Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

fredag, 10. februar 2017, 17:53

Forfatter: Jesperk

B: Coolermaster EVO 212. Ø: Low-profil cpu køler

Hej alle sammen, Jeg har bygget om i mine forskellige computere og har nu fået en Coolermaster EVO 212 køler til overs. I stedet skal jeg bruge en low-profile køler. Max højde: 12,5cm Coolermaster EVO 212 højde: 17,5 Begge målt fra bundkortet. Befinder mig i Roskilde og kan evt mødes på hele Sjælland.

lørdag, 31. december 2016, 11:07

S: Intel i3-2120

Hej alle, Jeg har en i3-2120 til socket 1155, som jeg ikke bruger mere, da jeg har solgt resten af computeren, på nær CPU. Computeren har fungeret som sekundær computer til min kærestes Sims spilleri, men da hun ikke benytter det særlig meget mere - har vi valgt at sælge ud Der medfølger original køler. Kan sendes imod forudbetaling for +49kr (Guloggratis). Befinder sig i Roskilde. Der kan sendes dokumentation på at den kører som den skal. Glædelig nytår alle sammen Pris idé: 250kr? Kom gerne me...

torsdag, 17. november 2016, 15:18

B: Ønsker at bytte mit MSI GTX 960 til et tilsvarende AMD

Hej alle, Jeg er i færd med at investere i en FreeSync skærm og da jeg ønsker at få fuldt udbytte ud af den, vil jeg nu prøve at få ombyttet mit MSI GTX 960 4gb til et lignende AMD kort. Afhængig af model, mærke og type vil der enten være penge den ene eller anden vej. Mit kort er fra januar 2016 og er købt hos Computersalg. Kvittering og original embl haves. Jeg bor selv i Roskilde og et face-to-face møde ville være at foretrække. Jeg kører som oftest hele Sjælland rundt, så der kan aftales mød...

mandag, 23. november 2015, 12:53

Konkurrence - Vind et grafikkort med MSI og Tweak.dk

A) 50 grader celsius B) Torx fans Yep yep! Værdig erstatning for mit GTX570

torsdag, 3. september 2015, 20:51

Tweak.dk anmelder: FSP Surge Protector

Lyder meget spændende! Men den er da ikke til at finde i DK endnu, er den?

tirsdag, 2. juni 2015, 08:47

Nye RMi strømforsyninger på vej fra Corsair

Hvornår forventes de i handlen? Har bestilt en RM650 tidligere i dag. Kunne være spændende nok hvis der kun var kort tid til denne nye serie - som åbenbart lader til at blive billigere også..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.