Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 19. februar 2007, 19:28

Forfatter: Recon_99

Data recovery - notater er røget - hjælp!

Harddisken er en almindelig IDE hdd som sidder i en ekstern kasse-ting, og ja det er korrekt - det er en ting på printboardet på harddisken som er blevet brunlig og lugter brændt (det skal dog siges at jeg endnu ikke har prøvet at sætte den til computeren).

mandag, 19. februar 2007, 13:30

Data recovery - notater er røget - hjælp!

Hey tweakere, Jeg står i den situation at jeg formentligt har mistet alle mine noter for 2 år sgymnasiearbejde (jeg siger formentligt fordi jeg håber I kan redde mig). Min bærbare hvor noterne plejer at være på er blevet formateret fornyeligt og har fået windows 2000 lagt ind, men den kørte linux før (ext3 filsystem). Før formateringen lagde jeg noterne over på en ekstern harddisk, men den er lige blevet ristet fordi jeg kom til at sætte en forkert adapter til den (ja jeg ved godt det er latterl...

tirsdag, 21. juni 2005, 13:47

Solceller - anvendelse til ventilator ect??

Kig på gadgets.dk - er temmelig sikker på at jeg har set at man kan få en solcelle dims der kan oplade mobiltelefoner...

lørdag, 18. juni 2005, 17:05

LeMans

Citeret Oprindeligt indlæg af Butcher_hik det skal jo nok til for at lave konkurrence skal du se .. jeg skal ihvertfald se alle 24 timer da Konkurrence baseret på et forkert grundlag og udgangspunkt ja... Det er jo knapt nok konkurrence i mine øjne.

lørdag, 18. juni 2005, 16:20

LeMans

Citeret Oprindeligt indlæg af DiRtBaG Jeg er klar, jeg håber sq Tom klare det, selv om han får det rigtigt svært. Ja tak.. Hvad skal alt det handicap til for? 30 mindre heste at gøre med osv..

lørdag, 18. juni 2005, 15:38

Har I været udsat for en bilulykke ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Try-this Citeret Oprindeligt indlæg af afFe_heg Var i august 2000 ude og køre med 2 kammerater i den enes fars Rover. Kørte igennem en skov, hvor vejen igennem et sving går fra asfalteret til grus - vi ramte gruset med 160kmt, og blev smidt af vejen. Jeg var på bagsædet, min makker på passagersædet foran og føreren selvfølgelig bag rattet - uden sele på. Vi tæskede mod et træ i vejkanten med 150+ og føreren døde af det, os 2 passagerer overlevede men fik et laaanng...

fredag, 17. juni 2005, 17:35

BF2, gode oplevelser -dårlige

Citeret Oprindeligt indlæg af Henrik Citeret Oprindeligt indlæg af Sukkerfar I virkligheden dør du altså hvis du bliver skudt.... haha, var flad over den sætning :'D lige før det blev til "rofl" Han hentyder vel bare til at du ikke kan sammenligne CS og BF på det punkt.. Det er sku da også latterligt i CS at man kan holde til 8 skud i hovedet af en Glock - synes jeg ikke er særlig fedt, det er i hvert fald svært at leve sig ind i sådan et spil...

torsdag, 16. juni 2005, 20:06

Foretrukne Browser!!!

Tabbed browsing er din ven FF her.

søndag, 12. juni 2005, 22:07

ftp-program

Det indbyggede FTP program i windows selvfølgelig! Bare skriv ftp i kør

fredag, 10. juni 2005, 18:44

eksamenskarakterer

Endelig færdig - slutter lige med 11 i engelsk Nu skal jeg bare have de forbandede skriftlige prøver tilbage

tirsdag, 7. juni 2005, 19:44

"Hey, is this you?"

Citeret Oprindeligt indlæg af Grus Min lillesøster har også fået den, hendes inet er gået i smadder.. Er ikk lykkes mig at få det til at virke endnu Dem jeg kender har kun kunnet fixe det med format C:

tirsdag, 7. juni 2005, 12:59

"Hey, is this you?"

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af Recon_99 Ja især fordi mange er ved at have fået den på min kontaktliste, og den generer virkelig helt ekstremt her i eksamenstiden hvor alle har noter på computeren! Hvad gør den lige præcis ? Jamen indtilvidere ser det ud til at den smadre folks internetforbindelse - smadre messenger - sikkert alt muligt andet. Og så spredder den sig til alle andre på listen.. Ja og så er der også der har fået problemer med computeren generel...

tirsdag, 7. juni 2005, 12:38

"Hey, is this you?"

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Citeret Oprindeligt indlæg af Recon_99 Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Nope, og google har ikke nogen løsning herpå ? Jeg har kigget og kigget - det lader til at det er en variant oprindeligt til AIM. Der er desværre ikke kommet nogen fix til MSN messenger ærgeligt ... Ja især fordi mange er ved at have fået den på min kontaktliste, og den generer virkelig helt ekstremt her i eksamenstiden hvor alle har noter på computeren!

tirsdag, 7. juni 2005, 12:26

"Hey, is this you?"

Citeret Oprindeligt indlæg af Macimuz Nope, og google har ikke nogen løsning herpå ? Jeg har kigget og kigget - det lader til at det er en variant oprindeligt til AIM. Der er desværre ikke kommet nogen fix til MSN messenger

tirsdag, 7. juni 2005, 10:59

"Hey, is this you?"

Men der er ingen der ligger inde med en fix til bemeldte trojan?

mandag, 6. juni 2005, 19:50

"Hey, is this you?"

Ja så er der kommet endnu en msn messenger trojan som mange er blevet ramt af på min kontaktliste... Den skriver følgende: "Hey, is this you: en-eller-anden-hjemmeside". Selvfølgelig trykker intetanende piger på sådan et link Så ja er der kommet en fix til den her trojan som nogle af jer kender til?

mandag, 6. juni 2005, 17:09

spilsider???

www.gamereactor.dk www.gamespot.com

mandag, 6. juni 2005, 16:54

eksamenskarakterer

11 mundtlig dansk .. Nu mangler jeg blot engelsk mundtlig og så få de karaktere på skiftlig.

fredag, 3. juni 2005, 17:35

Se det er humor [mov]

LOL!! Ej damn som Bubbi siger - dagens grin

fredag, 3. juni 2005, 14:07

eksamenskarakterer

Citeret Oprindeligt indlæg af Mikkel Citeret Oprindeligt indlæg af Recon_99 Uhha 11 i matematik i dag Det var sørme flot, men hvor er det henne? Jeg ser jo at du student, så du må jo være færdig med både gymnasiet og folkeskolen...og i en alder af 16 år - det er sørme flot Baah !! Så siger vi bare ja.. Hvad skal man så kalde sig.. hmm

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.