Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 396.

lørdag, 5. maj 2007, 01:33

Forfatter: Mjensen

så fik jeg endelig windows vista

Citeret Originally posted by neiro netværket er egentlig det samme som i xp - når først du har slået network awareness og alt det pis fra ; det eneste rigtig store problem er at den kører 'ntlmv2 only' som default ; og det kan ændres gudskelov .... men ja, vista er ikke klar til brug ja jeg kommer ikke til at rode mede med det før jeg får købt noget C2D da min medion comp er stået af

lørdag, 7. april 2007, 13:50

Nogen der kender?

kender du www.caseking.de

mandag, 19. februar 2007, 11:06

Så forsvandt wow

det kan jeg da godt forstå at du gør... men jeg har et godt råd... prøv at game noget gw istedet. det er meget bedre og billigere

lørdag, 10. februar 2007, 16:08

TV2 Vejret "Mit Vintervejr" Foto Konkurence

ja i får lige et ret flot vinterlandskab. som jeg har taget inde fra mit værelse

lørdag, 10. februar 2007, 15:54

Hvad skal du så her efter folkeskolen/gymnasiet m.m.?

ja jeg skal på en eller anden efterskole på studievej

lørdag, 10. februar 2007, 12:27

Bubber og BS. Genudsendelse.

ja man må vel godtnok sige at bubber mildest talt er en tøsedreng hvad det angår skydning

fredag, 9. februar 2007, 23:14

hvad skal jeg vælge

ja det bliver core 2 duo

fredag, 9. februar 2007, 22:00

Uge #6: Musik

ja i får lige et skud af min pda

fredag, 9. februar 2007, 19:25

Din tøjstil?

ja bare noget tilfældigt jeg hiver ud af mit tøjskab

onsdag, 7. februar 2007, 18:03

Skal have ny mus.

ja jeg vil andbefale mx 518 da at den er ret behagelig at holde på og så at den er ret præcis

mandag, 5. februar 2007, 12:49

hvad skal jeg vælge

opsedasse

lørdag, 3. februar 2007, 21:03

hvad skal jeg vælge

ja bare for at gøre det mere specifikt http://www23.tomshardware.com/cpu.html?m…2=447&chart=181

lørdag, 3. februar 2007, 19:44

hvad skal jeg vælge

Citeret Originally posted by Azjo Du kan jo låne/downloade den og prøve en 30 dages trial. Men du har reelt ikke brug for vista før DX10 spillene virkelig flyder og der går et godt stykke tid. Ydermere er 32bit vista et spild da det ikke er bedre end XP heller, så skal man købe noget er det klart 64bit, men lige pt. er der ikke meget i 64bit programmer. Kort sagt, vent med Vista. Men du har heller ikke sagt hvad du har lige nu.. hvis du har athlon 64 s939kan du sagtens vente med opgradering af ...

lørdag, 3. februar 2007, 16:52

hvad skal jeg vælge

Citeret Originally posted by Dumpen Så vil du vel bare prøve Vista, og ikke droppe XP? Du kan jo bare lave dual boot hvis det er. ja.. men ellers så har man da prøvet beta versionen og er blevet ret fortrolig med den. så hvorfor ikke bare kun køre vista

lørdag, 3. februar 2007, 15:56

hvad skal jeg vælge

Citeret Originally posted by GrillRotten Citeret Originally posted by Mjensen men hvormange stemmer på vista. da at jeg gerne snart vil af med xp Det kan du jo se ... Der er én der har stemt på Vista. Hvorfor vil du gerne snart af med XP ? fordi at jeg gerne prøve vista

lørdag, 3. februar 2007, 13:24

hvad skal jeg vælge

men hvormange stemmer på vista. da at jeg gerne snart vil af med xp

lørdag, 3. februar 2007, 12:45

hvad skal jeg vælge

ja det skal lige siges at jeg har en ktc 7005l LINK

lørdag, 3. februar 2007, 12:29

RE: hvad skal jeg vælge

Citeret Originally posted by xt0m Conroe ftw - vista kan vente til den er mere gennemprøvet.. imho men så bliver det i april maj måned

lørdag, 3. februar 2007, 12:28

hvad skal jeg vælge

men det skal fog nævnes at hvis at jeg skal opgradere til vista så bliver det en home premium af flg grund køber jeg en home basic. vil jeg fortryde det. da at den er lidt for skrabet i funktioner køber jeg home premium får jeg en masse gode funktioner for pengene '' køber jeg vista business kommer jeg til at fortryde det da at det er ret dyrt køber jeg ultimate ja så kommer jeg af med en masse penge til ingen nytte så home premium

lørdag, 3. februar 2007, 12:25

hvad skal jeg vælge

ja jeg står i den situation at jeg overvejer at opgradere til vista,skifte min skærm ud med en 22" ws el at hoppe på conroe vognen. hvad ville i vælge

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.