Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 2. oktober 2009, 17:27

Forfatter: fhqwhgad

Trickfotos

Citeret Oprindeligt indlæg af Helmer Det er faktisk uhyre let, at lave lige præcis det der Du tager to billeder, hvor du har 2 forskellige positioner. sætter begge billeder ind i samme billeder, dog 2 layers i photoshop. herefter markerer du begge billeder og bruger auto-align layers med projectionfunktionen Auto. billederne er u centreret i forhold til hinanden, og du kan nu faktisk blot slette på det øverste layer for at få denne overgangseffekt mellem to billeder Det kræver dog en smule øvel...

mandag, 13. juli 2009, 21:10

Hva spil venter DU på ?

Majesty 2!

fredag, 10. juli 2009, 17:38

ufc...

prøv at kigge på justin.tv

onsdag, 1. juli 2009, 15:10

Så lukkede de.

Hvad er problemet med Getmore? RMA sager eller hvad? Jeg har handlet et par gange der, og det har været perfekt begge gange. Men det er også kun små ting, og aldrig RMA eller lignende.

søndag, 28. juni 2009, 22:15

SV: SV: SV: alfabetisk orden

Citeret Oprindeligt indlæg af KarGa Nu vi er ved emnet, er der nogen der ved hvordan man får Excel til at beholde "sammensætningen" af rækker og kolonner, når man sorterer? Jeg er altid nødt til at smide det ind i Access, for at få den til det.. Det jeg mener er, når et eller andet emne, der skal stå i alfabetisk orden, har nogle data med sig, f.eks. pris/antal.. Så skal de jo gerne blive på samme plads - altså sorteres med bare marker det hele.

søndag, 28. juni 2009, 22:13

Søger vejledning ang. Microsoft certifikater

Citeret Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo| Holy ****!! Jeg snakkede med en gut fra et stort hostingselskab som fortalte at man kunne certificere sig for ca. 1200,-. Hvilket lød ret billigt, men 22.000!! hold da op Har også hørt at man kan få betalt eller få tilskud til disse kurser hvis man går arbejdsløs... Nogen som ved noget om dette? Jeg tænkte også at man kunne tage det som selvstudie, og det er derfor jeg ville høre ang niveau osv, for jeg vil ikke ricikere at gabe over mere end jeg kan kl...

lørdag, 27. juni 2009, 08:36

Bruge bluetooth-dongle fra Logitech DiNovo til andre ting?

Citeret Oprindeligt indlæg af Pulse Det virkede sgu, det med at holde knappen inde mens man tilslutter den usb porten!! 1000 tak - hvordan vidste du egentlig det? Det står ikke i installationsvejledningen til DiNovo sættet, og heller ikke på support delen af Logitech's hjemmeside.... Jeg fandt det et eller andet sted dengang jeg selv døjede med det (for lang tid siden). Kan ikke lige huske hvor. Men godt det virkede

fredag, 26. juni 2009, 22:51

Bruge bluetooth-dongle fra Logitech DiNovo til andre ting?

så vidt jeg husker, er det noget med at holde knappen på donglen inde, når man sætter den i usb-porten. På den måde kunne man toggle imellem almindelig bluetooth radio, og logitech only. Men jeg er ikke helt sikker på jeg husker rigtigt.

fredag, 26. juni 2009, 22:49

Det må være muligt bare at gå til "eksamen" i de forskellige certificeringer (det er det ihvertfald i udlandet) og så betale et mindre beløb. Så skal du selvfølgelig bare selv lære det inden. Det gode ved Teknologisk instituts kurser, er at der er undervisning med.

fredag, 26. juni 2009, 15:01

Teknologisk institut har nogle forskellige MS certificeringer. Ellers så kig på microsofts hjemmeside, efter partnere. Men det er altså dyre sager. Jeg kunne aldrig finde på at tage det, med mindre min arbejdsplads betalte. http://www.teknologisk.dk/uddannelser/ka…category_id=302

onsdag, 24. juni 2009, 22:04

Jeg har ingen MAC

http://iphone.vildmedmac.dk Så vidt jeg ved er ultrasnow noget du downloader til telefonen (igennem Cydia f.eks.) og ikke noget du kører på din mac. Jailbreak med yellowsnow (tror jeg) og unlock med ultrasnow.

tirsdag, 16. juni 2009, 20:22

Bedste PSP spil?

LUMINES!

mandag, 15. juni 2009, 20:00

Simpelt Excel spørgsmål

http://www.it-fjernundervisning.dk/Excel…eskrivelse.aspx

mandag, 15. juni 2009, 19:58

hvilke programmerings sprog ?

Drop visual basic, det er til små børn. Gå efter C# eller Java.

lørdag, 6. juni 2009, 18:07

NYT MONKEY ISLAND!

Yes sir, og det bliver smidt på xbox live arcade. Det bliver klasse.

fredag, 5. juni 2009, 13:36

Java

Jeg kender ikke så meget til Java, men normalt skal man vel have en entry point i sin applikation? Typisk en static main funktion.

torsdag, 4. juni 2009, 22:27

HJÆLP!!!!!!!!!!!!

SHITCOCK!

onsdag, 3. juni 2009, 17:29

Valg på søndag

Jens Rohde til EU, og nej til tronfølgeloven. Kongehuset handler om traditioner. Det skriger ikke ligefrem efter ligestilling når man skal være født i den rigtige familie, for at blive regent.

lørdag, 30. maj 2009, 12:26

Et godt strategi spil?

Citeret Oprindeligt indlæg af N00k Hmm Settlers? Havde engang en demo, men kan ikke huske hvilken en det var. Og hvorfor Settlers 2? Når jeg går ind på Youtube er der da helt til Settlers 6 Og så også lige: Er The Settlers - Rise of an Empire og The Settlers 6 det samme? De nye settlers spil er elendige. 2'eren var klart den bedste.

lørdag, 30. maj 2009, 09:23

Anbefal en tablet fra Dell eller IBM/Lenovo

Har en Thinkpad X31 tablet, som jeg har været meget tilfreds med. Der har ikke været noget at komme efter, udover at det trådløse netkort ser ud til at være gået i stykker, efter kæresten har overtaget den (den er selvfølgelig også ved at være lidt gammel).

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.