Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 24. marts 2008, 00:00

Forfatter: HAM

S: Half-life 2

Jaa.. Købte for lang tid siden The Orange Box, men da jeg havde Half-life 2 i forvejen, så fik jeg en af de der Gift Passes. Fedt tænkte jeg først, da jeg så kunne lokke en eller anden ven til at starte med at spille Half-life. Men det har efterfølgende vist sig at jeg ingen venner har... Så bare for at tjene en lille smule prøver jeg at smide den ind her På Steam koster Half-life 2 24,95 U.S. dollars = 120,561104 Danish kroner. Så hvad med 50 kroner til mig?

søndag, 16. marts 2008, 17:58

Søger lidt speciel bærbar..

Først.. Hvilket mærke skal man gå efter indenfor bærbar verden? Mener at have hørt at Asus er gode, men vil lige høre nogle andre. Skal hvertfald IKKE have Dell.. Jeg søger en computer, som har en forholdsvis stor skærm, da jeg ser ret dårligt. Mindst 15" - gerne større! Og så skal standard opløsningen helst være 1024x786. Den jeg har nu kan godt køre andre opløsninger, men så bliver billedet sløret og mudret.. Kan nævne at skærmen til min stationære er 19" og jeg kører med 1024x786 på den, så i...

onsdag, 30. januar 2008, 16:18

Video på hjemmeside?

Er det muligt at lave en slags flash video player på sin egen hjemmeside? Så jeg uploader (eller konverterer og uploader) et videoklip, og det så bliver afspillet i noget flash halløj ligesom Youtube f.eks. Det er nogle private filmklip, så vil ikke bare uploade dem til Youtube, så alle kan se dem.

tirsdag, 25. december 2007, 12:43

HTML På Tweak.DK.

Du kunne prøve?

mandag, 24. december 2007, 17:42

Opdatering af phpBB?

Jeg sidder her stille og roligt og passer mig selv og venter på julemaden bliver klar. Så kommer jeg i tanke om at jeg ikke har opdateret mit eget lille phpBB forum fra 2.0.22 til 3.0.0, så det ville jeg lige gøre. Så jeg tøffer ind på deres side, men så er der sku 4 valgmuligheder Full Package Changed Files Only Patch Files Update Packages (RC7/RC8 to 3.0.0) Jeg gætter på at jeg ikke skal bruge nummer 1 og 4, men om det så er 2 eller 3 aner jeg ikke. Er der en flink sjæl der vil hjælpe? http://...

søndag, 23. december 2007, 22:39

Cool ting med Wii - skal ses!

http://www.cs.cmu.edu/~johnny/projects/wii/ Den her gut har fundet på et par alternative måder at bruge sin Wii på. Jeg er blevet helt vild med nummer 3! Det er bare for sindsygt

torsdag, 20. december 2007, 10:18

Duke Nukem Forever teaser kommer i dag

Husk nu lige at det var en teaser, og ikke en trailer! Citeret teaser substantiv <-s> Oversættelser * drillepind - Den knægt er en frygtelig drillepind * appetitvækker - De viste lige en lille appetitvækker for aftenens film * brain teaser » hovedbrud - Den her opgave er et rigtigt lille hovedbrud Citeret trailer substantiv <-s> Oversættelser * (~ anhænger) trailer - Traileren var fyldt med gamle møbler * (~ reklamefilm) trailer - De så traileren for tvstationens nyeste serie * (~ reklamefilm) f...

fredag, 14. december 2007, 14:35

SV: SV: Fladskærm på batterier?

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Citeret Oprindeligt indlæg af HAM Findes der en fladskærm, som kører på batterier? Helst 17" eller 19" hvis det findes undskyld jeg spørger, men hvorfor?? Fordi jeg skal bruge den et sted hvor der ikke er strøm?

fredag, 14. december 2007, 14:01

Fladskærm på batterier?

Findes der en fladskærm, som kører på batterier? Helst 17" eller 19" hvis det findes

onsdag, 12. december 2007, 00:37

How to steal a shopping cart

Det er sku smart nok http://www.youtube.com/watch?v=PyjVguZLqtY

tirsdag, 11. december 2007, 23:46

dit yndligs guitar tab?

Et eller andet som Brian May eller Tom Morello har været med til at lave

torsdag, 6. december 2007, 22:51

iPod Nano spørgsmål..

Citeret Oprindeligt indlæg af BFT Den er også på hifipriser, du er bare det forkerte sted inde på siden http://www.hifipriser.dk/Products/Listpr&hellip;SoegSaetning=on Har selv en sort 8gb og den er alt for nice :p For satan da! Jeg slog op under Musik Afspillere eller noget i den stil...

torsdag, 6. december 2007, 22:34

iPod Nano spørgsmål..

Tror den ligger rigtigt, ellers så flyt den en eller anden Jeg overvejer at ønske mig en iPod Nano i julegave, men jeg tror at iPod Nano er i gang med en overgangsface i øjeblikket lige nu. 12 september 2006 kom 2. generation af Nano'en, og 2. september i år kom 3. generation. Jeg vil have den nye 3. generation. Men hvornår kommer den til Danmark? Alle de sider på HIFIpriser, som forhandler den, de har billedet af den gamle, så derfor jeg er i tvivl..

tirsdag, 4. december 2007, 12:11

edbpriser.dk - ka ikk tryk på knapper og links

Jeg har en teori om at det hænger sammen med deres julekonkurrence. De har sådan en nisse som løber henover skærmen nogen gange, og så skal man hurtigt klikke på den. Tror det er dem, som ligger i vejen for knapperne.

søndag, 2. december 2007, 19:53

Yallahrup Færgeby

Citeret Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha Citeret Oprindeligt indlæg af Henrik- Du kan bare se afsnittene online på deres hjemmeside. Smider du ikke lige linket ind http://www.dr.dk/yallahrup/

søndag, 2. december 2007, 19:43

Yallahrup Færgeby

Hvad synes I om det? Efter min mening er det en fiasko = ikke sjovt. Det er en OMMER!

mandag, 12. november 2007, 23:33

Mangler godt spil

Citeret Oprindeligt indlæg af Carstone hl2 episode 2 ? Eller bare The Orange Box sådan generelt Gears of War måske..

tirsdag, 16. oktober 2007, 19:38

Computer aktivitet

Har brug for hjælp til et lidt underligt problem Min mormor og morfar er kommet lidt op at skændes over hvor lang tid min morfar sidder ved computeren. Derfor har han bedt mig om at finde et program som kan registrere hvor lang tid han bruger ved computerrn. Ikke hvor lang tid den er tændt, men hvor lang tid der er aktivitet med musen og tastaturet. Der må findes nogle programmer, som man bruger til at overvåge børn på computeren, som kan bruges. Nogen som kender noget?

onsdag, 10. oktober 2007, 17:24

Frankrig = Dumhed

Hvis jeg var publikum, så ville jeg da også svare forkert hvis jeg selv skulle stemme. Hvis man ikke kan svare på sådan et spørgemål, så skulle man måske ikke have meldt sig til at starte med.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.