Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 13. januar 2016, 12:24

Forfatter: Nicky

FAllout 4 LAG??

[slet]

torsdag, 30. juni 2011, 02:57

Valg af Smartphone

Jeg var super glad for min Galaxy S... 2'eren er dog liiige en tand sjovere, men den koster også derefter... den eneste grund til at jeg købte min S2, var at Smartdrop gav næsten hele det den kostede for den gamle

torsdag, 30. juni 2011, 02:55

Hvordan skjuler man billeder fra sit galleri? HTC

Bare søg på Marked efter "hide files" ... der er bl.a. et med det navn... har ikke testet dem.

torsdag, 28. april 2011, 18:56

Arbejds PC

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Måske kan du finde noget at teste din HD med her http://support.wdc.com/product/download.…dsfVelociRaptor Mvh Sam Tak Ingen ko på isen her, fik pass

torsdag, 28. april 2011, 13:34

Arbejds PC

Tak for de mange gode råde råd! Jeg har smidt pengene efter (eller bestilt), en Phenom II X4 med 3.2 ghz, 2 x 2 gb Kingston 1333 og et bundkort der passede til tingene + en 650W strømforsyning. Strømforsyningen er noget billigt møj, men det må være en fin lappeløsning i en måneds tid... mht. min disk lavede jeg den vurdering, at de nogle af de fejl der er vendt tilbage, umiddelbart ikke havde skyldtes den til system - men prøver at tjekke hvad jeg kan se udfra S.M.A.R.T-dataen når jeg er kommet ...

onsdag, 27. april 2011, 21:08

Arbejds PC

Super, mange tak for det link! Mht. ram, så bliver der også "kun" købt 4 gb den her måned... Pt. har den 3 gb, og det fungere okay... så længe den ikke når at smide for meget i SWAP, hvis jeg samtidig sidder med Blend, Photoshop eller lign. edit: Vil jeg skyde mig selv i foden, hvis jeg vælger kun at smide en disk i med 32 mb cache når det er til system? edit 2: 487W... så er det liiiige at stramme den med en 500W psu ik?

onsdag, 27. april 2011, 19:45

Arbejds PC

Hej Tweakers! Min stationære PC er ved at synge på sidste vers... den fryser og giver blå skærm, opfører slukker når jeg tænder, tænder når jeg slukker og vil ikke altid køre den rigtige cpu hastighed samtidig med at min system disk larmer mere og mere. Det sker lidt vilkårligt, dog er det sket ekstremt hyppigt den sidste uges tid. Mit system er som følgende (glem min signatur): Intel Core 2 Duo E6600 ASUS P5B-SE 3 x 1 gb Kingston Valueram PC6400 (Havde 4, men en blok døde) HunktKey Vw-6500MGP (...

tirsdag, 4. maj 2010, 22:51

Er den her bærbar de ekstra penge værd?

Ja, ved heller ikke hvorfor jeg postede begge Sony Tror jeg lader det være op til hende herfra, så jeg siger tak for hjælpen... fik også lært noget nyt i denne omgang

tirsdag, 4. maj 2010, 12:03

Suk... ved jo godt de ikke beholder det de tester... jeg er ikke dum vel? Mener stadig jeg får mere ud af at rådføre mig her, end at læse om et specifikt produkt på et site.. Nok om det.. Jeg har pejlet mig ind på disse tre i stedet, hvad siger I til det? http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.…0;780887;783885 ASUS'en er min foretrukne, men spørgsmålet er om hun vil have en med så stor skærm..

mandag, 3. maj 2010, 18:56

Forklarede hvorfor jeg ikke brugte det mere.. det må vel være mit valg.. Anklager ingen, siger bare "who knows?"... Uanset hvad, er det vel også mit valg, at jeg hellere vil rådføre mig blandt mange mennesker, i stedet for at basere mit køb udfra én persons oplevelse, som har fået det gratis stukket i hånden og kun haft det i kort tid. Så hellere høre fra de reelle forbrugere som selv har brugt penge på elektronikken og haft det i noget tid. Men vi bliver vel aldrig enige... kan se du bruger Ace...

mandag, 3. maj 2010, 17:52

Spixe: Da jeg skrev det havde han ikke kommet med comeback, og håbede på at det hele kunne blive der, i stedet for at forsætte... Så jeg skal fokusere på en større CPU end jeg havde regnet med... det kommer til at hænge lidt på budgettet, hehe Hvis I skulle favorisere nogle mærker, hvor var vi så henne af ? Jeg tænkte selv Lenovo, ASUS, MSI, Sony Vaio grænsende til HP... der er nogle stykker der har nævnt Fujitsu Siemens for mig, men når jeg hører det, tænker jeg billige skrøbelige platkabinette...

søndag, 2. maj 2010, 23:22

Lige præcis den Asus havde jeg også kigget på dna... Med hensyn til spillende, så ved jeg faktisk ikke hvad hun spiller... ved at hun skal kunne spille det nye GTA og hun spiller Sims, men ellers ved det ikke.. uanset hvad skal det være en spille computer og ikke en arbejdscomputer og den SKAL kunne følge med i nogle år. Selvfølgelig ikke højeste oplysning om et-to år, men det må heller ikke være sådan at hun ikke kan spille spillende om 3 år.. Har egentlig tænkt på, når jeg kigger på sammeligni...

søndag, 2. maj 2010, 16:35

Hej Min søster er lige blevet konfirmeret, og vil have en bærbar som hun kan bruge til spil - og den skal holde i nogle år... Jeg har fundet disse to, og hælder mest til den store, men er den de ekstra penge værd? http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=769693 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=779745 På forhånd tak for hjælpen //Nicky

lørdag, 27. marts 2010, 14:51

New Super Mario Bros Wii - Star Coins

Fandt selv mit svar http://www.gamespot.com/wii/action/newsu…swii/hints.html

lørdag, 27. marts 2010, 14:42

New Super Mario Bros Wii - Star Coins

Hey... Jeg har siden jul brugt min tid på at gennemføre dette spil, og fik i dag den sidste star coin i w9, og forventede ærligt talt lidt mere end en boks hvor der stod "You have now collected all star coins in the game"... Er der ikke mere efter dette? Har taget alle secret goals, men alligevel har jeg kun 4 stjerner ved mit savegame i stedet for 5 som max... Hvad mangler jeg lige? Eller er spillet virkelig slut her? //Nicky

mandag, 22. februar 2010, 21:41

WinXP + Explorer.exe problem

Fik gennemført en scanning af hele harddisken samt rootkit med den Knoppix cd, og det fandt ikke noget.. Fik kørt en reparation af Windows installationen, og nu spiller det... det er dog med en lidt blandet følelse i maven, da jeg er lidt bekymret for om det er malware der gør det. Men nu kan han da få taget backup af alle tingene.. Men prøver lige at tage en kig på den side, og se om jeg den kan finde noget snask ... Tak for hjælpen

mandag, 22. februar 2010, 14:12

WinXP + Explorer.exe problem

Hej Tweak.. Min far har et underligt problem med hans arbejdscomputer... min lillesøster spillede et browser spil på den, og da hun lukkede det, kom der noget frem med om hun ville vise nogle filer. Dum som hun er, trykker hun ja, og her starter problemerne... Nu kan den, når den starter ikke åbne explorer.exe... den kommer ikke med nogen fejl, den stopper bare med at loade efter jeg logger ind. Både alm, sidste kendte konfiguration og fejlsikret tilstand med / uden netværk og kommando promt. Pr...

søndag, 18. oktober 2009, 17:44

Windows 7 = Overkill?

Hey Tweak.dk Min kæreste har fået en bærbar af en bekendt, der har en ca 1,5 ghz Celeron og 768 mb ram... der ligger Windows Vista på den nu, og den er total langsom... vil det være overkill at opgradere til Windows 7? Hun vil gerne have interfaced fra det, og det gjorde min laptop væsentlig hurtigere, men den har også lidt større specs... Så tror I den vil kunne klare Windows 7, eller skal vi tilbage til XP for at den ikke er helt langsom? //Nicky

onsdag, 7. oktober 2009, 20:48

Formular HTML PHP & My SQL

http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=33 Tror måske du kan bruge denne til lidt...

onsdag, 9. september 2009, 20:48

Studiebærbar ~ 4.000,-

xdream: Det var også et udemærket bud. Jacobask: Som jeg forklarede før, så har de slået pengekassen ret meget i. Prøver at skrive, og høre om jeg kan få forhøjet mit lån, mod at jeg afdrager lidt mere om måneden. Wish me luck! //Nicky

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.