Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 25. januar 2015, 12:37

Forfatter: Brumbassen

Bundkort hvad er godt for tiden

Hejsa Vil lige høre hvad der rører sig for tiden inden for MB jeg skal til at bygge en lille maskine til en kami det bliver nok en Intel I5 et eller andet skal så bare finde et bundkort som der iorden er mest til Gigabyte, men kom gerne med andre forslag prisen ser vi på, men et bud er ja op til 1000,- måske. Maskinen skal ikke bruges til spil, men alt muligt andet som film, musik og billed redigering.

torsdag, 21. november 2013, 19:07

Lille media center til stuen. CPU og PSU hjælp søges

Hejsa Det er jeg klar over. Nu er der bare ikke HDMI udgang i det MB jeg har valgt. Det kan der jo ændres på ja, men når jeg nu har et ude mærket GFX med det hele i så kan jeg jo ligeså godt bruge det. Det er også meget nemt når det drejer sig om lyden da det så kommer fra min HDMI switch som jeg skrev tidligere.

torsdag, 21. november 2013, 18:58

Hejsa Ja den ser ok ud men så skal jeg have et andet MB det er da også en mulighed. Hvad med den her CPU Core i3 3250 / 3.5 GHz Processor (BX80637I33250)

torsdag, 21. november 2013, 17:19

Citeret fra "LeetDonkey" Drop grafikkortet og brug det integrerede istedet - du vinder ikke rigtigt noget på at sætte et ekstra grafikkort i. Derudover - Når det er et mediecenter vil man typisk købe det i et så lille format så muligt - så istedet for ATX så ville et ITX build nok være at foretrække Og lidt reklame: Jeg har et HFX Classic med hardware jeg snart skal sælge - hardwaremæssigt er det meget tæt på det du selv er ved at bygge, mit har dog den fordel at det er 100% passivt kølet, så d...

torsdag, 21. november 2013, 17:15

Hejsa Regner nu med at bruge det GFX da der er HDMI udgang i så har jeg nemelig mulighed for at nappe lyden fra min HDMI switch via en digital udgang til min forstærker og det med at det skal være så småt så muligt er også meget fint og det har jeg også kigget på, men med et micro ATX kabinet så passer det lige ind i det lille skab som jeg har forstærkeren og men boxer modtager i derfor er valget faldet på det. Nå men hvad andgår CPU skal jeg evt smide de ekstra penge efter en I5 i stedet for de...

onsdag, 20. november 2013, 18:15

Hejsa ja ok nu har jeg aldrig rodet med Intel..... så har ikke så meget styr over hvor meget de kan og ikke kan. Har ikke haft nogle problemer med det GFX som jeg har i en ældre maskine som den her skal erstatte det skulle fint kunne klare alt inden for video som jeg kommer til at bruge og så er det lydsvagt!!! så midt største problem er valg af CPU og køling der til som også skal være meget stille.

onsdag, 20. november 2013, 17:15

Hejsa er ved at bygge en lille maskine til at se film på i stuen på min storskærm. Det bliver blu-ray, DVD film og Netflix den kommer til at køre med. Har fundet nogle sager, men er i tvivel om den cpu jeg har fundet er god nok og om strømforsyningen er stor nok. Setup: CPU Socket 1155 Core i3 I3-3220 3.3 GHz PSU 430 Watt Corsair CX430 MB Socket 1155 Gigabyte GA-B75M-D3V GFX GeForce GT 610 1 GB PCIe Som jeg har i fore vejen! RAM 2x2048 MB DDR3 1600 MHz CL9 Corsair + et kabinet og LG BR Drev osv....

lørdag, 26. oktober 2013, 10:35

Ny router til 30/30 fiber net

Hejsa Jeg skal finde en router for en ven som har fået 30/30 fiber ind og han er blevet tilbudt en Linksys EA3500, men kan den udnytte de høje fiber hastigheder på WAN porten tror i ? Hvis ikke hvad vil i så anbefale ??

lørdag, 25. maj 2013, 10:06

Køb eller bytte Intel E7500 til E6700

Hejsa Jeg har en Intel E7500 Core 2 duo liggende som jeg ikke kan bruge, men kunne dov godt bruge en E6700 eller E6600 hvis der skulle være nogen som ligger inde med en af de to som er ok Er der nogen som kunne bruge den E7500 i stedet for ??? EDIT: Har også en Pentium 4 541 3,2 GHz som jeg heller ikke har noget at bruge til i kan få dem begge for en E6700 eller E6600

mandag, 29. april 2013, 21:18

OC af GL core 2 quad Q9550

Hejsa Nogle bud på hvor meget jeg kan give mit system at leve af ???

tirsdag, 23. april 2013, 21:03

Ny GFX til mediacenter og spørgsmål om lyd kvalitet

Hejsa Ja det gfx tror jeg er fint. Har dov fundet ud af at de køleribber er meget høje så den fylder for to alm. kort og det er der ikke plads til da gfx sidder yderst på den spand... Kigger lige lidt på det HD6450 om det er bedre. Tak for budet. Uha kom til at kigge på hvad de anbefaler af psu til de to gfx 300W til det Nvidia og 400W til Ati kortet !!! og det er kun en 275W der er i den gamle spand! Nu er det en gammel maskine og den kan kun køre med 2 GB ram så har PT. smidt en Ubuntu 12,04 L...

fredag, 19. april 2013, 21:58

Ny GFX til mediacenter og spørgsmål om lyd kvalitet

Hejsa 1: Skal bruge et nyt gfx til en lille cube pc som skal køre som mediacenter i min stue, men hvad skal man vælge??? Det skal være PCI express x16 passiv kølet og selvfølgelig med HDMI udgang. Altså den skal kun vise film og lidt youtube måske osv. osv. 2: Der er et onbord lydkort i maskinen med Coaxial digital udgang, men skal jeg bruge det eller skal jeg benytte det som kommer fra det nye gfx på HDMI udgangen som jeg skal have i eller hvad siger i hvad vil være bedst ??? Lyden bliver smidt...

onsdag, 10. april 2013, 19:50

udskiftningaf psu valg af ny

Hejsa Har selv en i min maskine som jeg har købt brugt en gang for længe siden... bare TX udgaven og den er lige begyndt at køre op og ned på 5 volt siden når der kommer lidt belastning på den. Så er på udkig efter en ny. Som sagt er min ved at være en del år gammel og har samme mærke i alle mine andre maskiner så kan fint anbefale den psu der. Vil nogen anbefale noget bedre. For mig er prisen ikke væsentlig, den skal bare være stabil og måske lige en lille tand for stor på lengere sigt. Har kig...

tirsdag, 4. december 2012, 19:50

Hejsa Ok det er noteret. hvadså med volt til cpu og chipset hvad er granserne for sådan en intel maskine vil i tro ??

mandag, 3. december 2012, 09:03

Program til at holde styr på div. support opkald

Hejsa Ja har læst lidt mere på det og det er noget vi kiggere nermere på tak for budet. Er dov stadig modtagelig for flere foreslag.

fredag, 30. november 2012, 08:05

Hejsa Ja det er noget i den stil dov har vi kun telefon support og folk kan skrive mails til os i supporten vi kunne godt tænke os at kunne holde lidt styr over hvem og hvad vi har hjulpet div kunder med. rigistring af de problemer som forekommer for vores kunder så vi kan se hvad vi tidligere har gjort for kunden når de ringer ind. Måske nogemn her inde havede nogle erfaringer med noget ligende.

onsdag, 28. november 2012, 09:14

Hejsa Jeg sidder i en telefon support til dagligt og leder efter en form for et program, som vi kan bruge til at notere de problemer ned i som vi rander ind i altså så vi f.eks. kan søge på kunden og se hvad der har været af foregående fejl "historik" og så notere den nye fejl osv. noget i den stil. vi har kigget på noget crm software men det passer indtil vidre ikke helt på det vi skal bruge det her i det lille firma. Nogen som har nogle foreslag/ider ???

tirsdag, 27. november 2012, 18:53

Hejsa Ok det er noteret. Måske jeg husker forkert men syntes at have fået at vide at man kunne starte med at hæve multiplieren på cpuen engang, det er dov lenge siden og måske kun på et AMD system som jeg roede med den gang. Er det helt galt ???

onsdag, 21. november 2012, 20:48

Hejsa UPS havede lige glemt at opdatere min sig...... Køre ikke med den std. køler mere det var den som fulgte med. Har denne ZALMAN CNPS9900ALED som blæser lige ud mod en 120 mm fan i bagsiden af mit kab. og så er der et par 80 mm i siden som blæser ind. Nå men hvad skal jeg starte med i biosen ? som skrevet så er det lang tid siden jeg har oc sidst og det var amd maskiner, men er der foreskæld ? Skal lige have det opfrisket...

onsdag, 21. november 2012, 20:38

Anbefaling af gratis brænderprogram

Hejsa Jo da det hender da at jeg lige vil gemme nogle data på en cd/dvd men ja det er ikke hverdags kost så det er også derfor at det bare skal være gratis programmet. Har prøvet de andre i hentyder til og jeg kan stadig bedst lig CDBurnerXP, men fik da lige luftet iden om måske at finde et bedre program.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.