Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 51.

torsdag, 6. oktober 2016, 06:44

Forfatter: Kim Monberg

Klippe enden af graifikkort for montering HP z800

Du kunne eventuelt prøve, at læse manualen til dit bundkort. Det kan godt være, at portene kan køre 2.0 uafhængigt af hinanden. Men kan de også gøre det, hvis alle porte er besat? Og har du prøvet andre programmer, for eksempel GPU-Z til at vise hvad kortene kører?

fredag, 15. juli 2016, 10:22

TEST: Antec P9 Window kabinet

Hej Admi. Det er helt korrekt.. Et produkt med 9,5 i score er et produkt der er meget nær perfekt i udførelse og sammenhængende med pris. I forbindelse med min egen bedømmelse, så bedømmer jeg sådan, at produktet er super godt, godt udført og tilbyder nogle gode features til en god pris. For at få 10, skal jeg også kunne give topscoren i forbindelse med den AWARD jeg giver. Så man kan sige, at decimalerne for mit vedkommende, er dem der sættes af den award jeg giver. Håber svaret er fyldestgøren...

mandag, 2. maj 2016, 04:40

TEST: Scythe Fuma Twin Tower CPU køler

Velbekomme da. Jeg gør da alt for at tilfredsstille vores læsere..

lørdag, 20. februar 2016, 11:30

TEST: Sandberg Blast Gaming Mus

Jeg har ikke testet den med Linux, så skal ikke kunne sige det. Ifølge Sandberg's hjemmeside, er der ikke support for Linux. Men det er jo bare ensbetydende med at de ikke har lavet driver til det. Derfor kan den jo godt virke.

onsdag, 27. januar 2016, 12:51

TEST: Corsair H5 SF Lavprofil CPU Vandkøler

Det 'nye' består jo i at det er en vandkøler som er meget kompakt. Noctua laver ikke den slags, og kommer jo nok heller ikke til det. Af luftkølere, kan vi godt være enige i, at en Noctua havde været mere lydløs. Jeg tror bare Corsair skal optimere en del på denne køler, så tror jeg godt den kunne blive rigtig god. Det er jo første skud på stammen af den slags fra nogen som helst efter hvad jeg ved, så der skal jo startes et sted.

onsdag, 27. januar 2016, 11:06

TEST: Corsair H5 SF Lavprofil CPU Vandkøler

Det er jo et spørgsmål om hvad man personligt er til. Udstyrsmæssigt kræver det sindssyg meget at lave video anmeldelser i ordentlig kvalitet. Rent indholdsmæssigt synes jeg personligt det er bedre med en skrevet anmeldelse frem for en video anmeldelse. Man har meget bedre overblik over en skrevet anmeldelse frem for en video, og kan meget nemmere bladre frem til de detaljer man søger. Så det er vist en smagssag.

onsdag, 27. januar 2016, 09:59

TEST: SteelSeries Siberia 800 trådløst headset

Jeg kender ikke deres Wireless H, men har hørt fra andre, at det skulle være en ny udgave af det headset. Så din observation er nok ikke helt ved siden af.

fredag, 22. januar 2016, 21:22

TEST: IN WIN 909 eksklusivt E-ATX Kabinet i glas og alu

Du har læst anmeldelsen. Den beskriver nærmest prisen i sig selv. Jeg har aldrig anmeldt et kabinet af så høj kvalitet som dette og jeg synes ellers jeg har haft et par stykker imellem hænderne

fredag, 22. januar 2016, 16:26

TEST: IN WIN 909 eksklusivt E-ATX Kabinet i glas og alu

Hejsa. Jeg har ikke bygget et komplet system, så jeg valgte at fremhæve de ting jeg mente var relevante i forbindelse med selve monteringen. Jeg formoder at den hardware jeg har sat i kabinettet er ret sølle i forhold til det folk regner med at smide i dette kabinet. Bedømt ud fra prisen. Mvh:Kim Monberg

torsdag, 21. januar 2016, 14:25

TEST: Scythe Grand Karma Cross 3 CPU køler

Jeg vil prøve at gøre tallene større fremover når jeg laver grafen 😊

torsdag, 21. januar 2016, 00:46

TEST: Scythe Grand Karma Cross 3 CPU køler

Hvis du trykker på selve grafen, så burde du kunne læse tallene. Jeg har selv en 24" skærm, og ikke nogen problemer med det. Mvh: Skribenten.

fredag, 13. november 2015, 08:23

s: Slimline pc I5 4460, 24 GB Ram, GF gtx 750ti, 250 GB SSD

Jeg kigger da lige med på den her, for jeg kunne da godt have interesse i resten, hvis en anden tager GFX.

tirsdag, 3. november 2015, 00:20

Test af Thermalright AXP-200R - Low Profile CPU Cooler

Som jeg viser i hardwaremontage delen, så går RAM slot helt fri af køleren. så jeg skulle ikke mene, at du får nogen problemer med køleren og dine ram.

torsdag, 8. oktober 2015, 10:26

Intel Compute Stick erfaring.

De har dem i power herlev til 777 kr lige nu 😊

onsdag, 7. oktober 2015, 07:39

Jeg har lige prøvet at streame lidt fra dr.dk og det var slet ikke noget problem.

onsdag, 7. oktober 2015, 05:52

Tak for glimrende svar GRUS. Jeg har i mellemtiden faktisk købt en, som jeg nu kører PLEX HT på.. Det virker upåklageligt, jeg mangler bare at anymote virker med PHT direkte. Og at jeg kan vække den uden at skulle trykke på knappen.. Har du eventuelt en løsning til hvordan jeg vækker den uden at skulle trykke på knappen.

torsdag, 24. september 2015, 16:58

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra nogen der faktisk har investeret i en Intel Compute Stick. Kan den streame film fra en netværks server. Kan den bruges som mediacenter, hvis man KUN skal se film. og kan den eventuelt bruges som desktop maskine til surf og browsing samt facebook spil og film? Håber nogen kan belyse mine spørgsmål, da jeg ikke lige synes nogen af alle de reviews der er ude belyser det særlig godt.

torsdag, 24. september 2015, 11:05

S: En stor blandet landhandel

Jeg tillader mig at byde 500pp for en af nedenstående.. Ved godt det er lidt under det du forventer. 2. Aopen DE7000 Mini PC's x2 sælges

onsdag, 26. august 2015, 04:12

Samsung Galaxy Tab 4

Jeg ville helt klart bruge Wi-Fi hotspot. Du har altid mobilen med dig, også når du skal bruge din tablet.. Så muligheden for at bruge hotspot er oplagt. Eventuelt køb et større abonnement, og bare altid køre med hotspot i stedet for at slå frem og tilbage.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.