Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 29. juli 2008, 18:24

Forfatter: WebT

weebly

Kender ikke servicen men deres hjælpeside har følgende: http://www.weebly.com/support/index.php?pg=kb.page&id=19

onsdag, 2. juli 2008, 08:55

Pakke taget i tolden - now what?

Så vidt jeg ved er tolden på import af tøj uden fra eu et sted mellem 7% og 12% hertil skal der betales dansk moms dvs 25% af det samlede beløb inkl. fragt... tolden på tøj er noget højere end de fleste andre ting.Derudover tager post.dk jo også et gebyr på 150kr for at fortolde varer Dog er der en bagatelgrænse, men denne ligger under 100kr (eksl. fragt) så der er nok ikke meget hjælp at hente der EDIT: ja så kan man jo så lære lige at opdatere siden inden man svarer too slow

tirsdag, 1. juli 2008, 14:18

Se hvor mange der har været på ens hjemmeside?

Jeg ville helt klart også anbefale analytics, det er klart den statistik som bliver udviklet mest på, og dermed også er up2date med at fjerne falske besøg i form af diverse bots osv. hvor en server statistik ikke nødvendigvis opdateres så ofte. Installeres ved at indsætte et stykke javascript på dit site, og er derfor også helt usynligt for brugeren.

mandag, 9. juni 2008, 10:56

Flash på hjemmesiden

Nej hvis swf og html fil ligger i samme mappe er det bare fil.swf der er stien

mandag, 9. juni 2008, 09:54

Flash på hjemmesiden

Valid xhtml strict: <object type="application/x-shockwave-flash" data="sti/til/dinflash.swf" width="800" height="600"> <param name="movie" value="sti/til/dinflash.swf" /> </object> Dog kan problemet fremkomme at flashen skal aktiveres af brugeren ved at clicke på den (IE7) ønsker du at undgå dette kan du bruge SWFObject

fredag, 6. juni 2008, 13:51

PHP Vs. ASP / ASP.net

Er ren og skær PHP mand og arbejder som PHP programmør, kan intet .net osv, men for mig at se hvis man virkelig vil være fremtidssikret inden for den branche er det ikke et spørgsmål om enten eller, men et spørgsmål om at lære begge dele da det ene vil være bedre til nogen opgaver, og det andet vil være bedre til andre. Når det er sagt, hvis det er til hobbybrug og måske mindre sites, så vil jeg helt klart anbefale PHP, det er langt nemmere at komme i gang med, og der er utroligt meget hjælp at ...

mandag, 2. juni 2008, 18:40

Findes denne "Bot"

http://www.checkjobnet.dk skulle efter sigende sende 4 ansøgninger om ugen på de såkaldte hotjobs, men tror ikke det er noget man skal anvende hvis man er seriøs omkring at finde noget

søndag, 1. juni 2008, 08:36

Hjemmeside på Google

Det er en rigtig god ide at hoppe forbi: http://www.google.com/support/webmasters&hellip;py?answer=35769 Sørg for du gør alle de ting, og find så tålmodigheden frem. En af de ting der helt sikkert skal til er mere indhold, da google går meget op i kvalitet for brugerne, og 2-3 tomme sider kan vist ikke helt betegnes som kvalitet. Der ligger utroligt meget i en god placering på google, og selv det at blive fuldt indekseret kan være en kamp, og det tager tid

fredag, 23. maj 2008, 15:33

Strømkabel til PS3

Perfekt, dem har vi 3 tons af her så det går nok lige Tak for hjælpen

fredag, 23. maj 2008, 15:09

Strømkabel til PS3

Vi har i længere tid haft en PS3 stående her på arbejde, og i går fik vi endelig taget os sammen til at pakke den ud, og ser så at der er engelsk strømstik på den. Er det bare et standard PC strømstik der skal bruges til sådan en fætter, eller skal man ha' fat i et specielt strømkabel og hvis ja, hvor finder man sådan et?

torsdag, 15. maj 2008, 10:16

Hvilken windows version ?

Sidder på Vista 64 her på arbejde, og det kører da fantastisk godt, har ikke haft nogen problemer. Derhjemme kører jeg stadig XP 32 (pro) gidder sku ikke investere i Vista selv da jeg ikke rigtigt har nogen klager over hvordan XP fungerer til mit forbrug.

tirsdag, 13. maj 2008, 08:12

$_GET['id'] uden at poste

Tror jeg er lidt sløv her efter pinsen er stadig ikke helt med Men jo det er langt hen ad vejen smartest at genererer IDet automatisk i databasen (Auto Increment)

tirsdag, 13. maj 2008, 06:08

$_GET['id'] uden at poste

Hvis jeg forstår dig ret vil du hente id uden at skulle sende en formular afsted. Det kan du sagtens, fx ved at sætte id på et link fx <a href="index.php?id=blah">Blah</a> $_GET['id'] vil efter click på linket være = Blah Mvh Martin

mandag, 12. maj 2008, 13:26

Min hjemmeside er tom?

Hvis filerne er uploadet til den rettes sti burde du ikke skulle gøre mere.. Oftest er der en WWW eller public_html eller inet_pub mappe som filerne skal uploades til, og altså ikke bare roden af FTPen, men ellers har jeg ikke lige nogen ideer til hvad der kan være gået galt.

lørdag, 10. maj 2008, 12:43

Søger dvd rack

Har selv haft kig på den fra Ikea, men på nuværende tidspunkt ville jeg skulle købe 3 og så ved jeg ikke hvor pæne de lige pludselig er.... Eneste løsninger er nok enten at sætte nogen af filmene i mapper og så resten i noget skab ala det fra ikea. Eller lave noget rack selv.

torsdag, 8. maj 2008, 07:10

Søger dvd rack

Hvis du finder noget godt, og noget hvor der kan være mere end 50dvder i så må du lige poste, er selv på jagt efter en pæn måde at opbevarer en eftehrånden velvoksen samling....

onsdag, 7. maj 2008, 14:29

spørgeskema - overtræning

Også klaret herfra

søndag, 4. maj 2008, 09:40

Iron man - god eller dårlig?

Er enig med dem der siger det er den bedste marvel filmatisering til dato, rigtig underholdende action film, og det er ikke engang actiondelen der gør den mest underholdende. Absolut en film man bør se!

onsdag, 30. april 2008, 09:06

Søger hjælp med asp kodning

Hvis det er små projekter og evt "bare" skal bruges til skoleprojektet, ser det ud til at være et rigtigt fornuftigt script. Skal man derimod sende mange mails eller bare ønsker stor stabilitet, så bør man overveje en ekstern service, som fx ebrev eller zoomio. Problemet med at køre den slags på egen server er utallige, bare for at nævne et par... Hvis serveren lige dør kortvarigt så aner du i 9/10 tilfælde ikke hvor mange mails der er blevet sendt ud og så kan du enten undlade at udsende eller ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.