Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 664.

onsdag, 27. august 2014, 21:10

Forfatter: pingomann

Hvilken laptop skal jeg vælge?

Tror lige du skal kigge på det link én gang til.

tirsdag, 27. maj 2014, 16:43

Nexus 7 eller 10?

Har selv 7'eren (også 1. gen) 32gb, og er selv fuld tilfreds med den. Størrelsen er rigtig god, hvis du spørger mig. Endte dog med at hente en anden launcher da jeg blev træt af google søgebar som åbenbart ikke kunne fjernes (?). Men det er nok mere mig Ang. opdateringer er min tablets version 4.4.2 og såvidt jeg kan se er den nyeste version 4.4.3, men Google plejer at være flinke til at opdatere deres produkter, selvom det ikke er den nyeste model (modsat HTC, LG)

torsdag, 23. januar 2014, 20:22

S: Low end Stationær PC - I3 540 -SOLGT-

Hey Tweak. Jeg sælger denne PC, da der ikke længere er brug for den. Alle delene er ca. 3 år gamle, undtagen PSU'en som er lidt nyere. Kører fint og lydløst, har ikke været brugt så meget og har i det sidste halve år stort set ikke været brugt. En god kontor PC, som sagtens kan køre lavt strømniveau, da CPU'en godt kan klare det meste grafik. Specs: Intel Core i3 540 @ 3,1GHz Gigabyte H55M-S2H 4GB 1333MHz Kingston, 2x2 XFX HD4830 Cooler Master 550W Billeder: http://peecee.dk/upload/view/430180 h...

lørdag, 18. januar 2014, 16:00

Yndlings game developer? (PC)

Jeg stemte Valve. De opdaterer deres spil jævnligt og spytter ikke nye spil ud år efter år (i samme serie som COD og BF nu også gør), som så mange andre gør. Lige pt. spiller jeg også kun CS.GO og DOTA 2, så det runder meget godt ud i hvorfor jeg vælger dem En to'er ville være Bethesda, udelukkende for Elder Scrolls serien.

lørdag, 18. januar 2014, 13:01

Yndlings game developer? (PC)

Så vidt jeg ved eksistere 3DO ikke længere, og har ikke gjort i ca. 10 år?

lørdag, 7. september 2013, 11:53

3-4 pers co-op spil

Payday 2 er et sjovt co-op spil, fungere lidt på samme måde som L4D. Kan se du har udelukket D3, men hvis du er fan af D2, så skulle i tage og prøve Path of Exile! Det er free 2 play, så der er næsten ikke nogen undskyldning for ikke at prøve det.

onsdag, 15. maj 2013, 15:51

Ejer af LG mobil i næstved og omegn

lige umiddelbart skulle den virke (gjorde den sidst inden at den løb tør for strøm), lige ud over den ikke gider lade mere, derfor leder jeg bare efter en der har et batteri der passer over i den. kunne dog godt lige prøve det trick der og se om det skulle virke

lørdag, 11. maj 2013, 11:33

Ejer af LG mobil i næstved og omegn

Min LG Optimus 3D er desværre død over weekenden, druknet af øl. Den vil ikke lade mere og da det batteri der var i den er fladt, derfor leder jeg efter en som i Næstved eller omegn har en LG mobil som bruger samme batteri. Batteriet hedder: FL-53NH og skulle eftersigende også være i andre LG mobiler som LG G2X, OPTIMUS 2X, P990 og P999, måske endda flere (se lige på batteriet). Jeg kan vel godt give en lille 6-pack øl eller sodavand alt efter hvad behager, for besværet Mvh.

tirsdag, 19. februar 2013, 17:02

Vind en Dell S2330MX Ultra-Slim skærm

Ja her er mit så. Det der med at rydde op er dog ikke min stærke side.

mandag, 24. december 2012, 15:40

Kan i have en rigtig god juleaften

God jul til folkens på tweak !

torsdag, 13. december 2012, 15:26

Har i fået styr på julegaverne?

Skal også først ud imorgen og købe. Er stadig i tvivl om hvor mange og hvad jeg skal købe da jeg mangler ønsker fra en del

lørdag, 15. september 2012, 04:18

iPhone 5

Citeret fra "Dropz" Jeg forstår det ikke, jeg forstår det bare ikke! Hvorfor løber folk ud som sindsyge og anskaffer sig nye telefoner til 4-5000 kr fordi de lancere en nyere (der for mig at se er en minimal opgradering). Jeg forstår generlt slet ikke hypen omkring appel. Er det designet? Er det stemningen omkring brandet? Jeg har endnu ikke set en produkt fra dem som jeg kunne få lyst til at købe. Jeg må nok indrømme at jeg nok er en smule "gammel dags" på dette område, men jeg fatter slet ikk...

lørdag, 15. september 2012, 03:57

leder efter post beep højtaler

wupti http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=motherboard+speaker

lørdag, 15. september 2012, 03:26

Dit Mest Læste Topic

http://www.tweak.dk/forum/board48-blandede-spil/117269-heroes-of-newerth-beta-keys/?highlight= Views: 11.571 Sjovt at se ens gamle tråde. Kan overhoved ikke huske jeg har lavet mange af dem

mandag, 6. august 2012, 17:59

Hvad er jeres planer i sommerferien?

Oven på studenteruge og Roskilde Festival har min pengepung ikke lige kunne række til en ferie, så mine planer er og har været at slappe herhjemme, stranden, studenterfester og ellers bare at cruise rundt i vores '67 Ford Mustang.

fredag, 8. juni 2012, 17:04

Forza Motorsport 4

Hey. Jeg søger spillet Forza motorsport 4 til min Xbox. Kræver selvfølgelig at spillet kører upåklageligt. Byder 175pp

tirsdag, 15. maj 2012, 12:57

Reservering af Diablo 3 fra CDON

Jeg står i den situation at ikke have modtaget en skid fra cdon.com. Min storebror pre-purchasede det for et stykke tid siden(da man første gang fik mulighed for at pre-order det). Det glemte han og bestilte det derefter hos coolshop i sidste uge. Han får en ordrebekræftelse fra cdon.com og finder derfor ud af at han har bestilt det to gange, og forærer mig derefter det ene da jeg ikke har råd til det denne måned. Han har hverken modtaget mail med key eller noget spil fra cdon, men har modtaget ...

søndag, 27. november 2011, 21:58

Derfor skal jeg vinde en Tweak.dk t-shirt

Har lige meldt mig ind i et træningscenter og skal begynde på noget styrketræning igen og kunne da godt bruge en trænings t-shirt... 'Så kan man da lige styrke med Tweak på brystet! ' Også er der jo gratis reklame for jer!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.