Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 23. april 2012, 11:31

Forfatter: Søndergård

XFX 280 GFX sælges

275 afhentet.. du kommer ikke i nærheden af silkeborg?

torsdag, 29. marts 2012, 15:55

Hardware og Hifi udsalg

Pris idé til Denon PMA-680R Stereo reciever ?

lørdag, 17. marts 2012, 13:30

K: Harddiske (320-1000GB)

Hej Alle, Jeg søger nogle harddiske i ovennævnte størrelse. Gerne mange! Nogen der kan hjælpe?

onsdag, 11. januar 2012, 10:20

Preconfiguration Mode i Windows 7?

Mon det er sysprep du tænker på? Den findes: C:\Windows\System32\sysprep

søndag, 9. oktober 2011, 11:49

Battlefield 3 info

Enig! Det er nemmere at skyde 4 personer med en pistol end det er at dræbe en enkelt mand med missiler fra helikopter, trods den rammer ved hans side ...

torsdag, 29. september 2011, 19:04

Battlefield 3 info

shoppingcartsareagoodride

onsdag, 28. september 2011, 11:27

Battlefield 3 info

Jeg spillede det et par timer igår, og må sige at jeg overall er imponeret. Dog synes jeg grafikken, specielt træerne kunne være noget bedre. Jeg kører en blanding af high og ultra settings med et GTX570. SÅ blæret lyd og grafik når man fyrer sin raket afsted Har ikke haft nogen crash, men der er da helt klart en masse ting som skal rettes op på! Håber den nye bane bliver åbnet idag! Så den også på listen men den var låst og hed noget med testserver..

tirsdag, 27. september 2011, 15:01

Battlefield 3 info

kunne ikke komme ind på siden... Fik en mail med kode og fulgte deres guide. DL gennem Origin og spillet er nu installeret.. Skal blot lige opdatere min nvidia driver meldte det... Link

tirsdag, 27. september 2011, 14:53

Battlefield 3 info

YES! Så er jeg også igang. Henter med 9.3 mb/s så det går tjept nok gennem Origen!

tirsdag, 27. september 2011, 14:41

Battlefield 3 info

Er jeg den eneste der ikke kan pre-downloade spillet inde under "Mine spil"? Har heller ikke modtaget nogen key endnu... Håber den kommer snart

tirsdag, 27. september 2011, 10:33

Battlefield 3 info

Jeg forudbestilte BF3 på EA´s side i sidste uge, og har derfor ikke haft noget med MOH at gøre. Vil jeg så først have adgang til beta efter d.29 eller allerede idag?

torsdag, 22. september 2011, 12:13

DIABLO 3 BETA ER ONLINE !!!

hvordan fik du den? loggede du ind og så var den der?

tirsdag, 20. september 2011, 11:20

Battlefield 3 info

Sorry for ikke at have læst HELE tråden, men vil en fortælle mig hvordan jeg får fat i en beta key? Ifølge deres blog lader betaen til at åbne denne uge, nok i morgen - korrekt?

søndag, 12. december 2010, 00:08

Xbox 360 Elite (Firmware opdateret)

Det ved jeg ikke Har ikke spillet online

lørdag, 11. december 2010, 23:58

Det er iXtremt 1.6 Det er en støjsvag version...

lørdag, 11. december 2010, 10:48

Xbox 360 Elite 120GB firmwareopdateret så den kan afvikle backup spil. Kvittering medfølger -> Købt ved Dustin for ca. 1 år siden. 2 controllere medfølger. Følgende originale spil medfølger: Dirt 2 GTA 4 Lego Indianajones Guitar Hero World tour Guitar Hero Metallica Guitar hero Legends og rock Derudover et komplet sæt: World tour med. trommer, guitar og microfon. Alt i perfekt stand og kan sendes eller afhentes i Silkeborg. HBO: 1500 kr.-

torsdag, 4. november 2010, 10:27

ADVARSEL mod Dyzio/Kamil

Tak for jeres svar! Det har båret frugt. Kamil har kontaktet mig og overført halvdelen af pengene. Resten kommer i næste uge. Det er aftalen at jeg lukker/sletter trådene når de sidste penge er modtaget. Kamil fortryder sin måde at skrive tilbage på. Tak for jeres tid og hjælp.

onsdag, 3. november 2010, 12:09

ADVARSEL mod Dyzio/Kamil

Blot en advarsel mod at handle med Kamil kaldet Dyzio her på forum. Jeg købte for lang tid siden parfyme for 350 kr.- men modtog aldrig mine varer. Jeg har sidenhen rykket adskillige gange for pengene, men får ingen svar. Idag fik jeg endelig kontakt med sælger og skrev at han stadig skyldte mig penge. Hans svar var: "Træls + en grinende smiley" Kamil har naturligvis mulighed for at returnere mine penge, hvorefter jeg vil fjerne denne tråd.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.