Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 552.

lørdag, 12. maj 2012, 14:02

Forfatter: asgerbj

Deltag i FSP ION C 2200 Powerbank konkurrencen her

Kunne godt bruge en Powerbank til min MP3-afspiller. Når jeg er på ferie vil jeg gerne have ordentlig lyd, men gode høretelefoner sluger strøm fra det lille batteri. Super irreterende på farten hvor man ikke kan oplade den

tirsdag, 27. april 2010, 15:05

Spørgeskema - Indeklima

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Hvilken utrolig stor fornærmelse det er det dér... Du har glemt Fyn / Syddanmark på "Hvilken region bor du i?". Men har valgt sydjydeland i stedet Det skal selvfølgelig være Syddanmark, jeg beklager fejlen, den er rettet nu. Tak for hjælpen

tirsdag, 27. april 2010, 10:22

Spørgeskema - Indeklima

Hey Tweakers. Jeg er igang med et eksamensprojekt i faget Teknologi på HTX i Randers. Vores overtema har allesammen noget med ungdom at gøre, og i den forbindelse har vi valgt at fokusere på dårligt indeklima i uddannelsesinstitutioner, som således begrænser koncentrations- og indlæringsevnen. I den forbindelse vil jeg gerne bede jer om at besvare et meget lille spørgeskema for os, så vi har et bedre overblik over hvor stort problemets omfang er. Bemærk at vi hovedsageligt tænker på uddannelsesi...

fredag, 16. april 2010, 09:50

Lad os få gang i det igen!

Der er også lang vej endnu for mit vedkommende, men her er et par stykker fra min side. // I kan trykke vis billede, hvis det skal være skarpere.

torsdag, 25. marts 2010, 18:16

Morgenmad!

Citeret Oprindeligt indlæg af Overgaard Som altid alt det havregryn tallerkenen kan indeholde, overhældt med mælk og sukker.

torsdag, 11. februar 2010, 10:11

SV: SV: Spørgeskema

Citeret Oprindeligt indlæg af jacobask Hvad skal i bruge navn til? /ask Er ingen ekspert med askpeople.dk, men tilsyneladende kræver de et oblikatorisk spørgsmål. Alternativet var at opgive email eller addresse, og jeg valgte blot at navn ville være nemmest. Vi kigger ikke på de direkte besvarelser, men på den overordnede statistik.

torsdag, 11. februar 2010, 09:56

Spørgeskema

Kære Tweakers Jeg sidder lige pt. og arbejder på et projekt i faget Teknologi på HTX Randers. Vi arbejder med det overordnede emne; Mennesket i bevægelse, og har i den forbindelse valgt at fokusere på trafiksikkerhed. Herunder har vi valgt at arbejde med de problemer der opstår når man som færdende på vejene, bliver blændet af modkørende bilister. I forbindelse med vores problemanalyse har vi valgt at udarbejde et mindre spørgeskema, som blot tager 1-2 minutter at besvare, for at få et overblik ...

fredag, 5. februar 2010, 22:41

Salg af hjemmeside - hvordan???

Siden www.amino.dk er et samlingssted for selvstændige iværksættere. Der er flere derinde som har fuldtid eller deltids job med at have diverse hjemmesideportaler, der er måske nogen derinde som finder dit tilbud interessant. Held og lykke.

torsdag, 4. februar 2010, 16:56

Gratis spil

www.QuakeLive.com

fredag, 1. januar 2010, 13:30

Er eSport en sportsgren?

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Men hvorfor går man efter at kunne ind under DIF? Har man egen parablyorganisation med foreninger og kontigenter mv? Hvis man har godkendte foreninger rundt om i landet, der alle er med under en hoved forening/forbund så kan man da opnå mange fordele selv uden DIF? Det findes allerede, foreningen esportdanmark/ fungerer lidt ligesom DIF, bare inden for esport. Der er også kommuner som er enige i at det er på højde med andre sportsgrene, fx. har Københavns Kom...

torsdag, 10. december 2009, 17:50

Årtiets bedste spil ? (nu med afgørelsen)

The Sims - pga. ideen som har fanget en masse spillere lige siden. Jeg har ikke selv spillet det så meget, og Diablo 2 var også et godt bud, men synes ikke Diablo 2 fortjener det, da det ikke var specielt opfindsomt i forhold til Diablo 1. Grand Theft Auto: Vice City - synes det var et svært år for har ikke et specielt forhold til nogen af de spil der, men synes helt klart at GTA blev mest kendt da Vice City udkom, det satte ligesom et ekstra skup til den genre. World of Warcraft - et af de mest...

onsdag, 2. december 2009, 15:23

Fuck flåter!

Citeret Oprindeligt indlæg af fredek Citeret Oprindeligt indlæg af Fruitloop ADR så hellere en flåt Ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad, ad. Det der er jo ingenting, se disse to tilfælde http://www.break.com/usercont...

fredag, 13. november 2009, 16:25

Turneringssystemer

Citeret Oprindeligt indlæg af Woqini Det eneste jeg kender er fra klan livet: http://www.vwar.de/ Så vidt jeg kan se er det der system blot til at styre en enkelt klan, tilføje klanens egne kampe osv. Det jeg leder efter er et helt system til at lave cup-træer, slutspil, gruppespil osv, hvor folk kan registrere deres egne hold og tilmelde sig de forskellige turneringer. Det er altså ikke så meget klan delen jeg er på udkig efter, men administrere en turnering.

fredag, 13. november 2009, 16:13

Turneringssystemer

Jeg er i den situation at jeg er på jagt efter et PHP/MySQL system til at afholde Turneringer (og eventuelt Ligaer) over nettet i diverse computer spil. Indtil videre har jeg blot brugt, http://tourney.cc/ , som fungerer helt upåklageligt og har alle de funktioner man kunne ønske sig. Problemet er blot at turneringen så foregår på en anden side end min egen, og på den måde "mister" jeg besøgende på min egen side. Det vil jeg selvfølgelig gerne undgå ved at afholde turneringen på en side jeg selv...

onsdag, 11. november 2009, 20:13

Bedste gratis anti-vira program

Avira Anti-Vir ( http://www.free-av.com/ ) og avast! ( http://www.avast.com/ ) er mine favoritter.

søndag, 27. september 2009, 15:50

Hvorfor MP3, når Wav eksistere?

Brug FLAC hvis i har nok plads og gerne vil have fantastisk kvalitet brug OGG hvis i vil have det let komprimeret men stadigvæk ret god kvalitet Begge formater er open source, så det er top nice

lørdag, 29. august 2009, 19:51

Heroes of Newerth beta keys

Ja, jeg fik min på CS-siden Fragbite Hvis nogle er klar på et game hedder jeg "KillaloT" i HoN

torsdag, 27. august 2009, 19:21

Studie laptop, Mac vs. Win

Synes klart du skal tage imod tilbuddet om Lenovo bærbaren. Du får cirka samme hardware som i de andre PCer du har skrevet op. Derudover får du lidt ekstra godt tilbehør. Plus du får de grafiske programmer meget billigt hvis tager imod tilbuddet (Når du er færdig med uddannelsen, tror jeg du vil værdsætte meget at du har fået programmerne på denne måde.), ellers er det vel licenser til flere tusinde kroner du skal ud og købe efterfølgende. Citeret Oprindeligt indlæg af nitan Man plejer altid at ...

torsdag, 30. juli 2009, 01:31

Hvordan skal det destrueres? - Nu med 2 videoer!

Citeret Oprindeligt indlæg af Happy^ Citeret Oprindeligt indlæg af Foxx flydende jern lyder umiddelbart spændende. Det med at sprænge det i luften eller skyde det er blevet lidt gammelt... på den anden side... blender eller mikroovn kunne være ganske fine ideer. Termit består af rustpulver og aluminiumspulver der er blandet sammen i et bestemt forhold. Kan kun antændes med en bette strimmel magnesium. alm flammer bliver ikke varm nok. Ellers find en af de 32189432758329 udgaver af The anarchist...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.