Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 3. august 2017, 12:25

Forfatter: Raller

Gamle Tweak.dk brugere

Har vidst også været her et par år efterhånden .. søndag, 9. november 2003 Poster ikke rigtig mere, men læser da med på sidelinjen i ny og næ . Det gamle gear står dog stadig på loftet, det ville gøre lidt ondt at smide ud. Håber alle har det godt . Hep hep

onsdag, 17. august 2011, 09:16

K: Lidt forskelligt..

Hey Boys. Ja jeg har sgu fundet andet istedet.... the enemy ... apple ... Oh dear lord of merci, yes i did it . God dag til jer alle, og tak for input !

mandag, 15. august 2011, 13:36

Opsedasse

torsdag, 11. august 2011, 22:44

Hehe det har du helt ret i . Altså, noget I5 værk ville ikke være helt ved siden af.

torsdag, 11. august 2011, 19:38

Hov for helvede ... SORRY Og tak !

torsdag, 11. august 2011, 18:00

Hey derude. Jeg er intresseret i at købe nogle stumper til at samle en maskine Søger følgende : CPU Mobo Ram HDD Smid hvad i har, så finder vi ud af en pris

torsdag, 10. februar 2011, 14:17

S: Komplet PC til lidt af hver..

Vi skal højere op 1600,- eksl forsendelse.

torsdag, 10. februar 2011, 12:36

Yes. har så sent som igår haft den tændt.

torsdag, 10. februar 2011, 11:57

Måske en 100mand?

torsdag, 10. februar 2011, 07:15

Hejsa. Jeg sælger min stationære PC Det drejer sig om : AMDx2 5600+ 2.8ghz 4gb Ram ADATA DDR2 ALive N570SLI-ESATA II Leadtek Geforce 8800GTS 512DDR 250gb HDD mus og tastatur alm towerkabinet. Den kører virkelig stabilt, og upåklageligt. Der er emballage til det meste HW Hent den for 1600,- Står på Østerbro. Mvh Raller

onsdag, 2. februar 2011, 13:52

S: Apple Powermac G5

Tiføjelse, der er installeret ovenstående OSX på maskinen. Hygge

onsdag, 2. februar 2011, 13:52

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho Nu er dette ikke for at ødelægge noget for sælger, men det er kun Mac's med intel cpu som kan kører Snow Leopard ikk? Yeps. Sne leoparden er til Intel. Men jeg skal da hilse og sige at Leopard 10.5.8, også er rigtig rigtig fint! Det kører ihvertfaldet top dollar her!

onsdag, 2. februar 2011, 08:30

Goddaw. Jeg vil gerne sælge min Lydcomputer, da jeg har fået ny. Det er en Apple PowerPC G5 2x2.3 Ghz , 4Gb Ram, 250Gb HDD, 2xDVI ud. Mus og tastatur medfølger, det lækre i alu. Den står på østerbro Og kan afthentes for 2500,- Mvh Rasmus

lørdag, 29. januar 2011, 15:51

på tide at få vist Vores Setup igen ? skrivebord osv :D

Citeret Oprindeligt indlæg af ieizoi Citeret Oprindeligt indlæg af Its Mit ydmyge setup.. Intet specielt: Hvad er det du har til højre for din skærm? jeg tillader mig at svare det er et lydkort fra t.c eletronics som jeg kunne forstille mig han bruger med Logic på sin mac... = http://music-boulevard.weloveshopping.co…8127757-th.html

lørdag, 18. december 2010, 09:05

Computer i aquarium, Hvilken olie?

Zalman Reserator er en effektiv og lidt støjende løsning.

mandag, 29. november 2010, 19:50

Ny bil.. hvordan?...

Har lige fået en Toyota Carina e 2.0 til 16.000kr , den gamle er lige røget efter en totalskade, men den havde kørt i vores besiddelse de sidste 14 år( batteriet havde siddet i den de 10 af årene), og den har ikke været meget på værktsted. Så det er efter min mening en rigtig god , køreglad og solid bil!

mandag, 20. september 2010, 14:14

Hvor er den kære Burger dog?? :)

Citeret Oprindeligt indlæg af origin Citeret Oprindeligt indlæg af Mikkel Selv jeg er blevet glemt.. ak ja Men det kan da være I kan lokke The_Hans tilbage hvis i kan finde ham... han stoppede vist pga. mig.. Ja gjorde han, han havde jo altid sagt hvis du nogensinde blev Moderator så ville han smutte.. Hva var det du hed i starten? Computer_Nooben ik? Zigiro (?!?!)

mandag, 20. september 2010, 14:14

Citeret Oprindeligt indlæg af origin Citeret Oprindeligt indlæg af Mikkel Selv jeg er blevet glemt.. ak ja Men det kan da være I kan lokke The_Hans tilbage hvis i kan finde ham... han stoppede vist pga. mig.. Ja gjorde han, han havde jo altid sagt hvis du nogensinde blev Moderator så ville han smutte.. Hva var det du hed i starten? Computer_Nooben ik? Zigiro (?!?!)

søndag, 19. september 2010, 15:20

Citeret Oprindeligt indlæg af Mikkel Selv jeg er blevet glemt.. ak ja Men det kan da være I kan lokke The_Hans tilbage hvis i kan finde ham... han stoppede vist pga. mig.. Hvor finder man ham ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.