Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 25. september 2011, 07:36

Forfatter: Malk

Starter dansk SWTOR Guild

Citeret Oprindeligt indlæg af Berleburg Citeret Oprindeligt indlæg af Malk Vil godt lige gøre lidt "Reklame" for en af de største Danske guilds som starter op i SwtoR og har både "Rift" og "WoW" afdelinger. Har været i guilden lidt over 2 år og den er ikke som nogen anden guild jeg har været med i. Vi mødes flere gange om året til kæmpe store fester (50-150 mennesker) og vi har et super godt sammenhold. Link til tråd fra vores GM med info: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=137774&si...

fredag, 16. september 2011, 19:26

SV: SSD Harddisk

Citeret Oprindeligt indlæg af VojenZ Hej tweakers Jeg står og køber ny cpu, ram, bundkort og ssd harddisk her i næste mdr. og køber herved for første gang en ssd harddisk. Så vil bare spørge om der er noget særligt man skal være opmærksom på med installation og opsætning i bios eller windows. Vil gerne sikre jeg får den maximale ydelse ud af den. Derud over er det normalt at der kommer udstyr med til at installere sdd i kabinettet eller skal man købe det separat oveni ? På forhånd tak Skal du h...

fredag, 16. september 2011, 19:21

Starter dansk SWTOR Guild

Vil godt lige gøre lidt "Reklame" for en af de største Danske guilds som starter op i SwtoR og har både "Rift" og "WoW" afdelinger. Har været i guilden lidt over 2 år og den er ikke som nogen anden guild jeg har været med i. Vi mødes flere gange om året til kæmpe store fester (50-150 mennesker) og vi har et super godt sammenhold. Link til tråd fra vores GM med info: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=137774&sid=

fredag, 16. september 2011, 19:16

SV: Blandet SWTOR info og Danske guilds.

Citeret Oprindeligt indlæg af wOOOOt Hey Jeg er GM for Semper Danica, som lige pt. er den største og mest aktive danske MMO guild, der er ved at gøre klar til SWTOR. Hvis i ikke lige synes SD er sagen, så kan i også finde andre guilds inde på www.swtor.dk Og her er SD's SWTOR guide på dansk, med det meste relevante info omkring SWTOR, og en masse videoer: http://www.semperdanica.dk/showthread.ph…det-åbne-forum. INFO om Semper Danica: 100% Dansk guild. 18+ er fast alders regel! Moden opfø...

fredag, 16. september 2011, 19:13

v-sync i spil ??

Citeret Oprindeligt indlæg af mikk3l Min erfaring fra da jeg spillede meget CSS er at du får en smule delay når du har det på og det samme i TF2, så har sat det til altid at være off. For kan slet ikke klare det der delay man får, og med delay mener jeg at ens mus ikke følger med når jeg spiller :-S også synes jeg ikke rigtig det får en skærm til at se mere flydende ud Men kan jo være fordi jeg ikke rigtig har haft det på i længere tid Det er ikke Vsync der er synderen til det problem, det er e...

fredag, 16. september 2011, 19:09

Steam savegames program

Kan varmt anbefale det her program som jeg har benyttet i snart 2 år, det finder og gemmer savegames som steam nogen gange lægger i det mest obskure folders, og der er også en funktion til at restore savegames igen. http://savegamebackup.net/forum/index.php

mandag, 27. juni 2011, 12:59

Hvordan og hvornår startede du på BF?

Citeret Oprindeligt indlæg af keand Citeret Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen jeg har været med siden de gode gamle 1942 dage har spillet alle spil i serien bortset fra konsol eksklusive bad company og 1943 og et par af udvidelserne. men intet har efter min mening kunnet overgå originalen 1942, jeg glæder mig vildt til BF3, det ser rigtig rigtig godt ud, og jeg er ved at spare sammen til en ny com. der trække lortet på high. fik jeg nævnt at jeg glæder mig vildt til BF3? +1 På det hele +1 På ...

fredag, 10. juni 2011, 13:47

Battlefield 3 info

Så er der også kommet en officiel release og open beta dato 25 okt. 2011 og open beta start i sept.

onsdag, 8. juni 2011, 10:37

Ny PC.. bagud med dansen

Syntes de forslag der er postet her er totalt overkill hvis det bare er til kodning af hjemmesider. Jeg ville kigge hos mm-vision eller topdata efter en god PC, og alt efter din samvittighed overfor din arbejdsgiver vælge enten en PC som passer ydelsesmæssigt til det den skal bruges til eller også finde en der ligger tæt på budgetgrænsen. Der er ingen grund til at skulle samle selv når det ikke er dig selv der betaler Links: Ligelgad med pris: http://topdata.dk/product.asp?product=7583 Eller htt...

lørdag, 30. april 2011, 20:04

K: TrackIr 4/5 pro

Topic.

lørdag, 16. april 2011, 12:55

Geforce 580 GTX for varmt??

Som sagt er 86 grader langt fra kritisk, men vil da sige at du kunne godt bruge lidt ekstra udluftning i dit kabinet, for der skal ikke mange nullermænd til før den temp bliver farlig for dit kort, sikkerhedsmargen er lidt for lille for min smag. Mit kort bliver 65-67 grader under load (100% load), men jeg har også et kabinet med super god udskiftning af luften (Antec 900) Uploaded with ImageShack.us

tirsdag, 12. april 2011, 04:01

Chipset

Et chipsæt sidder på bundkortet.... færdig Lynnfield er bare kodeordet for processorens arkitektur.

lørdag, 9. april 2011, 05:35

Fly Simulator

Ja FSX er klart den bedste IMO, men hvis du er til hardcore sims og kan lide at flyve WW2 fly så er det nye IL2 Cliffs of dover også super flot og realistisk, men hamrende svært.

lørdag, 9. april 2011, 05:34

Crysis 2..

Grafikker syntes jeg ikke skuffer, på ingen måde. Spillet er super flot, men at kalde det "best looking PC game" passer ikke. Det er korrekt spillet ikke flytter grænserne for PC grafik på samme måde Crysis 1 gjorde i sin tid, og det er i høj grad Pga. spillet skulle udvikles til flere platforme samtidigt (Her er konsollerne klart laveste fællesnævner) Men jeg syntes personligt at Crysis 2 leverer super god underholdning, af en port at være er det en rigtig god port, det er bare alt for kort IMO...

torsdag, 24. marts 2011, 05:10

Crysis 2

Nogen som spiller det? Har kun spillet singleplayer indtil videre, men skal helt sikkert igang med multiplayer snart, hedder "Malk71" ingame.

torsdag, 24. marts 2011, 05:08

Rift

Er i en ren dansk guild på Bloodiron - Guardians Vi har lige åbnet for ansøgninger til Rift, vi var ellers en WoW guild (og er stadigvæk) med ca 200 medlemmmer som mødes til fester osv http://www.semperdanica.dk/content.php Kig forbi

tirsdag, 11. januar 2011, 22:31

S: Asus GTX 280

Hvilken info mangler du? Kortet er ca 2 år gammelt, fungerer upåklageligt, har kvittering. Hvis der er mere du vil vide så bare spørg

mandag, 10. januar 2011, 14:15

S: Asus GTX 280

800,-

mandag, 29. november 2010, 23:06

banned

Citeret Oprindeligt indlæg af Houly Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Citeret Oprindeligt indlæg af Houly MW2 bruger da ikke VAC Anti-Cheat ? Jeg kender da et pa venner der har hacked(eller Cheated, kald det hvad du vil) i MW2 men de kan da stadig spille TF2 og Gmod 10 med mig Man bliver da såvidt jeg husker bannet fra en engine hver gang. F.eks. alle Source spil, MW2, BF2 etc.. ingen whine over mig ok ! Jeg har selv en bruger hvor jeg blev bannet ved cheat i CS men kan stadig spille ALT...

mandag, 29. november 2010, 23:00

Black Ops lag fest!

Citeret Oprindeligt indlæg af Houly Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Mit kører mildest talt også ustabilt, nogen gange ligger ping´en på 5-6000 og andre gange på 20-50. Har set forskellige løsnings muligheder som denne, http://www.overclock.net/pc-games/862749…ps-lag-fix.html Men når jeg smider cfg filen ind i notes blokken er der overvældende mange ting man kan stille på, og det tager en hulens tid at finde dem man skal bruge, syntes ellers det plejer at være mere overskueligt? http...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.