrænseflade ved hjælp af drag&drop. Det kan netbeans dog, men det er tilgengæld en gang slamkode den laver. Desuden vil jeg anbefale dig at lære om OOP (objekt orienteret programmering), da det er hoveddelen bag java. Det er en måde at prog...

tirsdag, 1. december 2009, 17:21

vt

det er skam nok en fejl40 et sted. spørgsmålet er bare hvor

tirsdag, 1. december 2009, 16:39

Turneringssystemer

Fandt et nice net på et tidspunkt.. skal lige se om jeg kan finde det igen. der var alt fra fælles pizza bestilling til en jukebox hvor man bare kunne uploade sange til osv.. og så self med tourneringsting edit: ikk det jeg brugte dengang, men snublede over det: http://nixbit.com/cat//information-manag…rnament-system/ Her var det jeg ledte efter: http://www.nerdclub.net/alp/

tirsdag, 1. december 2009, 16:36

C# ConsoleApplication FullScreen

tror ikke rigtigt at du kan gøre det, med mindre du laver din egen "console". Jeg ved at dosprompt kun kører en 600 pixels i bredden eller sådan noget. også selvom at man maksimerer den. og Console kan jeg så vidt jeg husker kun bruge når du tester programmet i enten dosprompt eller den indbyggede console i visual studio. Du kan evt prøve at bygge din egen. nu ved jeg ikke hvad dine intentioner er med det, men hvis du skal bruge noget med input fra brugerens side, så bliver det lige en tak svære...

søndag, 28. december 2008, 21:08

bootcamp gfx driverupdate

fra 179.xx der supporter de Geforce PhysX.. altså at graffikkortet kan agere som et Ageia PhysX kort Og omega driverne er forældet desværre..

søndag, 28. december 2008, 19:03

Lan party - backbone how to?

slet ingen ?

fredag, 26. december 2008, 23:23

Pogrammer til Hosting af webserver

Hvis du henter en linux server distro så er der helt sikkert programmer med til det, som kan hoste en side. men så skal du ikke kunne regne med at få asp og asp.net. Kun php. Hvis du så har en windows server distro, så har den sikkert også indbygget et system der kan hoste hjemmesider.. Ellers kan man alternativt have en xp installeret hvor der er installeret et program som f.eks. easyphp, som har de forskellige apache, php, mysql osv. det anbefaler jeg ikk, hvis det skal bruges som hosting, mer...

torsdag, 25. december 2008, 17:16

Lan party - backbone how to?

Da jeg skal være host for et lan party med 100+ personer, så kunne jeg godt vide hvordan jeg skal sætte det op. jeg har 6 borde og et admin-bord. jeg regner med at der bliver en switch eller 2 på hvert bord hvor de så alle bliver koblet hen til en backbone pc, som internettet er koblet til. Så vil jeg have sådan at hver person har sin egen IP. f.eks. 10.0.x.y (x for bordnummer, y for plads nummeret). Så vil jeg gerne have at de ip'er der passer til bordene kun kan komme på nettet, dvs hvis der e...

torsdag, 4. december 2008, 17:38

shg.dk returret?

og ja shg retter sig efter det.. hvis du kommer ind med noget som du har købt for en uge siden, så bytter de det eller giver pengene tilbage hvis det er det du ønsker

torsdag, 4. december 2008, 17:35

Programmeringsprogram

Der findes en Visual C# express 2008 som er gratis at hente. bare du har originalt windows http://www.microsoft.com/express/vcsharp/ C# kan det meste og er bygget på det der hedder OOP.. altså at alt ligger i "klasser". hvilket giver en logisk opsætning og relativt nemt at forstå. Kender desværre ikke noget bøger.. men jeg ved at IDG plejer at lave en del bøger og hæfter om programmeringssprog.. men det du lærer i bøger, det er kun grundlæggende.. resten må du søge dig frem til.

onsdag, 19. november 2008, 11:31

Online tøjbutikker med størrelse 40 i bukser :)

aner det faktisk ikke.. plejer at drikke noget der er en mellemting mellem lunken og koldt vand.. men det smager meget godt

onsdag, 19. november 2008, 09:03

Online tøjbutikker med størrelse 40 i bukser :)

prøv at starte morgenen med at æde et par bananer og så drikke et glas lunkent vand.. så burde du tabe dig lige meget hvad du spiser resten af dagen.. en eller anden random japaner der har fundet på det.. men det virker.. har tabt mig 2 kg på det indtil videre edit: http://fpn.dk/mad/kost_ernaering/article1497098.ece

søndag, 16. november 2008, 23:08

Fejlforklaring (kan ikke tolke)

kan det ikke være at den bare ikk kan finde ud af 64bit ?

mandag, 10. november 2008, 22:56

Vista Låser computeren selv?

tror dit batteri er afgået ved døden. hvis windows registrerer at der er 4% tilbage af strøm, så går den automatisk i dvale eller slumre tilstand, for at alt det du er i gang med, det ikke går tabt. du kan selv ændre det hvis du højreklikker på batteri ikonet i nederste højre hjørne og klikker på strømstyring. Der klikker du så på "juster skærmens lysstyrke" og trykker på "skift avancerede strømstyringsindstillinger" og så dobbeltklik på "batteri" i boksen. under batteri kommer der "handling ved...

onsdag, 15. oktober 2008, 16:34

Problemer med dato på XP

Der sidder også et lille batteri i bærbaren, men det er vold svært at skifte da man skal skille stort set alt fra hinanden. men ja det plejer at være bios der står forkert

onsdag, 15. oktober 2008, 14:26

Den nye com gik i sort!!!

tjek evt. om alt er tilsluttet som det skal være.. ellers prøv at resette bios..

onsdag, 15. oktober 2008, 14:10

komme i kontakt med router uden DHCP

Har som sagt en router af mærket netgear, som skal køre uden dhcp. men hvordan kommer jeg i kontakt med dens interface? jeg kunne godt før, hvor den havde DHCP, men efter jeg slog det fra, så aner jeg ikke hvilken ip den har.. jeg har dens mac adresse

mandag, 13. oktober 2008, 14:05

V:Panasonic Quintrix 32" og Phillips dvdr70

det er ikke kun en dvd afspiller.. den kan også brænde og optage fra tv'et, dog uden hdd

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.