Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 30.

torsdag, 18. december 2014, 12:43

Forfatter: Chain

SLUT: Mini-julekonkurrence på Tweak.dk!

Nogen er født med en guld ske i røven og vinder alt. Jeg er så født med et stykke kul der oppe. Og det er noget tid siden jeg lavede mit vandkølet build. Dog kunne jeg ikke finde en fan controller jeg syntes om og havde penge til, der for sidder mine 3 rad fans til på bundkortet hvilket ikke er det kønneste. Håber jeg vinder. God jul Mvh kulmåsen

torsdag, 14. november 2013, 08:50

29" størrelse

Hey er der nogen her inde, der har en af de 29" ultra wide, der kunne måle selve billedets højde.

tirsdag, 22. oktober 2013, 19:07

XFX Radeon R9 280X Double Dissipation BOOST 3GB

Tror jeg beholder bestillingen på det 280x så. Vil gerne tilbage til single GPU. Syntes der for meget brok med dual/CF. Ved slf ikke om det er mig der gør noget forkert

tirsdag, 22. oktober 2013, 17:27

Okay det skulle være det hurtigste 280x. Overvejer at skifte da jeg ikke syntes der er andet end problemer med Dual GPU. Syntes også bf3 køre mindre godt der på. Når i lave en bench af bf3 hvordan gør i?

tirsdag, 22. oktober 2013, 17:12

Nok et dumt spg. Men i har vel ikke et 5970 i kan sammenligne med. For overvejer at købe sapphires toxic. Men har fået afvide at det er ringer end 5970.

fredag, 15. marts 2013, 21:31

Ms på skærm

emil så det er ikke gtg man skal gå efter?

fredag, 15. marts 2013, 21:23

Ms på skærm

det var nu mere er 5ms gtg for meget. eller hvad er det andet Ms så?

fredag, 15. marts 2013, 20:47

Ms på skærm

Hey.. hvordan funger det MS. på en pc monitor. for kigger jeg på benq XL2720T så har den 1 ms i GTG men 5ms i response. hvilken en skal jeg kigge efter når det er til spil. har nemlig forelsket mig i LG 21:9 screen, som er 5ms GTG og 14ms i response jeg gamer fps spil. men ikke seriøst jeg ikke kan klare lidt ghosting

tirsdag, 17. april 2012, 02:48

2 Ting ang Vandkøling

mon ikke det der med væsken det ikke er sådan noget som perlemor farverne

mandag, 16. april 2012, 21:23

2 Ting ang Vandkøling

Hey... vil lige høre hvad skal man køre igennem forførste gang i et vandkøling set. har læst nogen bruger Demi+listerine Demi+citronsyre Min pumpe er en MCP355 ( Laing DCC P1 18W ) der står at Use of Coloring die or Fluorescent additives containing particulate fillers will cause excessive wear. Forstår jeg det ret når de fra råder farve med partikler ?

fredag, 13. april 2012, 16:40

styre 3 fans med en knob

Citeret fra "rasm401i" det er nok bedst med en controller sådan at du kan skrue op og ned Øhh hvilken del svare du på

fredag, 13. april 2012, 15:16

styre 3 fans med en knob

Hvordan ville i gøre det. det er for at kunne styre de 3 blæser på min 360Rad uden er skulle stille hver og en.. Så lige en ting mere. på min pumpe ( laing DDC P1 18W ) der er et 3 pins til at styre den. er det best at sætte det til MBet så den styre det eller en controller?

torsdag, 5. april 2012, 16:49

søger temperatur sensor 1/4 inline

Ciric den første du linkede 2 hun det er vel fittingne der bestemmer inner size ? så kan man vel bruge den

torsdag, 5. april 2012, 16:20

Citeret fra "SShadowS" http://www.coolerkit.dk/temperatursensor…%A5-p-1271.html kan godt være det ender i sådan 2 havde bare håbet på at finde nogen der kunne smides på noget ala Lian li TR-5B

torsdag, 5. april 2012, 15:53

Takker men problemet med den er stikket. og ved ikke om det virker vis man skifter stik så den passer i andre fancontroller from med display

torsdag, 5. april 2012, 15:23

Citeret fra "Ciric" 2x hungevind: http://www.caseking.de/shop/catalog/Wate…1-4::12902.html 1xhun + 1x han: http://www.caseking.de/shop/catalog/Wate…nde::12903.html Det står ikke noget om de er 10mm igennem. og har snakket med Aqua computer dem der laver dem om de har kun 8mm

torsdag, 5. april 2012, 15:03

Nogen der ved hvor man kan få temperatur sensor 1/4 inline med 10mm gennem gang eller om man kan bruge noget fra en bil eller andet hvor man kan få temp måler eller er den nok med en temp måler i res. da man jo kan se temp på resten inde i win

tirsdag, 20. marts 2012, 23:52

Intel Z-H-Q 77 Chipsets

Jeg siger mange tak. så er det Z77 jeg skal købe- og det er jo stille og roligt begyndt at rulle ud i butikkerne

tirsdag, 20. marts 2012, 19:49

Intel Z-H-Q 77 Chipsets

Hey Nu nærmer vi os endelige first launch af ivy bridge ( Går ud fra I7 3770k er med i første omgang ) Men spørgsmålet går på hvad er forskellen på bundkortene med Z H Q. er der nogen forskel på performance eller? for ved ikke om jeg skal købe i start maj eller først til juni når Q77 kommer Kan se der også er en der hedder X79 jeg er ny til Intel så ved ikke hvad forskellen er

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.