Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 30. november 2014, 23:36

Forfatter: Brtlsn

SOLGT: 2 x AMD HD 7850 1 og 2 gb kort

Hey, sender du? Edit: Har lige opdaget at der står "solgt" i titlen, nevermind! Min fejl!

torsdag, 17. januar 2013, 22:14

S: 2 x 500gb harddiske

Seagate ST3500413AS 3.5 inch Barracuda 500 GB 7200rpm SATA og WESTERN DIGITAL WD5000AADS-00S9B0 CAVIAR GREEN 500GB 7.2k SATA 3.5 HBO 180kr/stk 300kr samlet.

lørdag, 31. december 2011, 20:10

Hvad har i købt af fyrværkeri i år?

Citeret fra "Grus" Intet. Min importcontainer blev desværre forsinket. Jeg var faktisk tilskuer til et "show" af fyrværkeri som bestod af en container fyldt med vist ikke helt lovligt fyrværkeri, sendt til Danmark direkte fra Thailand. Det var virkelig sindssygt

onsdag, 7. december 2011, 18:51

Android Market top apps - 1 krone stykket

Lækkert, nu fik jeg jo brugt hele 4 kr i dag også... Forbandede december måned!

tirsdag, 15. november 2011, 20:16

Hvad laver i til dagligt

Jeg er studerende på Aalborg Universitet. Som arbejde er jeg ansat hos FlexDanmark, som varetager specialkørsel for Nordjyllands Trafikselskab, Midttrafik, Sydtrafik og Movia.

tirsdag, 15. november 2011, 17:54

Hvorfor drømmer man?

Ham her laver nogle rigtig fede videoer om forskellige emner; en af dem var om drømme: I video-descriptionen er der nogle links, du måske kan bruge også.

mandag, 14. november 2011, 23:13

Det nye forum-layout

Citeret fra "dasjap" Syntes de seneste ændringer ser rigtig godt ud, keep up the good work Det synes jeg også. Havde MEGET svært ved det da det lige var skiftet, men det virker ret nice nu!

torsdag, 10. november 2011, 17:25

Døgnposten

Jeg bruger ALTID døgnposten til pakker. Og jeg har altid fået dem til tiden. Det eneste problem jeg har haft, var at en af de koder man skulle bruge for at åbne ind til min pakke ikke virkede, så der måtte jeg vente et døgn på at et bud kunne komme og "genaflevere" den i døgnposten, og så fik jeg et nyt sæt koder der virkede fint. Edit: Det er ca. +20 pakker der er tale om her. Edit2: Jeg sender også fra den. Der har jeg dog oplevet at det godt kan tage en dag ekstra, hvis man ikke lige får den ...

torsdag, 3. november 2011, 13:22

Skrivebord i glas - erfaringer?

Citeret Oprindeligt indlæg af Dyas Citeret Oprindeligt indlæg af jacobask 1. Det er ikke optimalt med en blank flade til musen. Nogle virker ok, men optimalt er det ikke. 2. Det kan godt være koldt at side ved om vinteren, tilsvarende bliver en glat hård flade (som glas) ofte meget træls og våd om sommeren når det er varmt. 3. Glas ligner l*** efter meget kort tid. Har man et glas sodavand stående kan man se rester fra brusen i en 10-15 cm omkreds omkring glasset (ses aldrig eller næsten aldrig...

mandag, 31. oktober 2011, 13:49

Stærk mad

Citeret Oprindeligt indlæg af Karga Find et glas med sambal oelek.. så kan du nok få styret din lyst Eller Sriracha sauce!

torsdag, 20. oktober 2011, 12:39

Universitetsopgave i markedsanalyse

Sådan Held og lykke med projektet!

tirsdag, 27. september 2011, 16:34

Hurtig BMW M3

Den er elektronisk begrænset til 250 km/timen, men den spærring er sikkert bare fjernet, og så er tuning ikke engang nødvendig. Den sluger nok også benzin derefter

mandag, 5. september 2011, 22:24

Høretelefoner, Bedst til prisen ?

http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilb…elefon_sort.htm Dem har jeg tidligere brugt, og har været rigtig glad for dem. De er ret billige, og har en helt fantastisk lyd til prisen! (Og en pæn dyb bas) Du kan jo overveje dem

søndag, 4. september 2011, 23:41

Hvor er PimpF ?

Jeg købte min gamle computer af ham, men mødte også med ham IRL. Fin fyr herfra i hvert fald.

torsdag, 25. august 2011, 02:41

De fedeste klip fra vores yndlings film.

Klassikeren fra min total yndlingsfilm http://www.youtube.com/watch?v=vVof0qj7SOw eller en anden: http://www.youtube.com/watch?v=mg3m8wRVXWg

søndag, 31. juli 2011, 19:43

Har du været værnepligtig??

Jeg har åbenbart lige nok Skoliose til at de ikke ville have mig - desværre

lørdag, 23. juli 2011, 13:47

logo til resturante (skoleopgave)

Citeret Oprindeligt indlæg af vanto jeg er lidt forsinket med mit svar men ja jeg brugte det jeg fik 10 for opgaven så jeg var ret glad. og igen tak for hjælpen dog lidt forsinket Heh, selv tak. Og tillykke med karakteren!

lørdag, 16. juli 2011, 20:59

SV: SV: SV: Købe toldfrit i Kbh lufthavn

Citeret Oprindeligt indlæg af Boris Citeret Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz Citeret Oprindeligt indlæg af sunshine2003 Hej tweakers , har lige et spørgsmål som håber i kan hjælpe med , er snart på vej hjem fra santorini, og ville hører om man kan købe toldfrit når jeg lander i Cph lufthavn ? Eller er det kun på udrejsen ? De har ne Lig ingen ting i denne mini lufthavn her Du kan slet ikke købe toldfrit... Santorini ligger i Grækenland som er i EU Du kan da købe Parfume, kosmetik og konfekture,...

lørdag, 16. juli 2011, 15:35

Google+ er kommet godt fra land

Hvis der er nogen der vil have en invite, så skriv en pm

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.