Søg i resultater

Søg i resultater 1-16 af 16.

torsdag, 21. september 2017, 15:42

Forfatter: Fluesmækkeren

Vis os din seneste købte vare i 2017

Den lille hvide lækre sag <3 JS Series RR Minion JS1X (lol .. sorry at billedet ligger ned :-S )

torsdag, 30. juni 2016, 21:39

Upgrade or keep ...

Nu er uhyret clocket til 3.8 (3,799) pr core ... hvilket som nævnt er en forøgelse på 70% fra 2,66ghz .. og den har aldrig brokket sig over noget jeg har budt den. Citeret fra "bauner" To RAM stænger i et tripple channel bundkort? De tre stænger jeg fik med var ikke de allerhurtigste, da det var en Komplet pakke (CPU,Mobo,6gb ram) og de havde det rimeligt stramt med at blive clocket og forsagede ustabilitet ved 3,8 ghz, og 4,0 ghz ville de slet ikke lege med på uanset hvor meget jeg sloges med a...

tirsdag, 28. juni 2016, 22:50

Upgrade or keep ...

Hey hey ... Tak for svarene Havde egentlig den samme tanke da jeg er mægtig glad ved og overrasket at denne i7 920 stadig blæser derudaf trods alt det nye som er kommet til. De eneste hager ved dyret er at jeg ikke kan udnytte de Corsair 2133 ram på grund af en logisk bug på bundkortet, derfor den underlige hastighed på 1990 .. men det virker ... Og så er der self strøm issuen, da nyerere ikke sluger nær så meget strøm som min, den er self voldsomt clocket, godt 70%, hvilket jo er hel sygt når m...

tirsdag, 28. juni 2016, 12:00

Upgrade or keep ...

Hey alle tweakere :-D Jeg sidder med en oldtimer sag af en i7 920 på et gigabyte Ex58 hakkebrædt fra 2009 jeg er ved at komme lidt i tvivl om jeg skal skifte dele i kabinettet ud (cpu+mobo+ram) og beholde mit Msi 970 , eller bare nøjes med at hoppe på et gtx 1070 kort og beholde det nuværende setup ?!?! Jeg følger lidt med i hvad der sker på fronterne, takket være Tweak.dk her og en del andre sites ... Men kan ikke helt greje hvilken type system jeg eventuelt skulle hoppe på, da maskinen her pri...

mandag, 15. februar 2016, 22:41

Solgt: ældre gamer pc

Hah :-D Den ligner almost til forveksling min eget setup ... i know.

lørdag, 28. november 2015, 13:08

Konkurrence - Vind et grafikkort med MSI og Tweak.dk

A: Torx Fan B: Under 60 grader celcius (msi specs ved Hybrid funktion))

onsdag, 4. november 2015, 11:32

EA har annonceret release af Star Wars Battlefront Ultimate Edition

Det her er jo så IKKE en Collectors edit. Men en ultimate edition, fyldt med stuff som burde være med allerede fra start af WTF ?!?... Men som med alt fra Ea skal der presses penge til det sidste ... https://www.youtube.com/watch?v=g8vR-I3ccCA ... Angry Joe har helt ret i alt det han hiver frem!!! Ydermere Standard edition = 479kr Deluxe Edition = 579kr (100 kr mere for ting du unlocker på ét spil, og to animationer) Ultimate Edition =978kr (inklusive to ovenstående og season passet) Season pass...

lørdag, 31. oktober 2015, 17:47

S: 4970k system

@david_dollas ... Jeg hopper også gerne med på den hvis du ligger inde med en dyne af dem

lørdag, 21. marts 2015, 15:06

LUKKET! Vind Corsair H110i GT med Tweak.dk

JA TAK ! Min gamle H50 er ved at være godt slidt

søndag, 17. august 2014, 19:57

Tid til opgradering (eller nyt)

Takker for svaret Sam Har annulleret rammen og bestilt et nyt tast i stedet for sammen med GFX kortet, da det her gamle Microsoft Sidewinder x6 snart er helt færdigt ... flere og flere taster skal have et ordentligt hak før tasten registrere trykket ... men kommer dog til at savne at jeg kunne flytte der numeriske tast fra den ene side til den anden, eller tage det helt af on the fly. SÅ alt i alt blev det til et GTX 780 kort flankeret af et CM quckfire TK red tast til det nuværende system jeg h...

lørdag, 16. august 2014, 17:42

Og så får GPU'en følgeskab af 8gb mere af samme ram som jeg allerede har

lørdag, 16. august 2014, 17:18

PSU selvfølgelig ... Investerede i en Corsair HX 850 da min gamle 650'er brændte af, men den lagde ud med en uhyrlig coil whine :-O ... så den røg retur Blev anbefalet en Corsair AX860 som jeg købte, og er ovenud tilfreds med :-) ... så strøm er intet problem (Har kun fan opstart på psu'en, derefter stopper blæseren og er derfor lydløs :-D ) Men følger de gode råd i har givet fra jer og hopper efter et GTX 780 kort, så burde jeg for pokker da være godt kørende et godt stykke tid endnu :-) https:...

lørdag, 16. august 2014, 00:05

Hey alle tweakere, håber i kan give mig en håndsrækning med lidt rådføring til nyt gear eller mindre upgrade af eksisterende. Starter lige med mit nuværende setup: Intel i7 920 2.66 @ 3.799Mhz 1.360V (har kørt sådan i de fire år jeg har haft denne cpu uden problemer af nogen art) Gigabyte GA-EX58-UD3R Corsair H50 cpu cooler Corsair Vengeance 2x4 GB 2133 @1990 Mhz CAS#9 (Mobo kan ikke finde ud af xmp1.3 profilen så er clocket istedet) ASUS EAH6950 med 6970 bios 870/1350 (Kortet render stabilt med...

lørdag, 8. juni 2013, 13:03

i7 920 vs i7 4770k

Jeg ville helt sikkert beholde den i7 920 ! Min har kørt på de 3.7 ghz i snart 3 år. uden som så meget at brokke sig over noget, og min H50 gør et sublimt stykke arbejde for at holde temperaturen nede på et fint niveau. Jeg har selv haft den rendende på 4.1 ghz i en kort periode, men de ram jeg havde før de nuværende skulle underclockes så meget at jeg ikke vandt ret meget på performance, og så var der self varmen ... men 3.8 ghz som spinder den derudaf, og min eneste flaskehals lige pt er GFX k...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.