Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 24. juli 2017, 13:33

Forfatter: Don_Jabbe

Lenovo tablet yt3

Jeg kender ikke den pågældende tablet, men har du prøvet at nulstille den?

fredag, 7. juli 2017, 12:24

Opgradering af pc

Hej Som de andre spørger, hvad er dit budget og ønsker du det "her og nu", eller ville du kunne vente på at se om Vega ændrer noget på grafikkortpriser.

fredag, 7. juli 2017, 12:08

Hvilke spil til sommerferien

Lige nu står den Ghost Recon Wildlands! :-) Et fedt spil i CO-OP. Herudover har jeg lige købt Middle Earth: Shadow of Mordor via Steam, hvilket jeg glæder mig til at prøve.

fredag, 30. juni 2017, 10:26

Gamle Tweak.dk brugere

Det er efterhånden længe siden jeg oprettede mig! Dato for registrering: mandag, 28. marts 2005, 22:21 Mit aktivitetsniveau som bruger har været svingende de sidste par år, men jeg har næsten altid dagligt / ugentligt kigget med. Der har været mange gode oplevelser herinde, og jeg har da også stadig en Tweak.dk t-shirt et sted

tirsdag, 13. juni 2017, 15:13

*SOLGT*: Bose Cinemate II, 2.1 sæt

Alder: omkring 3-4 år. Stand: god stand, har ikke kørt på et højt lydniveau. Kommer fra et IKKE ryger hjem. Der medfølger alt originalt tilbehør, og herudover også 2 ubrugte vægophæng. Sættet spiller godt, og sælges kun pga. ændret behov. Afhentning kan ske i Vinderup eller Herning (i dagtimerne). Jeg forbeholder mig naturligvis retten til ikke at sælge osv.

fredag, 5. maj 2017, 15:23

*solgt*

Jeg er frisk på at købe en :-)

onsdag, 26. april 2017, 12:13

Opdateret Windows 7 SP2 (DK/US) ISO

Tak! Den vil jeg fluks hente, da jeg skal ud at formatere en maskine som er blevet ramt af ransomware

lørdag, 22. april 2017, 20:13

V/S: Playstation 3 slim 320GB, 2 controllere, 16 spil

Hej alle Hvad vil I tro denne Playstation kan indbringe? Bud modtages også gerne. Playstation 3 slim 320GB, 2 controllere, 16 spil Model: CECH-2504B I god stand fra et ikke-rygerhjem. Der medfølger 2 controllere inkl. 2 stk. 2 meter ladekabler. Af spil medfølger: Dead Space Killzone 3 Need for Speed Hot Pursuit L.A. Noire Gran Turismo 5 Fifa 11 Fifa 12 Fifa 13 Fifa 14 Fight Night Champion Skyrim Assassins Creed 1 + 2 (stadig i folie) Assassins Creed Brotherhood (stadig i folie) Assassins Creed 3...

torsdag, 20. april 2017, 11:32

Spørgsmål om bærbare med grafikkort

Hvilken bærbar har du købt? Og hvad er "dårlig" batteritid?

tirsdag, 11. april 2017, 09:10

Er følgende et godt setup til alm. gaming?

Et tip, skriv delene i stedet for kun at give links :-)

fredag, 24. marts 2017, 09:00

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Jeg kender ikke antallet af medlemmer, men så længe man får hjælp så er alt godt som du siger :-) Jeg har altid været glad for Tweak.dk, og har været her i mange år - men med skiftende aktivitet på forum.

onsdag, 22. marts 2017, 10:53

Spil render "for hurtigt"

Plus hvilket OS du benytter

tirsdag, 21. marts 2017, 19:56

Intel vs AMD - Den er tricky!

Hvis du har tid og lyst, så må du gerne skrive om din "oplevelse" med Ryzen

onsdag, 15. marts 2017, 11:20

Når det hele fyrer lidt baglæns

Citeret fra "Uber" Citeret fra "Ebo" Citeret fra "Don_Jabbe" Jeg går ud fra at du allerede er igang med overvejelserne om næste køb? Det er bedre og bede om tilgivelse end det er og spørge om lov. Uber har ret, isen er tynd, måske endda rigtig tynd ligenu . Mvh Sam Hvad vil du gøre når GTX 1080 Ti kommer? Nemt at svare på.. Han køber to

onsdag, 15. marts 2017, 10:49

Jeg går ud fra at du allerede er igang med overvejelserne om næste køb?

onsdag, 15. marts 2017, 09:09

Tør man spørge til en opdatering?!

onsdag, 8. marts 2017, 13:31

Opgradering af pc

Hvad er dit budget?

onsdag, 1. marts 2017, 19:28

video overvågning

Citeret fra "BronZ" Citeret fra "Don_Jabbe" Citeret fra "BronZ" okay, men ved ikke hvor godt det passer til mig, bror i Otterup, Nordfyn så der vil måske gå lidt tid, inden du er ved mig, hvis alarm går. for de ville da for det meste nok skulle køre her til. så ville en alarm nok være næsten lige så godt. den pakke er det så ikke halv dyrt hver måned ? Husk at du kan få dine døre og vinduer klistret til med klistermærker om at du har alarm. Det samt den tanke om at man jo egentlig aldrig ved om...

tirsdag, 28. februar 2017, 20:15

video overvågning

Citeret fra "BronZ" okay, men ved ikke hvor godt det passer til mig, bror i Otterup, Nordfyn så der vil måske gå lidt tid, inden du er ved mig, hvis alarm går. for de ville da for det meste nok skulle køre her til. så ville en alarm nok være næsten lige så godt. den pakke er det så ikke halv dyrt hver måned ? Husk at du kan få dine døre og vinduer klistret til med klistermærker om at du har alarm. Det samt den tanke om at man jo egentlig aldrig ved om en vagt er i området har en præventiv virkn...

tirsdag, 28. februar 2017, 17:11

video overvågning

Jeg vil gerne anbefale Verisure og deres alarmløsning. Vi havde fornyligt forsøg på indbrud, hvor det heldigvis mest var endt i hærværk og ingen havde været inde i huset. Vi havde efterfølgende besøg af G4S, men grundet lang leveringstid kontaktede jeg Verisure. Det startede med en super behagelig telefonsamtale, hvor vores behov blev mødt af stor forståelse og de tilbød at komme forbi med det samme (jeg ringede torsdag kl. 17, og vi skulle på ferie lørdag). Jeg aftalte at de skulle komme forbi ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.