Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 400.

torsdag, 26. november 2015, 14:50

Forfatter: the_man

bedste færdigsamlede gamerpc til ca 9000-10.000 (inklusive skærm)

Så hellere den fra Topdata. Der sidder både en nyere cpu i og hurtigere ram. Udover det står der intet om gfx kortet på den du linker til. Altså mht. fabrikant.

torsdag, 26. november 2015, 00:07

K5 Pro virker det?

Hej alle. Efter at søge lidt på nettet fandt jeg frem til et produkt som man kan smøre på i stedet for thermal pads. Det er ikke så flydende som thermal paste. Syntes godt nok der bliver smurt en del på .. Tænker på om det kommer til at skade noget i længden? Video : https://www.youtube.com/watch?v=e9v5MDivZfc

fredag, 20. november 2015, 16:46

Thermal pads

Okay tak for hjælpen Ebo. Jeg bestiller snart noget derfra

torsdag, 19. november 2015, 21:26

Thermal pads

Ingen ????

torsdag, 19. november 2015, 17:54

Bedste gamerstol/kontorstol ?

Har selv skaffet mig en fra IKEA til 1100 .. Man sidder pisse godt

torsdag, 19. november 2015, 17:27

Thermal pads

Hejsa. Jeg ville hører om hvordan man spotter om Thermal Pads kan genbruges eller ej? Derefter kan jeg se at der er flere forskellige farver kan man bare bruge de grå eller skal de være ens? Skal også bruge noget kølepasta. Efter lidt søgning på google og diverse forums kunne jeg læse mig frem til at det ikke måtte indeholde metal? Dem der indeholder metal er det det hvide eller det grå? Er helt grøn på det område måske nogen kan hjælpe? Har selv fundet dette her kølepasta http://www.coolerkit.d...

mandag, 2. november 2015, 01:32

Grafikkort - hvor hård belastet er det ?

Citeret fra "emilpapis93" Citeret fra "the_man" Hvad skal man slå til i den afterburner så man kan se fps osv. Altså mens man sidder og gamer. Det kan man ikke. Men et program som Fraps kan bruges Det kan man sagtens. Har fundet ud af det Brugte også selv fraps Citeret fra "emilpapis93" Citeret fra "the_man" Hvad skal man slå til i den afterburner så man kan se fps osv. Altså mens man sidder og gamer. Det kan man ikke. Men et program som Fraps kan bruges Citeret fra "emilpapis93" Fraps

søndag, 1. november 2015, 05:03

Grafikkort - hvor hård belastet er det ?

Hvad skal man slå til i den afterburner så man kan se fps osv. Altså mens man sidder og gamer.

onsdag, 28. oktober 2015, 15:20

Netværk spørgsmål?

Hej alle. Har en sådan en fætter man sætter i stikkontaktet så man kan få delt noget internet. Der er 2 af dem self. Den ene sidder eved routeren og den anden er i stuen så slap jeg for at trække kabler. Virker som det skal Nu har jeg så lige lavet et kontor hvor jeg har en anden pc der vil jeg også gerne have trådløs forbindelse. Har trådløs netkort i min pc men den kan slet ikke trække så meget.. Når jeg måler er hastigheden halveret. Jeg prøvede i dag at sætte den på med tp link repeateren je...

tirsdag, 27. oktober 2015, 22:12

GTA V får den længe ventede HULK mod

Kan det fjernes i gen hvis ikke man ønsker det mod?

mandag, 28. september 2015, 20:38

Hjælp til valg af pc

Men det er lidt smagssag og en AMD fanboy vil jo altid gå efter det Men syntes jeg hele tiden hører mere om AMD korte fejler i forhold til Nvidia. Er bundkortet godt på den pc jeg har valgt? Nogen herinde der kan give mig en forklaring på det område..

mandag, 28. september 2015, 18:33

Hjælp til valg af pc

Ja det bliver jo næsten den samme setup men i den pakke får jeg skærm og tastatur med så det går lige op. Så ved jeg ikke om det kan betale sig. Men mht. den grafikkort er der forskellige meninger i forums. Jeg skal ikke gamer extremt meget det er bare et par timer om dagen måske.. Så er det vel nok. Men i bund og grund er det ikke god hardware der sidder i den maskine?

mandag, 28. september 2015, 01:33

Hjælp til valg af pc

Har kigget lidt på det og det er næsten den samme setup og samme grafikkort. Jeg ved ikke om jeg hel har modet til at samle selv. Hvad syntes du om den pc jeg linker til? Har tænkt mig at opgrader ram til 16 gb og 250 ssd disk 1000 gb ekstern harddisk plus trådløs netkort alt i alt bliver det lidt over 10444 er det meget for sådan en pc? Jeg skal ikke over og game noget seriøst på den den skal bare kunne trække GTA , Battlefield, COD .. Kan den det? For skal snart til at have en pc der kan noget...

torsdag, 24. september 2015, 23:54

Hjælp til valg af pc

Tænker på selv at samle en. Tror godt jeg kan klarer alt det hardware der skal sættes sammen .. Der medfælger jo også nok manuel med også er youtube min ven Hvad kan i anbefale af hardware til mig? Har omkring 8000 tusinde ..

tirsdag, 22. september 2015, 20:10

Ny gamer stationær

Yes det så jeg lige man kunne. Har selv kigget på denne her http://topdata.dk/product.asp?product=10159 men er ikke helt sikker.. Der skal nok lidt mere ram i 16 gb måske.. også en ssd harddisk er cpu og gtx god nok kan nogle hjælpe lidt?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.