Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 18. august 2008, 16:02

Forfatter: learner

Nikon D40X - Billed af fingerringe i focus.

Thanks! Skal bruge det erhvervsmæssigt, så jeg tror jeg vælger den dyre løsning.. Afhængig af HVOR dyr den faktisk er. Lidt svært at forstå alt det her syntes jeg. Har læst lidt rundt omkring på nettet, de forslår en løsning med noget "you might want to try a bellows and a 50mm 1.8" Det er måske den her mellem kamera og objektiv, som du snakker om? Jeg kunne ikke lokke dig til at linke til et par løsninger?

mandag, 18. august 2008, 14:05

Nikon D40X - Billed af fingerringe i focus.

Hey igen Tweak. Så er jeg tilbage igen, og har brug for lidt kamera hjælp. Jeg er i besiddelse af et Nikon D40X, med en 18-135mm lense. Jeg skal tage nogle produkt billeder af ringe, men det går ikke helt som jeg gerne vil. Jeg skal alt for langt væk, før det bliver i ordentlig focus. Hvis jeg kommer tæt på, så kan (tror jeg) lensen ikke klare det. Jeg kan ikke dreje focus hjulet nok, til at ringen kommer i focus. Så siger min begrænsede viden om kameraer mig, at jeg skal have fingre i en Macro ...

onsdag, 18. juni 2008, 00:13

Brug for hjælp til indstilling af mit Nikon D40x

Tak tak tak tak! Virkelig.. Holy shit, hvis jeg skulle have fundet ud af de ting på egen hånd.. Tak igen.. God bless you all..

tirsdag, 17. juni 2008, 22:41

Jesus.. Tak! Nu bliver man pludselig doven. Hvordan er det jeg får et større område af billedet i fokus?

tirsdag, 17. juni 2008, 22:06

God bless! Thank you! Ingen grain nu. Det bliver underligt blåligt når jeg bruger eksponeringskompensation, any clue why?

tirsdag, 17. juni 2008, 21:52

Hey Tweak. Long time no see. Jeg har brug for jeres ekspertise. Netop erhvervet mig et nikon D40X med en 18-135mm linse. Jeg skal bruge det til at tage produktbilleder, som er under belysning. Som i nok ved, skruer kameraet selv ned for lyset i billedet, hvis det er meget kraftigt. Dette kan man så kompensere for ved at bruge eksponeringskompensation. For at kunne bruge eksponeringskompensationen, skal jeg sætte kameraet til enten A, S eller P funktionen, men når jeg gør dette, så bliver alle mi...

onsdag, 14. februar 2007, 18:26

Vurderes Slikguiden.dk

Citeret Originally posted by kungfuis78 Hehe, har ikke så meget forstand på hjemmesider - men vil da lige rose og sige fedt stilrent design + fed idé... Thanks man! Love you

onsdag, 14. februar 2007, 14:08

Vurderes Slikguiden.dk

Macimuz--> Jeg overvejer også at fjerne den reklame ude i den hvide boks til højre, da google alligevel ikke viser noget, der har relevans forsiden! Tak for råd so fare! nok at se til.. JESUS

onsdag, 14. februar 2007, 13:03

Vurderes Slikguiden.dk

Hey champs! ENDELIG er siden færdig! Hvad syntes i om den? Nogen ideer til små tweaks, så den kan blive endnu mere pimp? Hit me! http://www.slikguiden.dk /Learner

onsdag, 7. februar 2007, 10:42

Fik tæsk på det lokale disko i Lørdags :(

Citeret Originally posted by Marquis Hader de taber typer der, som ikke er mand nok til at bevæge sig ud på dansegulvet, og istedet står ved siden af og bare venter på et 'nemt offer' de kan spille smarte overfor. Ved ikke hva jeg ellers skal sige, end at la' være med at la' det gå dig på, og bare se af at komme afsted igen næste weekend, eller hvornår du vil. De idioter vil altid være der, man skal bare enten være A: Være 'mand' nok til at ku gi idioten et ordenlig lag tæsk så han ikke forsøge...

tirsdag, 6. februar 2007, 11:32

RE: Skal have nyt hardware! Men hvilket?

Hey guys! Hva' siger i til det her mobo, er det ikke okay? [URL]http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=311302[/URL]

mandag, 5. februar 2007, 21:06

S: Core2duo Setup

overvejer at smide mere end 5200, hvad er nyprisen på skidtet?

mandag, 5. februar 2007, 13:22

Skal have nyt hardware! Men hvilket?

Citeret Originally posted by puma99dk| Citeret Originally posted by learner Citeret Originally posted by puma99dk| hvad er dit budget til udskifting? 2K til mobo og grafikkort regner jeg med.. Hvis andet skal udskiftes, så er max I ALT 3K cirkus! okay jeg har fundet det her hvor du får et nyt GFX, Processor og bundkort hvor du så kan bruge dine ejne DDR-1 ram. Intel Core 2 Duo E4300 Alliendale 1.8 GHz 1300kr ASRock 4CoreDual-VSTA 535kr ASUS EAX1950PRO/HTDP 1411kr total pris ca 3246kr tror det e...

mandag, 5. februar 2007, 11:10

Citeret Originally posted by puma99dk| hvad er dit budget til udskifting? 2K til mobo og grafikkort regner jeg med.. Hvis andet skal udskiftes, så er max I ALT 3K cirkus!

mandag, 5. februar 2007, 10:41

Hey Tweak! Ja, jeg er desværre ikke så meget inde i hardware markedet, som jeg i tidernes morgen har været! Derfor vil jeg gerne have jeres råd og anbefalinger Min nuværende PC, består af følgende: 2*512 Kingston DDR PC3200 9800pro som laver artifacts Et dårligt og meget gammelt Intel bundkort, som skal udskiftes! Prescott 3,06Ghz En noname PSU Samt hdd dvd osv.. Vil gerne kunne spille de fleste spil i pæn grafik! Tænkte på at udskifte gfx og mobo, any comments?

søndag, 28. januar 2007, 12:45

Sean connery måske med i Indiana Jones 4

Citeret Originally posted by JuiCe Sean er også nævnt under filmens skuespillere på imdb: http://imdb.com/title/tt0367882/ Ja, men der står til gengæld også Dr. Henry Jones (rumored)...

lørdag, 27. januar 2007, 16:02

RE: Bedøm mit banner.

Det er klasse lavet, når man tænker på hvor lang tid, du har brugt photoshop!

søndag, 7. januar 2007, 15:30

At få adgang til en trådløs router?

Citeret Originally posted by Burger Du skulle gerne kunne resette den til fabriksindstillingerne. http://www.belkin.com/support/kb/kb.asp?a=2900 Thanks! Fandt også lige det her! http://www.belkin.com/support/download.a…ownload=F5D7130 Tror vidst det var løsningen på mit problem more or less...

søndag, 7. januar 2007, 15:09

At få adgang til en trådløs router?

Alright, issue is this! Jeg sidder med en router, som min fars arbejde har ordnet noget på software mæssigt, så det kun var min fars computer der kunne komme på det trådløse.. Men nu arbejder han ikke der mere! Vi har fået nyt internet, og vil gerne stadig bruge trådløs! Jeg har søgt på google "accessing belkin wireless router", men nothing.. Har absolut ingen anelse om, hvordan jeg skal fjerne alt det beskyttelse der er lagt ind! Hilfe?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.