Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 690.

søndag, 24. juni 2012, 22:17

Forfatter: Casper Lynge

Gamer med 24 t Dell Skærm SOLGT

noteret dog vil jeg gerne have solgt det hele ..

lørdag, 23. juni 2012, 22:19

Gamer med 24 t Dell Skærm SOLGT

Skærm: DELL U2412M ULTRASHARP 24" WIDE TFT LED Kabinet: Antec 1200 Bundkort: Asus Maximus II Formula CPU: Intel Q9650 CPU-Køler: Coolermaster V8 Ram: OCZ DDR2 PC2-8500/ 1066MHz / Gold Edition / 8GB SSD: OCZ Agility 3 (60 GB) SATA 6 Sata 6 Controller: Asrock Sata 6 Controller Grafikkort: Sapphire Radeon HD 6870 DVD Brænder: LiteOn iHAS122 (Sort) Lydkort: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion (uden frontpanel) Strømforsyning: NorthQ 850 Watt Computeren virker perfekt og kan køre alle nyere...

søndag, 17. juli 2011, 20:44

server hjælp (byg selv)

At smække en i3 eller lignende i en Storage server er spild af power så vil klart også sige at du burde snuppe en atom eller fusion, som sagt efter min mening fejler atom processoren intet og fusion er ogs ganske godt hvis jeg var dig ville jeg finde den processor som brugte mindst strøm dog var hurtig nok til dine behov, men jeg ville ihvertfald have mig en dual core version. mht. min sidste post vidste jeg godt at han ikke skulle have et mediacenter, dog var det bare en sammenligning da jeg ha...

søndag, 17. juli 2011, 09:05

server hjælp (byg selv)

Citeret Oprindeligt indlæg af khorngor Altså Atom er bare dødens pølse, og du kan ikke streame ordenlig fra en 1.6 ghz atom cpu. Ihvertfald ikke hvis det skal være 720p, og generelt er den bare for svag (har selv en netbook med 1.6 ghz atom, er bare............) Jeg ville gå efter en AMD Fusion løsning. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…all&pid=4669043 Der får du også 4x Sata 3 porte. Samt en Dual core cpu og understøttelse af 1066mhz ram, Samt 1 PCI-E 2.0 x16 port. Anyway alt i a...

lørdag, 19. februar 2011, 20:56

SV: Brud på copyright

Citeret Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze Faldt over en sjov lille ting her til aften... Se denne test http://www.wais.dk/artikler/asus-ul30a-review/ Se billederne på http://www.wais.dk, og se så på Laptopworld.dk http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Ba…g-effektiv.html Totalt rip off Selv teksten er mere eller mindre nakket. Hvis du er ejer hvorfor så tage kontakt til dem hvis det altså er dig selv

lørdag, 19. februar 2011, 20:51

Brud på copyright

Okay men jeg kigger artiklen igennem, så fjerner den ihvertfald midlertidig til det er blevet løst.

lørdag, 19. februar 2011, 20:45

Brud på copyright

SSD Freak du er da ikke ejer af Laptopworld.dk

lørdag, 19. februar 2011, 20:43

Brud på copyright

oki men nu er det jo også samme computer men du melder det bare vi har vores på det rene

lørdag, 19. februar 2011, 20:39

Brud på copyright

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Citeret Oprindeligt indlæg af Casper Lynge Det er rigtig flot læs nu artiklen igennem før i udtaler jeg om indholdet. Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til. Men kom ikke og sig vores indhold er ens... Er den en maskine i selv har? som i så har lavet en anmeldelse af? Eller har i læst anmeldelse på Laptopworld, så og så skrevet derudfra? For hvis det er en maskine i selv har, hvorfor har i så "hapset" billederne fra Laptopworld? ...

lørdag, 19. februar 2011, 20:37

Brud på copyright

Citeret Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze Citeret Oprindeligt indlæg af Burger Citeret Oprindeligt indlæg af Casper Lynge Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til. Du må ikke bare tage billeder fra Google. De er også beskyttet under Copyright. Derudover, så er følgende billeder taget fra testen hos Laptopworld.dk (det er ikke specielt svært at finde ud af) Billede 2 Billede 3 Billede 4 Billede 5 Billede 6 Billede 7 Samt langt hovedparten af tekst! Jeg er 10sek fra at anmeld...

lørdag, 19. februar 2011, 20:36

Brud på copyright

Hey burger det er fair nok men fanme ikke jeg har copy paste deres artikel

lørdag, 19. februar 2011, 20:28

Brud på copyright

Det er rigtig flot læs nu artiklen igennem før i udtaler jeg om indholdet. Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til. Men kom ikke og sig vores indhold er ens...

torsdag, 17. februar 2011, 21:11

trådløs Router som kan nå min. 100 m

Citeret Oprindeligt indlæg af RTM Er det 100m indendørs? Bemærk at (iflg wikipedia) er 802.11n approksimeret til at række ca 70m (LINK). Hvis du skal have mere skal du nok regne med at komme ud i noget andet end en forbrugerklasse router som den E4200 du har fundet. Bemærk at du skal også kunne sende et signal fra computeren i den anden ende til at routeren/access pointet kan nå det. Ja det er rigtigt nok jeg tror godt vi kan nøjes med 70 m. Hvad kan en standard bærbar nå?

torsdag, 17. februar 2011, 20:37

Hov har fundet en som burde kunne have den længest mulige rækkevidde, hvad mener i er den pengene værd osv. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4748606

torsdag, 17. februar 2011, 20:31

Hey jeg leder efter en trådløs router som skal kunne nå min. 100 m budgettet ligger på 1500 kr. dog hvis det kan fås billigere er det osse oki. NB: har prøvet edbpriser.dk men de har ikke noget filter til det, og kan ikke rigtig finde noget under specs. På forhånd Tak

søndag, 13. februar 2011, 01:52

Closed

Lukket

lørdag, 12. februar 2011, 22:05

Bøvl med CD-Drev

Det lyder altså lidt underligt at der kun er et stik da der både er 2 i IDE og 2 i Sata medmindre de er kombineret som de kan være i eksterne drev. Dog ville jeg prøve at skifte kablet ud med et andet tjekke evt. pins i bundkortet hvis det er ide. og som sagt foroven kigge i bios og se om det er registreret der inde. Håber du finder ud af det

lørdag, 12. februar 2011, 20:40

RAM hjælp

JA det er godt nok ikke løgn håber ikke han har bestilt dem lol

fredag, 4. februar 2011, 19:39

Trådløst internet virker dårligt.

Citeret Oprindeligt indlæg af RTM Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Patch kabel ind i Telenor router i WAN. Ledning/patch kabel fra Telenor router LAN porte, og over i tilkøbt router. Deaktiver DHCP på tilkøbt router. Det har vi skrevet flere gange nu. Ærligt talt denne sætning er enten forkert eller svær at forstå. Uanset hvad er jeg ikke overbevist om at det er DHCP problemer, men jeg har lavet et lille diagram der viser hvordan det bør se ud, så vi ligesom kan komme over det: LINK OP: h...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.