Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 860.

mandag, 28. november 2011, 12:27

Forfatter: Jacorik

Kamera - undervandsbilleder

Hej tweak Jeg søger et kamera som skal bruges til dykning men også til at tage billeder på land, har kigget lidt på Sealife DC-1200 og DC- 1400, men ved ikke hvor gode billeder på land de er i stand til at tage. Nogen der har erfaring med dette emne?

mandag, 12. september 2011, 13:57

Sælges: league of legends account

Eu Server, Noric and east server 470 wins Champions All champions owned except wukong, total 81 champions. Runes - total of over 100.000 IP Red 9x Greater Mark of Strength (0,95 phy dmg) 9x Greater Mark of Alacrity (1,7% attack speed) 9x Greater Mark of Desolation (1,66 armor pen) 9x Greater Mark of Fortitude (3,5 health) 9x Greater Mark of Insight (0,95 magic pen) 9x Greater Mark of Malice (0,93 crit %) 3x Greater Mark of Force (1,9 AP at lvl 1 Yellow 9x Greater Seal of Alacrity (0,76 Attack sp...

torsdag, 3. februar 2011, 15:32

Problem med exe filer

Hvordan gør man det?

onsdag, 2. februar 2011, 11:48

Problem med exe filer

Jeg har et problem med exe filer, når jeg kører dem sker der ikke noget. Computeren arbejder, men så stopper den uden videre, det er kun ved nogle filer f.eks. League of Legends er problemet nu, har prøvet at downloade filen igen, men uden held. Har også prøvet at køre dem som administrator uden held. Jeg har Windows 7.

tirsdag, 1. februar 2011, 16:05

Crayon physics

PC

mandag, 31. januar 2011, 23:20

Crayon physics

Jeg leder efter nogle spil som minder om dette spil hvor man kan udnytte touchskærm og lign. Nogle der kender andre spil end lige Crayon?

lørdag, 18. december 2010, 17:07

Litteratur fic/nonfiction om terror/ekstrem islamisme

Jeg sidder midt i SRP perioden og skal bruge en enten artikel eller novelle om terror, bekæmpelsen af dette eller dannelsen af dette. Har allerede My son the Fanatic og en tale fra Tony Blair d. 16 juli 2005 som følge af bomberne i londons undergrund. Nogen som kender taler eller lign? Det skal være engelske tekster.

mandag, 13. december 2010, 22:43

Touchpad og touch knapper - problem

Kan ikke rigtig finde noget om det.. Er næsten 100% sikker på at det er en fejl i hard/softwaren.

mandag, 13. december 2010, 10:56

Touchpad og touch knapper - problem

Jeg har et problem med min HP Pavilion DV6 2150eo bærbar. Når jeg er i et word dokument og jeg gør nogle bevægelser på mit touchpad ryger den til toppen af dokumentet, rimelig irriterende når man har 15-20 sider i sit dokument. Et andet problem er mine touch knapper til at skrue op og ned for lyden, når jeg rører dem minimerer den hvad jeg er igang med, specielt irriterende når jeg er i et spil el. lignende.. Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved en af eller begge problemer?

mandag, 6. december 2010, 22:41

Aluminiums pulver og jern oxid

Tak for de hurtige svar, jeg vil snakke med en lærer imorgen og forhøre mig ad Nej det er ikke til at lege med ild

mandag, 6. december 2010, 21:26

Aluminiums pulver og jern oxid

Nogle der ved hvor man kan købe disse 2 produkter? Jernoxid og alu-pulver i 400 mesh?

torsdag, 7. oktober 2010, 16:09

Fransk sang, hvilken?

Jeg søger den franske sang mener jeg den er, hvor der er en mand som synger mens der er en masse piger i bikini rundt om ham der danser? Videoen foregår i en pool vist.

mandag, 27. september 2010, 09:59

Selvlysende maling

Det skulle gerne være selvlysende uden UV belysning

søndag, 26. september 2010, 21:13

Selvlysende maling

Ja det har jeg, men spørgsmålet er mere om det er skadeligt, der står nemlig at de egnede materialer er træ, metal, tapet osv. Ville gerne have noget som er dedikeret som hudmaling hvis muligt

søndag, 26. september 2010, 20:33

Selvlysende maling

Jeg søger selvlysende maling, det skal kunne påsmøres på kroppen og evt busker så det skal ikke være giftigt Nogen der ved hvor man kan få sådan noget henne og hvor lang tid det skal "lade" op i solen osv?

mandag, 16. august 2010, 16:41

Luftgevær - hvilket?

Hvilket et af gamo geværene ville du så vælge? Tjek pm..

mandag, 16. august 2010, 00:20

Luftgevær - hvilket?

Hej jeg skal have skaffet mig et luftgevær til noget fuglejagt og målskydning, derfor skal det være min. 5,5 mm hagl der bruges.. Har derfor tænkt på Hatsan Torpedo 5,5 mm Gamo Cf-X Gamo hunter 5.5 mm combo Hvilken af disse vil i foreslå? Jeg hælder helt klart mest til hatsan eftersom den skyder meget hårdere, men har hørt at hatsan er så kraftigt at det ikke kan holde til så mange skud som f.eks. gamo, nogle af jer der har erfaringer med dette? Samt hvilke hagl - mærke, form vægt? Både til præc...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.