Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 15:59

Forfatter: emilpapis93

Opgrader fra 980Ti til 1080Ti

Dit kort svare cirka til et 1070. Og det er et langt hop op til 1080ti, så ja det kunne godt svare sig. Hvis du dog spiller i high indstillinger kontra ultra så får du også betydeligt flere FPS og forskellen er meget lille. Her kan man jo lege med indstillingerne for at få den ydelse kontra visuel effekt man ønsker. Og et 980ti burde i mine øjne også kunne køre de fleste spil 100+ FPS. Personligt ville jeg dog vente 1 år og se hvad de bringer i 2018. AMD rykker flere GPU'er på samme die, hvis de...

I dag, 13:59

Ny arbejdshest af en bærbar

Altså det er fint hvis du ikke vil have en thinkpad, men hvis du syntes de underperformer håber jeg da du tjekkede om din PC var fyldt med bloatware og at den ikke overophedet. Der er ingen logisk grund til en komponent skulle yde dårligere i en maskine bare fordi det er et andet navn. Medmindre der var problemer som nævnt. Du skal tænke på det er et plastik chassis så den vil ikke føles så hård som en med alu kabinet. Tilgengæld har den en titaniums ramme indeni som gør at dens kabinet er rigti...

tirsdag, 17. oktober 2017, 12:53

Ny computer

Min anbefaling i forhold til skærmende er, at beholde en af de gamle og så bruge pengende på 1 god istedet. Da du kun spiller på den ene alligvel er den anden i min optik bare til ekstra ting og behøver ikke være voldsom god. Og ja som de andre nævner ville jeg også anbefale selvbyg. Tilgengæld skal du vurdere om du selv vil til at fejlsøge og udskifte dele eller du bare vil sende den til reperation og få den fixet. Der er gode og dårlige ting ved begge muligheder. Det gode ved selvbyg er du har...

søndag, 15. oktober 2017, 19:14

Nysamlet PC, Går i bios hele tiden

Hvis du har en lille usb nøgle kan du installere ubunto på den og se om du kan boote på den måde

lørdag, 14. oktober 2017, 19:48

X399 bøjet pin

Man skal bruge en CPU :/ ellers en træls omgang!

lørdag, 30. september 2017, 16:22

Købes: GPU til 1000-1500

Som der står i titlen skal min kammerat have en opgradering, så hvis en ligger inde med et brugt GPU ala 970/980 så skriv gerne Skal først købes om et par uger BTW

tirsdag, 26. september 2017, 20:31

Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

Syntes der er en forfærdelig mangel på postapokalyptiske spil. Fallout 3 Metro 2033(2034 er mindst lige så fedt, dog virker 1'eren mere "kunsterisk"/atmosfærisk) CoD:MW Alt: Smider lige Word Of Tanks ind i mixen selvom der er mest af alt 3rd person. Men bestemt et helt anderledes shooter, hvor hovedet skal bruges mere end din kanon. Og det får en grafisk overhaling meget snart så det skulle gerne se "moderne" ud igen, igen. Så mangler vi fanme at de får sig nosset sammen de developers. Hold kæft...

fredag, 22. september 2017, 12:29

Custom Radeon RX Vega grafikkort rammer butikkerne næste måned

Har lige sat en retur sag på mit Vega 64 og købt et 56. Det skal dog også returneres når de nye modeller udkommer... Spurgte endda og man ikke lige kunne finde ud af noget, hvor jeg betalte lidt ekstra. Men han sagde det skal køre igennem retur systemet, så "teoretisk" var det sådan jeg skulle gøre Bliver sjovt at se forskellen på et 64 og et 56. Og specielt når jeg så endeligt får et custom kort Så skal den sku prøve at æde 600W!

torsdag, 21. september 2017, 14:22

Ripjaws 5 DDR4 søges 1x8Gb

Ja søger helt præcist en Ripjaws V DDR4 cl15 3200mhz 8 Gb Ram stick, da min ene er gået død :/

torsdag, 21. september 2017, 14:11

Soundbar over computeren?

Citeret fra "Smilodon505" Hej Folkens Jeg har lige købt en Philips Fidelio B8 (Soundbar) https://www.philips.dk/c-p/B8_12/- Problemet består lidt i at lyden ikke virker til at være helt så god via HDMI arc. Som er forbundet mellem TV og Computer. Det virker til lyden er væsentligt bedre når jeg afspiller musik via bluetooth fra mobilen. Når jeg kigger inde på lyden i windows, så kan jeg kun vælge stereo lyd. HDMI kablet går fra TV til computerens grafikkort og gætter på NVIDIA ikke understøtter...

onsdag, 20. september 2017, 08:40

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Citeret fra "Uffe Nielsen" Citeret fra "emilpapis93" På siden grafikkortet sidder en switch som skifter mellem 2 bios. Måske prøv den modsatte? Det hjalp sku!! Nu har jeg fået bios frem på skærmen. Haha utroligt hvad man kan finde ud af, ved at spørge de rette mennesker . hehe ja jeg skulle jo selv afprøve den og der skete nemlig ikke noget

tirsdag, 19. september 2017, 22:31

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

På siden grafikkortet sidder en switch som skifter mellem 2 bios. Måske prøv den modsatte?

tirsdag, 19. september 2017, 13:35

Vis os din seneste købte vare i 2017

Det er blevet til lidt hardware i år Ryzen 1700x, Vega 64 og en 34" skærm Så det er en god 15000 der røg i setupet, tilgengæld har jeg drukket det mindre bajere, så det går nok op alligevel

onsdag, 6. september 2017, 16:19

i7 7700k høj temp

Så længe du er tilfreds er alt godt :b og ja nogle rigtig fine temperature du endte med! Har du så overcl cket eller?

onsdag, 6. september 2017, 16:03

Lagg spikes i windows

Ja som der står i toppen får jeg pludseligt nogle mærkelige lagg i windows. Laggen er ligsom 3 frames der kommer i streg men med en pause på nogle få sekunder imellem hver og så er der intet galt bagefter. Det kommer meget sporadisk, begyndte måske for 3-4 dage siden. Dog syntes jeg sådan noget som at loade GIF/video kunne tyde på at udløse det. Spil er ingen problem, dog prøvede jeg at et af mine spil blev ved at crashe én dag, men intet siden. Desuden bliver chrome helt sort mens det står på. ...

tirsdag, 5. september 2017, 10:05

Destiny 2

Kan det tage 3 timer for et raid!? ohh wow haha, nu lyder det faktisk mere spændende xD

tirsdag, 5. september 2017, 09:03

M-atx bundkort til Ryzen

Min southbridge på bundkortet holder mig tilbage er jeg ret sikker på, for dårlig køling simpelthen. Men ellers køre jeg fint 3,9. Men 4,0 kræver nok lidt mere roden rundt og moddet køling

mandag, 4. september 2017, 12:55

Destiny 2

Citeret fra "Psych0" Jeg spillet det på ps4 og syntes det var et super fedt spil, eneste ulempe var at der ikke var mange af mine venner der spillede. Så hvis der skulle Raides var det ofte med nogle som var med for første gang og så tog det lang tid. Der er helt sikker en grind-fest i spillet, men tror det bliver super fedt mens man grinder . D1 var fedt så af hvad der er kommet ud indtil videre så tror jeg at D2 bliver endnu federe. // Psych0 Altså jeg kunne godt lide spil som Borderlands og ...

lørdag, 2. september 2017, 23:39

Destiny 2

Jeg kan ikke rigtig vurdere spillet, er det bare en ren grind-fest eller er det faktisk sjovt at spille det? Tænker mest PVE. Mange syntes rigtig godt om det gamle mange andre syntes det ikke var godt. Dog er mange ret enige om Destiny2 ser godt ud. Og det kunne da være fint med en looter shooter erstatning inden Anthem

torsdag, 31. august 2017, 00:29

vifteproblem på asus rog strix 1070

Hmmm det lyder noget underligt. Specielt at det så køre som det skal ved et tungt spil. Umiddelbart lyder det til der er en defekt hvis ikke en manuel fancurve ændre problemet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.