Søg i resultater

Søg i resultater 1-5 af 5.

mandag, 18. august 2008, 09:26

Forfatter: philip_tel

Har ikk noget brugbart

Jamen har ikke haft noget kode der ku virke som løsningen... Håbede på nogen viste hvordan for jeg har efter de ting jeg har prøvet ingen ide. Tror ikke det jeg har prøvet vil kunne rettes til det rigtige.. ??

fredag, 15. august 2008, 08:56

Placering af div i table

Hej... Mit problem er at jeg forsøger at placere div i forhold til en defineret table. Altså så placeringen af div'en ikke ændrer ved større eller mindre opløsning. Har prøvet en masse ting ... Nogen der ved hvordan jeg skal gøre? VH Philip

torsdag, 5. juni 2008, 19:19

SV: SV: SV: Galleri på hjemmeside

Tak for jeres tilbagemeldinger! Jeg bruger allerede lightbox. Det skyldes jeg både ville have et galleri på alle siderne samtidig med det kunne åbnes i stort vindue. Jeg har ordnet det med simpel linking vha. div. Dog kan jeg ikke få min scrollbar til til at være vandret ... Koden jeg har skrevet er overflow-x: scroll; overflow-y: hidden; i min style. Det virker vertikalt, men ikke horisontalt som den egentlig koder for nu ... ???

søndag, 1. juni 2008, 15:11

Galleri på hjemmeside

Jeg sidder og laver en hjemmeside, hvor jeg inde på siden nede i højre hjørne godt kunne tænke mig en lille gallerioversigt. En række små billeder og et der så bliver lidt større. Jeg har forsøgt med Simple veiwer og andre gallerier, men det er gallerier der står alene og ikke kan integreres i siden. Håber der er nogen der evt. kan hjælpe med problemet eller har et link til en side der kan hjælpe med problemet ...!`?

søndag, 1. juni 2008, 13:24

Galleri på hjemmesiden

Jeg sidder og laver en hjemmeside, hvor jeg inde på siden nede i højre hjørne godt kunne tænke mig en lille gallerioversigt. En række små billeder og et der så bliver lidt større. Jeg har forsøgt med Simple veiwer og andre gallerier, men det er gallerier der står alene og ikke kan integreres i siden. Håber der er nogen der evt. kan hjælpe med problemet eller har et link til en side der kan hjælpe med problemet ...!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.