Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 483.

fredag, 12. november 2010, 20:20

Forfatter: Kristian_Wraae

K: Hjælp Århus 4 pin molex til PCI-E 6 pin

Hej Jeg står med en Shuttle som mangler et PCI strøm stik til mit grafikkort. Er der en i Århus som har et af de der 4 pin (de gamle HD strømkabler) til 6 pin PCI (GFX) omformere? Kan hente med det samme Skriv på 26534917 Hilsen Kristian

søndag, 10. januar 2010, 15:42

SCSI diske samt controller

Har 10 scsi 36.4 GB diske liggende samt en Compaq 5304 controller. Controller er med fire kanaler og bruger et PCI 64 og har 128 mb cache. Diskene er 9 10K og 1 15K 80 pins U320 drev. Der kan følge nogle kabler og nogle 68->80 pins adaptere med ( har kun 4 af dem). Giv et bud hvis du har lyst til at rode lidt med noget SCSI.

onsdag, 12. august 2009, 15:01

S: HTC Diamond Touch (SOLGT)

Nu ved jeg ikke en brik om mobiltelefoner så undskyld hvis det jeg spørger om er tåbeligt. Er den fri af abonement? SIM-låst (hvis det stadig findes) etc Med andre ord kan jeg bruge mit eget SIM kort i den? Hvor befinder den sig?

tirsdag, 4. august 2009, 17:10

15" touch skærm Mio MT-15LXA

Citeret Oprindeligt indlæg af dude1992 Hmm hvad fejler billederne ? i kan bare bruge URL for at se dem Du skal linke til billederne og ikke til websiden:

tirsdag, 4. august 2009, 15:49

K: Vandkøling til 8800GTX

Email mig da jeg ikke kommer her ofte.

tirsdag, 4. august 2009, 15:33

K: Vandkøling til 8800GTX

Jeg søger en eller to køleblokke til et 8800GTX kort.

mandag, 3. august 2009, 16:02

( SOLGT )XFX Geforce 8800GTX grafikkort

Citeret Oprindeligt indlæg af Evanesco Citeret Oprindeligt indlæg af Kristian_Wraae Vil godt give 400 kr pp. ok. det er en deal. 470,- incl fragt Har sendt dig en email.

søndag, 15. februar 2009, 18:07

K: XFX 8800 GTX m. H2O-køling

Jeg vil godt prøve lidt SLI så hvis der en der har et XFX 8800 GTX med vandkøling liggende så er jeg interesseret. Email mig på: Kristan_Wraae på vip.cybercity.dk

mandag, 28. juli 2008, 13:11

Efterlysning: ossi55 aka Oscar

Så røg pengene ind. Hvis der er nogen der får problemer med ham i fremtiden så kontakt mig, jeg alle hans kontaktoplysninger inkl navn, adresse, telefonnumre og vellignende foto.

mandag, 28. juli 2008, 13:03

Det hjalp at kontakte DBA. Der var svar indenfor 20 min fra hans kæreste som påstår at han blev sendt til Irak uden varsel. Han er i så fald blevet sendt afsted efter mine penge er gået ind på hans konto for jeg fik svar fra ham samme dag jeg havde sat dem ind. Man ved jo så ikke om historien er rigtigt. Men jeg synes jo nok hun kunne have emailet det til mig for 14 dage siden. Hvorfor skal jeg sende 10 emails og ringe 1 mio. gange uden svar og så sende DBA en enkelt email og så er der pludselig...

mandag, 28. juli 2008, 03:11

Stadig ikke en lyd fra fjolset (nu er det snart to uger siden jeg betalte ham). Det er tæt på topmålet af arrogance ikke at gide at sende så meget som en mail. Han får en email fra DBA i morgen. Svarer han ikke på den så bliver han bannet fra DBA. Lidt surt når man er CPR valideret....

torsdag, 24. juli 2008, 20:01

Ja. Og måske kan denne tråd medvirke til at andre heller ikke gør det. Jeg kan forøvrigt se at han har været online i går aftes. Han har bare ikke brugt energi på at maile mig eller for den sags skyld ringe og forklare sig. Sikke et røvhul.

onsdag, 23. juli 2008, 16:32

Jeg har stykket hans adresse sammen fra forskellige posts han har lavet på diverse websites. Jeg tror heller ikke på at han er ude på at snyde mig. Han er formentlig på ferie og var det sikkert også da jeg betalte ham for kortet. Han ville bare ikke sige det for at undgå at jeg købte en andens kort når jeg nu skulle vente x-antal uger på at han skulle kommer hjem fra ferie. Nu må vi se hvad han siger når jeg får fat i ham. Men hvis han har løjet om hvor han var for at narre mig til at købe et ko...

onsdag, 23. juli 2008, 02:46

Så nu har jeg hans adresse. Den Blå Avis var dog ikke særlig behjælpelig. De må ikke videre give oplysninger om deres annoncører. Jeg ved så ikke hvad man skal bruge oplysningen om at personen er CPR valideret til.

mandag, 21. juli 2008, 23:11

Ja sikkert. Ellers kan jeg se at han har solgt en del på forskellige sites så før eller siden løber jeg vel ind i en som kender ham. Jeg kommer tit forbi København og specielt Christianshavn så det ville være en smal sag at "hente" kortet en dag.

mandag, 21. juli 2008, 23:05

Nej. Jeg overførte pengene via netbank. Annoncen var på DBA og der stod han var CPR valideret så jeg brugte ikke så meget energi på at få hans adresse inden. Jeg har kontaktet DBA mhp at få ham identificeret. I morgen kontakter jeg min bank mhp det samme.

mandag, 21. juli 2008, 22:54

Jeg søger Oscar også kaldet ossi55 her på forummet. http://www.tweak.dk/forum/profile.php?userid=3233&sid= Jeg har betalt ham 300 kr for et TV-kort. Jeg har blot ikke modtaget noget og han svare ikke på emails eller sin telefon. Hans telefon kan han selvfølgelig have tabt under en jogging tur i skoven og nu kan han ikke finde den igen. Han kan selvfølgelig også være et sted hvor man ikke har adgang til internet. Men i så fald er han vel enten i respirator på intensiv afdeling eller blevet kidnap...

tirsdag, 15. juli 2008, 00:27

K: PAL 60 kompatibelt TV kort - f.eks Terratec Cinergy 400

Jeg søger stadig et PAL 60 kompatibelt TV-kort til overspilning af nogle NTSC videoer til DVD. Jeg ved at Terratec Cinergy 400 kortet virker. Der er også andre. F.eks Asus SAA7134.

mandag, 14. juli 2008, 23:48

TV Kort med fjernbetjæning

Jeg vil godt købe dit kort.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.