Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 833.

onsdag, 6. februar 2013, 18:44

Forfatter: sunshine2003

ny all-in-one computer

Hej , min imac er desværre brændt sammen , så nu er det på tide med en ny , kigger lidt væk for mac denne gang , og har kigget på HP Envy TouchSmart 23-d060qd , kan ikk finde et sted at købe den i Danmark , men man kan købe den på amazon for 1500 dollers , nogen som har prøvet at købe gennem amazon ? er det noget der kan anbefales , og kan i eventuelt anbefale en anden all-in-one computer man eventuelt kan købe I Danmark

onsdag, 6. februar 2013, 09:02

imac nyt graffikkort?

Hej , tror mit graffik kort i min imac 27 late 2008 er stået af , der kommer en masser farver i små tern , og så går den bare i sort , er det muligt at skifte grafikkortet eller er det bedre at købe en brugt/ny?

fredag, 11. januar 2013, 19:50

Højtaler kabel

Hejsa , skal ha købt noget nyt kabel til mit logi z-5500 anlæg , men hvilket skal jeg vælge? skal helst ik være for dyrt , har kigget her http://www.av-cables.dk/std-hoejttalerkabel/ Men hvad er forskellen på feks 2x0.35mm2 og Højttalerkabel 2x0.75mm2 ?

tirsdag, 8. januar 2013, 18:57

ps3 hdd til windows

Når fik sku gang iden , med det gamle føntørre trick , men nu kommer den med en error når jeg prævet at kopiere mit savegame over på en usb pen ,

tirsdag, 8. januar 2013, 12:56

ps3 hdd til windows

Hejsa , min gamle ps3 har fået ylod , og der er nogen savegames jeg gerne vil ha over på min nye ps3 , er det muligt på nogen måde?

fredag, 10. august 2012, 14:14

Problemer med at installere itunes

Hejsa den siger det her når jeg prøver at opdatere den , ved i hva det skyldes? har prøvet at google det uden at finde frem til det .. itunes har en ugyldig signatur den bliver ikke installeret

søndag, 5. august 2012, 13:30

jailbreak 5.1 9b176 iphone 4

Cool fandt ud af det , tak for hjælpen

søndag, 5. august 2012, 12:02

Fik opdateret den til 5.1.1 , og fulgte denne guide . 1. Make a backup of your device in iTunes by right clicking on your device name under the ‘Devices’ menu and click ‘Back Up’. 2. Once your backup is complete return to your device and go to Settings – General – Reset – Erase all Content and Settings. This will make the jailbreak process much faster. 3. Open Absinthe and be sure you are still connected via USB cable to your computer. 4. Click ‘Jailbreak’ and wait…. just be patient and do not d...

fredag, 3. august 2012, 06:45

Hejsa, det er lang tid siden jeg har haft min iphone jailbreaket sidst , og savner det sku. Når jeg søger på google , kommer der en masse resultater op på jailbreak , så ved ikk helt hvor jeg skal downloade det fra , hvor er det bedst ? PÅ forhånd tak

tirsdag, 17. juli 2012, 21:34

Stole fra Tour de france studiet

Hejsa , nogen der ved hvilke stole det er de brugte i Tour de france studiet idag , det var de hvide der ligner de er af plastic , og de sad rundt om stort glas bord

søndag, 17. juni 2012, 18:23

Battlenet acc: Diablo 3 (4x lvl 60), WoW, SC 2 m.m

Hvilke ting har du på dine chars i diablo , tag gerne screens

mandag, 4. juni 2012, 10:35

Fjerne best antivirus

har været inde og se youtube videoerne , og læst de fleste topics , og det virker mest af alt som noget dem der har lavet programmet andbefaler man donwloader , det virker lidt fishy eller er det bare mig?

mandag, 4. juni 2012, 10:23

Fjerne best antivirus

Hej , faldt sku over en hjemmeside jeg ikk skulle være gået ind på , det resulterede i et program automatisk blev installeret , kaldet BEst antivirus , det vil jeg godt af med igen , men det virker ikk bare ligetil , jeg har kørt ccleaner og Mse uden held , nogen der ved hvad jeg eventuelt kan gøre?

mandag, 14. maj 2012, 10:07

Reservering af Diablo 3 fra CDON

så er det bestilt kasper , tak for linket , har du selv bestilt det via email også ? Modtaget man en key eller hvordan ? jeg har nemlig kun modtaget ordrebekræftelse

søndag, 13. maj 2012, 22:42

Men man har kunne resevere et? , fordi nu er der bare rødt lys i dem alle , og gider ikk stå dernede i kø , uden at få et med hjem .

lørdag, 12. maj 2012, 16:21

Nogen der ved om man skal ha reseveret spillet i blockbuster for at hente det der? , eller kan man møde op kl 23.59 og købe det normalt?

søndag, 29. april 2012, 20:16

Deltag i FSP ION C 2200 Powerbank konkurrencen her

Jeg blir simpelhen bare nød til at have en powerbank , da mine to katte altid tygger mine opladere over , så min telefon mangler altid strøm (Selvom de ser så uskyldige ud

fredag, 23. marts 2012, 17:16

smide bukserne for politiet

Mit tøj er absolute ikke "bullrot" allstars sko, tætte gstars bukser . og skjorte , og har rimelig langt hår lagt til siden , den mode frits der er ude nu , kunne bare være lækkert hvis man på en måde kunne klage hvis de ikk fandt noget , eller man var blevet taget 3 gange uden de fandt noget , og kunne få erstatning , tror bare ikk jeg får en pind ud af at klage, men vil da prøve

søndag, 18. marts 2012, 19:12

smide bukserne for politiet

Nej , vidste ikk om jeg ville få noget ud af det , om de virkelig havde den rettighed , men jeg skal vel have deres navn osv for at klage over dem? og har spurgt et par gange efter det , men de griner bare af mig når jeg siger til dem jeg vil klage over det ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.