Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 23. december 2014, 21:03

Forfatter: Sukkerfar

iPad på TV

Hej alle Jeg vil gerne kunne høre min musik/billede fra min ipad trådløst på mit samsung TV (ikke smart tv). Kan jeg overhovedet det, og hvad skal jeg bruge hvis det er? Det haster..... Mvh Anders

fredag, 22. november 2013, 10:19

Overvågningskamera

Citeret fra "gaming-king" Nu er jeg generelt ret uvidende overfor sikringsløsninger til erhverv- og hjemmebrug. Men hvad dælen hjælper det, at lokalt bliver røget til? Tyven kan da vel bare være ligeglad og forsætte? Evt lukke røgen ud gennem et vindue? Røgen er der i op til én time, og kanonen kan skyde flere gange.

torsdag, 21. november 2013, 10:45

Overvågningskamera

Citeret fra "Dnope" Citeret fra "Sukkerfar" Nu (tror jeg) har jeg fundet på en endnu bedre løsning. Ja jeg skifter mening som vinden blæser, men når jeg får læst mere og mere om det...... Tågekanon. F.eks denne her (er dansk, så kan det vel ik gå helt galt?): http://www.protectglobal.dk/forside/prod…er/protect-600i Under alle omstændigheder går der en alarm hvis jeg har sådan et system. Enten via dør/vindues-kontakt eller en rumføler. Herefter starter tågekanonen, og tyvene må give op?? ...

torsdag, 21. november 2013, 08:25

Overvågningskamera

Nu (tror jeg) har jeg fundet på en endnu bedre løsning. Ja jeg skifter mening som vinden blæser, men når jeg får læst mere og mere om det...... Tågekanon. F.eks denne her (er dansk, så kan det vel ik gå helt galt?): http://www.protectglobal.dk/forside/prod…er/protect-600i Under alle omstændigheder går der en alarm hvis jeg har sådan et system. Enten via dør/vindues-kontakt eller en rumføler. Herefter starter tågekanonen, og tyvene må give op?? Ja, jeg ved godt jeg skal op og give 2000 kr ...

onsdag, 20. november 2013, 09:05

Overvågningskamera

Citeret fra "Dnope" Citeret fra "Sukkerfar" Når man kører rundt i en varevogn, så tror jeg ikke det er impulsivt, men nok nærmere professionelle. Jeg har kigget mere rundt på nettet og det virker som om et bedre værn mod tyveri er et alarmsystem. Men der står jeg bare i det samme dilemma. Hvilket et skal jeg vælge. Mit umiddelbare bud er at jeg vælge købe et for en engangspris, og droppe et med efterfølgende månedligt abonnement Nogen gode bud på et alarmsystem, for det er en kæmpe jungle....? ...

onsdag, 20. november 2013, 08:15

Overvågningskamera

Når man kører rundt i en varevogn, så tror jeg ikke det er impulsivt, men nok nærmere professionelle. Jeg har kigget mere rundt på nettet og det virker som om et bedre værn mod tyveri er et alarmsystem. Men der står jeg bare i det samme dilemma. Hvilket et skal jeg vælge. Mit umiddelbare bud er at jeg vælge købe et for en engangspris, og droppe et med efterfølgende månedligt abonnement Nogen gode bud på et alarmsystem, for det er en kæmpe jungle....?

tirsdag, 19. november 2013, 10:02

Overvågningskamera

Hej allesammen Er lige flyttet i nyt hus, og efter at der nu er kørt en ukendt varevogn ind i min indkørsel tidligt et par morgener. Hvorefter de så har set mig, og kørt hurtigt væk, er det på tide at få opsat et kamera Kameraet skal opsættes under udhæng, dvs det behøves ikke nødvendigvis kunne tåle regn, men det skal selvfølgelig kunne tåle den danske kulde og luftfugtighed. Det skal være nemt at installere og så må det gerne være trådløst. Jeg har ikke behov for at kunne se det live på nettet...

fredag, 16. marts 2012, 11:40

Note program

Ah ja glemte lige at skrive, at det er de små gule sedler på skrivebordet jeg gerne vil have. Har installeret evernote, og der kan man netop gøre det

torsdag, 15. marts 2012, 07:43

Note program

Der er masse af note programmer, og også et på windows. Men jeg kunne godt tænke mig en måde at sync dem på, imellem mine computere. Findes der sådan noget, eller skal jeg køre over dropbox på en eller anden måde, og hvordan gø jeg det? Det gik lige hurtigt nok, tråden skal over i software

tirsdag, 6. marts 2012, 16:45

Trådløst netkort til stationær PC

Citeret fra "jacobask" Ja, så vidt jeg kan se er den router en trådløs router så der burde ikke skulle mere til. /ask Dejlig billigt, sådan en bestiller jeg fluks

tirsdag, 6. marts 2012, 16:42

Citeret fra "jacobask" Det er nu nok så meget sagt... Jeg ville finde et netkort med mulighed for at flytte rundt med antennen så man ikke risikerer at der er et "blindt" punkt lige bag computeren, f.eks: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=593510 Det var kun et hurtigt bud - der er en del andre. Kig efter de "kendte" mærker som netgear, d-link, linksys osv. De giver mindst bøvl i længden. Når det så er sagt så ville jeg gøre hvad jeg kunne for at få det kablet. En stationær er jo netop statio...

mandag, 5. marts 2012, 16:06

Hej alle Jeg står i den situation at det ikke er muligt at forbinde min stationær med et kabel til min router. Derfor søger jeg et trådløst netkort. Min stationær står på 1 sal, og min router har en rigtig god trådløs forbindelse, der sagtens kan nå på 1.sal Mit nuværende bundkort er: Gigabyte ga58a-ud3r Min router (Yousee): Netgear CG3000 Maks pris 400 kr Hvad vil I foreslå?

torsdag, 23. februar 2012, 12:19

21-24" skærm max. 1000 kr

Citeret fra "Psych0" Hvis du køber en skærm nu til 900-1000 kr. og så sælger om et par måneder kan du nok ik få mere end 200-300 kr. for den maks, er mit umildbare gæt. Så skal jeg nok skifte min gamle Dell ud med en ny: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5345739 Så har den reelt "kun" kostet mig 1300 kr, i forhold til hvis jeg købte en billig ny. Og så har jeg 2 skærme

torsdag, 23. februar 2012, 08:26

Citeret fra "Psych0" Men siger du ikke at du vil købe en skærm nu og så sælge den senere hvis den ikke er bedre end din nuværende? For så er det jo bare at købe en skærm nu, for så at se hvilken en du fortrækker. Men elektronik branchen er jo den der udvikler sig hurtigst, så hvis din DELL er 4 år gammel, så vil en ny skærm alt andet lige være bedre IMO. Enten ville jeg købe en rigtig billig en nu (900-1000 kr), og så sælge den om nogle måneder og beholde min gamle. Ellers ville jeg købe en dyr...

onsdag, 22. februar 2012, 16:01

Citeret fra "Ebo" Hvis du skal bruge CAD jfr. dit studie, så ville jeg kigge efter en skærm, som kan køre opløsningen 1920x1200. Det vil du sætte pris på i sidste ende. Lidt afhængig af hvor avanceret som du skal bruge CAD og hvor komplicerede dine tegninger bliver, så må du ikke går under en skærm på de 24", du kan simpelthen ikke se nok. Jeg ved det, da jeg selv købte en skærm som var for lille til en start, og jeg bruger en skærm på 26 tommer nu, når jeg leger med autocad. Kig efter en skærm...

tirsdag, 21. februar 2012, 07:18

Citeret fra "Psych0" Jeg har en BenQ XL2410T og den er jeg rigtig glad for, den fungere rigtig godt. Jeg bruger mest min til gaming af både CSS, BF3 og AC og den kører bare. Jeg har ikke fortrut mit skift til denne skærm, da den klare alt. Når jeg har været til lan har folk også stået bag mig og sagt at den havde vild grafik i forhold til deres egen 24" gaming skærm. Jeg kan ikke sige så meget ville bare smide BenQ bolden op i luften også. Men kan anbefales Yes. Spørgsmålet er bare om der er en...

søndag, 19. februar 2012, 08:13

Kunne nemlig godt finde på at købe denne her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subact…l&id=1312886387 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5345739 Men spørgsmålet er så om den er markant bedre end min gamle Dell (gaming og kontorarbejde)?

lørdag, 18. februar 2012, 16:41

Citeret fra "Rasmus66" Prøv at se hvor langt du kan presse ham her ned i pris http://www.dba.dk/fladskaerm-nec-multisync/id-80219970/ Det er samme skærm jeg køre med og den slår din dell skærm med mange længder! Du burde kunne presse ham ned i 2500 kr, hvilket var det jeg gav for min brugt med det samme tilbehør og uden kvittering. Men hvis jeg vælger at købe helt ny 24" skærm til 2000-2500 kr, vil den så være markant bedre end min Dell?

lørdag, 18. februar 2012, 11:50

Jeg har full HD på min 24" hjemmeskærm, og full HD på min 15,6" bærbar. 15,6" er rigtig nok ret lille. Specielt også når jeg bruge tillægsprogram til mit CAD program, hvilket betyder jeg er nødt til at have et ekstra vindue åben i mit CAD program. Nå, men vil der være stor forskel på min DELLE248WFP (24") skærm, og en ny 24"-27" skærm til 2000 kr? Vil lige huske at nævne at jeg kun ville skulle bruge skærmen i 4-5 måneder, med mindre den er bedre end min nuværende DELL

fredag, 17. februar 2012, 14:42

Hej Jeg skal have købt mig en 21-24" skærm som skal bruge til mit studie, hvor jeg bruger et CAD program (Microstation) Jeg skal kun bruge skærmen indtil sommer, og vil efterfølgende sælge den. Jeg har allerede en Dell E248WFP (24") skærm derhjemme. Men så er det har spekuleret på om jeg skal købe mig en 27", hvilken jeg så kunne bruge på studiet (i grupperummet på skolen) hvorefter jeg udskifter min DELL med den nye 27" skærm. Har set at f.eks en Samsung 27" skærm koster ca. 2000 kr. Men er den...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.