Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 25. august 2017, 15:00

Forfatter: Renegger

Valg af NAS server

Jeg bruger Xpenology, som er en "open source" version af Synologys software.

fredag, 25. august 2017, 11:46

Valg af NAS server

Citeret fra "Nat-Rygeren" Ville en atom processor som denne kunne gøre det eller skal man op i de større ? Det er en Celeron processor. Den er kraftigere end mange NAS processorer. Så længe serveren ikke skal transcode flere film samtidigt, så vil den være helt fin til en NAS.

onsdag, 23. august 2017, 13:03

Valg af NAS server

Citeret fra "Crashzone" Jeg synes, du skal bygge din egen. Det giver et bedre indblik og øger fremtidige udvidelsesmuligheder. På plus siden. + Bedre processorkraft + Flere harddiske + Bedre strømforsyning + Bedre netværkskort (hvis købt separat) På den dårlige side. - Sandsynligvis større watt forbrug (kan dog minimeres) - Kræver køb af kabinet og strømforsyning - Kræver en smule viden Jeg kan sagtens hjælpe med indkøb & sammensætning. Der er også mellemvejen. At købe en færdig MicroServer som...

tirsdag, 7. marts 2017, 13:49

hjælp til køb af computer til min søn

Citeret fra "thjen87" Sådan kan man blive ved Man kan altid lige få det en tand bedre, for 500 kroner her og der.. Ja, kunsten er at finde den rette balance. Sagde det også kun fordi jeg havde en X6 1090T for 5 år siden, og der var den ganske fin. 5 år er bare lang tid indenfor teknologi.

mandag, 6. marts 2017, 13:20

hjælp til køb af computer til min søn

Hej, Fin PC, men jeg ville prøve at finde lidt flere penge, så du kan få en med en nyere processor og bundkort. En X6 1090T er lidt sløv, men kan du se bort fra dette, så er det et udmærket køb.

mandag, 12. december 2016, 10:15

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

Har lige fået bredbånd på 100/25 fra Hiper til 199. Skiftede fra en Yousee på 100/35 til 299. Eneste ulempe ved Hiper er at de bruger IP-pool og double/NAT. Så man skal bede dem om manuelt et sørge for at ens "offentlige" IP er den samme som ens router. Der kan være nogle udfordringer med servere i hjemmet, hvis man har specifikke krav.

mandag, 12. december 2016, 10:06

Dårlig performance i BF1

Citeret fra "kaizer" Uanset hvad i måtte finde frem til af nyt hardware/nyt kølepasta er det sgu da noget sjusk at det ikke kører ordentligt. Som tidligere nævnt, kørte det fint indtil for ca. 1 måned siden (for mig) og med nøjagtig samme settings kører det nu vildt ringe. Der er nogle baner jeg slet ikke orker at spille i MP. Få det nu fixet EA!! Jeg besluttede mig faktisk for at teste selv, da jeg havde set at flere af jer kan mærke forskel fra tidligere. Jeg har ikke nogle benchmark eller FP...

tirsdag, 6. december 2016, 14:31

Dårlig performance i BF1

Læser også at BF1 kan være ram-sulten, så måske er dine 8GB heller ikke helt nok. Jeg villle tjekke dette først: 1: Thermal throttling på GPU. 2: Flere RAM. 3: Hvis ikke OC af CPU kan lade sig gøre, så er det nok på tide at skifte denne.

tirsdag, 6. december 2016, 14:26

Vælg en pc for mig

Jeg villle tage denne i stedet med GTX1080 og 256GB SSD til 12499k. http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-gamer-pc/ACDGB1PEQ034/acer-predator-gamer-pc Deres månedens gamer-deals plejer at være rimeligt skarpe. Skal så siges at jeg pt. arbejder for Acer, så hav det in mente, men er sikker på at nogle andre fra forum kan af- eller bekræfte at prisen er skarp.

tirsdag, 6. december 2016, 11:11

Dårlig performance i BF1

Troede du mente på CPU. Jeg har sat mit GTX1080 op til 89 grader før thermal throttling sætter ind via MSI Afterburner. Jeg ligger på de 70-86 grader afhængigt af spil, så standarden på de 81 var ubrugeligt i mange - også fordi blæserne ikke selv skruede op, så der måtte laves en manuel blæserprofil.

tirsdag, 6. december 2016, 09:06

Dårlig performance i BF1

Hvor ligger dine temps da?

mandag, 5. december 2016, 13:58

Dårlig performance i BF1

Processor og RAM vil i hvert fald være en flaskehals for dig før dit grafikkort bliver det. Ved ikke hvor meget du kan OC dig ud af det.

fredag, 2. december 2016, 13:53

Ny cpu

Køb et brugt bundkort med en i5 eller i7 fra 2xxx-serien eller opefter.

fredag, 2. december 2016, 11:30

cpu 100%

Du bør geninstallere dit Windows, når du skifter bundkort. Jeg er rimelig sikker på dit problem ophører, hvis du gør dette (og ellers har gjort alt andet rigtigt). Efter det installerer du driverne til lyd, LAN, gfx, USB, etc. Selve chipsæt driver kan Windows egne ofte klare det fint.

fredag, 2. december 2016, 11:00

Dårlig performance i BF1

Dit Titan burde være fint til den opløsning, men din CPU kan godt holde dig tilbage.

onsdag, 30. november 2016, 15:57

Ingen Garanti på headsets i Danmark

Det er klart, så hvis producenten erkender at produktet har en fejl, så skulle der heller ikke være noget problem.

onsdag, 30. november 2016, 14:54

cpu 100%

Medmindre kortet er vildt gammelt, så er der helt sikkert drivere til det. Du bør re-installere Windows på din PC, når du har skiftet bundkort. Hvilket kort er dit nye og hvilket var dit gamle?

onsdag, 30. november 2016, 14:42

Ingen Garanti på headsets i Danmark

En anden ting er hvis headssettet er knækket eller på anden måde har fået en fysisk skade. Der vil det være meget svært som kunde at bevise at du ikke har behandlet produktet for hårdt. Bare lige hav det in mente, for selvom du måske mener du har behandlet det ååh så forsigtigt, så er der godt nok ligeså mange holdninger om hvad der er forsigtigt eller "normalt" brug, som der er mennesker.

onsdag, 9. november 2016, 14:47

Valg af tastatur

Hej. Her er en lille hurtig gennemgang af nogle af tasterne. Informationerne kan du finde på linket som HerrMansen har postet. Personligt er jeg mest til MX Red, men dette er en subjektiv vurdering og vil det altid være. CN = hvor meget styrke der skal til at trykke tasten i bund. Black 60CN Lineær feedback uden click. - Min vurdering - passer godt hvis du vil have god modstand i tasterne, for mit vedkommende, så får jeg kramper i fingrene, hvis jeg skal skrive på Black switche en hel dag. -----...

tirsdag, 8. november 2016, 14:59

Msigtx970 Blæser Itu

Hej. Prøv om du kan finde noget her. https://www.caseking.de/luftkuehlung/kuehler/vga-kuehler De sender også til Danmark.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.