Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 6. april 2015, 10:49

Forfatter: SimonSKAT

Remote app til logitech

Hej Er der nogen af jer der har erfaring med en gratis app. Som fungerer til logitech anlæg? Også gerne til Samsung tv samtidig

torsdag, 3. februar 2011, 20:48

bærbar

havde tænkt omkring 1200,-

torsdag, 3. februar 2011, 19:59

bærbar

Har en 15,4" Zepto Intel Core Duo 1,6 ghz Nvidia GeForce Go 7600 grafikkort 60gb harddisk Integreret webcam/mic, CD-rom/DVD drev, lydkort, trådløst netkort

torsdag, 3. februar 2011, 13:20

K: Logitech z5500

Hey Hey Som annoncens navn ligesom indikere, så er jeg på udkig efter et sæt Logitech Z-5500 Det har kun interresse hvis standen er i top, og i ikke forlanger helt tæt på nyprisen for det. Ifølge edbpriser.dk ligger det pt. omkring 2.000 for et helt nyt sæt. Så skriv endelig hvis i har noget liggende.

mandag, 20. december 2010, 21:05

Sorround Sound

Hey hey Jeg oprettede for noget tid siden en tråd med lidt spørgsmål om sorround sound, men fik ikke rigtig det hjælp jeg søgte, så nu prøver jeg igen (-: Jeg er på udkig efter noget sorround sound anlæge, det skal være UDEN dvd/BR afspiller, da det skal sættes til ps3/tv og skal også kunne forbindes med computeren, så det kan bruges til fester og lignende. Jeg vil umiddelbart helst have noget med standerhøjtalere, enten 4stks eller små front højtalere og så 2 bag-standerhøjtalere. Hvis der ikke...

tirsdag, 2. november 2010, 14:42

Citat leg... play along..

New Jack City

torsdag, 23. september 2010, 19:11

Amalies verden

Amalies verden er mega fedt Ny yndlingsserie - jeg kan mærke det bliver stort!

onsdag, 22. september 2010, 18:45

V: HP DV6-2170 fra Maj måned, Z-5500 et år

Jeg ved virkelig ikke hvad sådan noget er værd efter 1 år uden kvitt. 950,- ?

lørdag, 18. september 2010, 21:36

Sælger wow account

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Citeret Oprindeligt indlæg af SimonSKAT Citeret Oprindeligt indlæg af jensi97 Der står man må sælge alt mellem himmel og jord, en wow account er mellem himmel og jord så vidt jeg ved. Kan i så ikke skrive man må sælge NÆSTEN alt mellem himmel og jord Det skader heller ikke at tænke selv, Blizzard har trodsalt meldt ud at det ikke er tilladt at sælge WoW accounts, så for at holde forummet legalt så må man jo nødvendigvis ikke tillade salget af accounts.. De ha...

lørdag, 18. september 2010, 20:48

Sælger wow account

Citeret Oprindeligt indlæg af jensi97 Der står man må sælge alt mellem himmel og jord, en wow account er mellem himmel og jord så vidt jeg ved. Kan i så ikke skrive man må sælge NÆSTEN alt mellem himmel og jord Det skader heller ikke at tænke selv, Blizzard har trodsalt meldt ud at det ikke er tilladt at sælge WoW accounts, så for at holde forummet legalt så må man jo nødvendigvis ikke tillade salget af accounts..

lørdag, 18. september 2010, 20:43

Er du højdeskræk?

I det mindste har de hjelm på.. hvis der nu skulle ske noget.

fredag, 17. september 2010, 21:57

Rejser for unge uden ungrejs osv.

Helt klart Alanya, mega gang i den (Robin Hood, Havana Club osv.) alletiders rejsemål, med massere af forskellige nationaliteter. Ellers kan Kos også varmt anbefales, mindre night clubs, men til gengæld en gade der minder lidt om jomfru ane gade, så der er også super godt gang i den.

tirsdag, 14. september 2010, 23:47

Vurdering af vandsetup Go/NoGo

Medmindre du skal OC en hel del, så er det overkill med så stor radiator, synes personligt også at en 3x120 er voldsom.

tirsdag, 14. september 2010, 23:19

Hvor er den kære Burger dog?? :)

Må nok indrømme at jeg ikke rigtig bruger Tweak mere, har ikke så mange spørgsmål som før i tiden. Men når jeg så har, så er det her jeg søger råd. Der er sgu mange dygtige mennesker herinde..

tirsdag, 14. september 2010, 22:51

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af Schultz Citeret Oprindeligt indlæg af Dare_Devil Citeret Oprindeligt indlæg af Schultz Citeret Oprindeligt indlæg af Dare_Devil Har også lige fået min! Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke .. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet - at skrue op (er på max volumen) - at opdate firmware/at gedanne - at tilkoble/frakoble et headset 10 gange .. har i andre ideer? .. Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefo...

tirsdag, 14. september 2010, 19:43

Sorround Sound spørgsmål

Citeret Oprindeligt indlæg af BPM jeps, har du ret i, jeg var bare lidt nysgerrig jeg har fundet 3 Panasonic SC PT860EG-K Samsung HT HT-TZ225 Samsung HT C555 jeg har ikk prøvet dem selv, men panasonic og samsung plejer ikk at lave skrald, men med i højere prisklasse vil du kunne få en del mere lyd ud af det Også nogle lækre sæt, men der er også den åndsvage dvd afspiller med, så er de sæt bedre end det LG jeg postede i starten ?

søndag, 12. september 2010, 12:13

Sorround Sound spørgsmål

Citeret Oprindeligt indlæg af BPM nu spørg jeg måske lidt fjollet men hva er grunden til du hellere vil have noget stående og fylde på gulvet end at købe et lille men rigtig godt sæt man kan skrue op på væggen der findes skam mange fede surround anlæg som man kan købe færdigt fra mange producenter, men hva er dit max beløb du vil give for et sæt ??? Synes ikke det er pænt med de små højtalere på væggen, men det er jo en smagssag. Så det skal være standerhøjtalere. Jamen jeg er ude i at max vil ...

søndag, 12. september 2010, 00:42

Sorround Sound spørgsmål

Citeret Oprindeligt indlæg af Helmer Hej Simon Håber det spiller for dig Hvis du skal gå den billige vej så nup dig de klassiske z-5500, som har den dejlige 10 tommer til din musiksmag spiller ganske udemærket til prisen. Du kan nok også finde dem brugt, hvis det er. Hey Helmer, lang tid siden :b Fik anbefalet netop z-5500 af en kammerat, men er mere til stander højtalere, kender du et fedt sæt ? Nogen der kender et sæt med 4 stander højtalere jeg kan sætte til ps3'eren, har ikke plads til den ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.