Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 31. juli 2012, 13:28

Forfatter: dasjap

AGK er erklæret konkurs

Ja det er en skam. Og ny ryger langt de fleste nok til udenlandske klubber, så det er utroligt ærgerligt for dansk herre håndbold. Håber ikke at det påvirker de tidligere agk spillere på et danske landshold alt for meget, men de er jo professionelle, så mon ikke det går?

tirsdag, 24. juli 2012, 20:10

Tweak's WhatPulse hold!

Citeret fra "dwmc" Citeret fra "dasjap" Hvordan joiner jeg gruppen? Kan være jeg overser et eller andet? du skla førest logge ind og så vælge teams under user stats i menuen til venstre. det efter kna du relatilvt nemt joine et team :-) Takker, var nok ikke helt vågen da jeg forsøgte forleden dag:-)

fredag, 20. juli 2012, 20:21

Tapatalk :)

Nogen der har erfaring med tapatalk til android? Overvejer at installere det på min Galaxy s3, men vil da lige hører hvad folk syntes om det.

fredag, 20. juli 2012, 20:17

Tweak's WhatPulse hold!

Hvordan joiner jeg gruppen? Kan være jeg overser et eller andet?

søndag, 6. maj 2012, 23:34

Tråden "Filmklip - post dem her"

Det er intet problem på andre sider, så hvor for skulle der være det her? Og med den aktivitet der er på siden her for øjeblikket, så varer det vist rigtig langtid før der bliver fyldt noget som helst op.

søndag, 6. maj 2012, 13:31

Kan crew ikke svare på spørgsmålet?

mandag, 30. april 2012, 22:32

Er jeg den eneste der syntes, at videoer/klip man lægger ind i nævnte tråd, nemt bliver glemt eller ikke set? Ville det være så frygteligt hvis man lavede separate tråde, så man rent faktisk havde chance for at få en smule respons? Eller fylder det enormt meget hvis man laver ny tråd hver gang?

lørdag, 28. april 2012, 01:40

Headset virker ikke ?

Skal lige være sikker, er det kun mic der ikke virker? Kan heller ikke forstå om du har fået installeret driveren, men den kan i hvertfald hentes her. http://support.creative.com/Products/Pro…Headset+HS-1000

fredag, 20. april 2012, 16:59

Kritik af OC af i7 920

Hvad køre du med af volt på cpu og hvilken køler har du?

torsdag, 12. april 2012, 17:35

Windows 7 vil ikke installere

Der kan godt rigtig langtid før der sker noget, hvor langtid har du ladet den kører? Har aldrig set den menu der er ved 1,25 og han siger også at det er ikke er normalt at den kommer.

søndag, 8. april 2012, 20:47

Ikke muligt at svare i nvidia driver sub forum?

Ahh oki, det er lige det med at bruge øjnene Og jo det kunne være rart med mulighed for at kommentere.

søndag, 8. april 2012, 17:54

Ikke muligt at svare i nvidia driver sub forum?

Hvorfor er det ikke muligt at kommentere de nye drivers, kunne da være rart at kunne komme med input og erfaringer om de forskellige drivers? Og så er den "nye" driver der er lagt ind ikke helt så ny, den er fra 21/2 og den nyeste kom den 13/3.

torsdag, 5. april 2012, 21:58

Fixerum og heroinklinikker

Citeret fra "Bubbi" Citeret fra "dasjap" Citeret fra "Bubbi" Øhhh, når jeg klikker på linket står der bare: "Tak for deres hjælp". Prøv evt en anden browser, virkede fint med chrome. Jeps, virkede fint i en anden, men.. Tror det er fordi jeg har svaret på den allerede.. Det var i hvert fald samme spørgsmål som der var i et spørgeskema for et par uger siden.. Hvis ikke jeg husker helt forkert. Ok, havde ikke set den den første gang

torsdag, 5. april 2012, 20:33

Fixerum og heroinklinikker

Citeret fra "Bubbi" Øhhh, når jeg klikker på linket står der bare: "Tak for deres hjælp". Prøv evt en anden browser, virkede fint med chrome.

søndag, 1. april 2012, 10:53

Aprilsnar 2012

Mon ikke det her er en aprilsnar http://www.bt.dk/kendte/fed-fidus-fetter…-paa-oslobaaden Og så lige denne fra Chrome https://www.google.com/intl/en/chrome/multitask.html

lørdag, 31. marts 2012, 15:59

Problemer med Chrome og Ekstra Bladet

Det var adblock der var problemet, så mange tak for hjælpen

lørdag, 31. marts 2012, 15:48

Problemer med Chrome og Ekstra Bladet

Ja jeg bruger ad-block, må lige ind og tjekke indstillingerne.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.