Søg i resultater

Søg i resultater 1-4 af 4.

tirsdag, 27. september 2011, 15:30

Forfatter: PeterJJ

iPhone som tastatur til imac

Citeret Oprindeligt indlæg af Maverick Citeret Oprindeligt indlæg af sunshine2003 Det var også meningen , bare lige en hurtig fixer , kan man egentlig købe en mac mus med højre klik ? Det kan indstilles. Jeg bruger en Performance MX til min iMac og højreklik virker fint. Gør det også med Magic Mouse. Doh doh doh, det har altid irriteret mig når jeg brugte Mac at jeg ikke kan højreklikke, og så viser det sig at man bare kan ændre det på 10 sek... men tak for heads up

tirsdag, 27. september 2011, 15:22

iPhone 5

Det er svært at sige hvornår den kommer, men fra den bliver præsenteret, til vi ser den i Danmark, går der nok ihvertfald nogle måneder. Hvis du gerne vil følge lidt med i rygterne, så gør ligesom mig. Jeg har sat en ugentlig Google Alert op på ordet iPhone 5. På den måde for jeg en ugentlig mail, hvor jeg lige får et referat af ugens rygter. På den måde slipper du for at bruge tid på, men kan stadig følge med i det :-)

onsdag, 21. september 2011, 09:59

SV: Feedback ønskes på nyt WEBSITE :)

Jeg synes i bund og grund, at siden ser fin nok ud. Jeg synes dog det er ærgeligt at Anmeldelser og Regler og Love ikke er færdige, da det ligesom kunne være de punkter der kunne differentiere din side fra mængden :-)

onsdag, 21. september 2011, 09:55

Hjemmeside på google?

En metode til at skaffe links, kunne også være at lave en eller andet fuldstændig skørt tilbud på din side. Det behøver ikke at være en stor rabat eller lignende, bare noget der er skørt nok til at folk gider at snakke om det. På den måde, kan du være heldig at andre folk linker til din side, på et forum f.eks., fordi de synes det er lidt sjovt at dele. Teknikken hedder linkbaiting. Du kan læse lidt mere om det på http://en.wikipedia.org/wiki/Link_bait, og der er masser af artikler hvis du søger...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.