Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 255.

onsdag, 3. december 2008, 14:18

Forfatter: Stoffer

Nyt grafikkort

Hej Jeg går og overvejer at opgradere mit grafikkort. Jeg spiller hovedsageligt WoW i 1900*1200 og ville gerne kunne køre det på højeste settings. Dette magter mit nuværende 7900GTX-grafikkort desværre ikke. Jeg havde i tanker at opgradere til et 9800GTX. Er godt klar over, at mit system (se signatur) efterhånden har nogle år på bagen, men da jeg ikke spiller de nyeste spil alligevel har jeg ikke den store grund til at opgradere. Mit spørgsmål er egentlig om jeg vil kunne køre det på max med et ...

onsdag, 5. september 2007, 16:17

Ny computer til søster :)

Min søster blev 18 her forleden dag, og i den forbindelse fik hun en computer. Budgettet er på ca. 7000kr. Hun spiller noget computer, ikke fordi hun er den vilde gamer , og hun spiller ikke nogen af de rigtig grafiktunge ting. Hun vil gerne have en der ikke fylder så meget og som ser smart ud . Har fundet kabinettet til hende og det synes hun var fedt så, så langt så godt. Her er resten af stumperne jeg har sat sammen til hende. Motherboard: Asus - P5K-VM, http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobo...

mandag, 24. april 2006, 08:29

Ny luftkøler.

Slet ingen der har nogen forslag

søndag, 23. april 2006, 18:12

Ny luftkøler.

Har bare ikke lyst til at bryde garantien. Det er en metal plade på asus, hvor det på mit gamle abit var en plastik plade der var lige til at fjerne.

søndag, 23. april 2006, 18:02

Ny luftkøler.

Jeg har lige opgraderet mit system til det der står i signaturen. Til dette system havde jeg købt en NB-Coolscraper der skulle monteres. Imidlertid er bagpladen på mit asus bundkort LIMET fast så jeg desværre ikke kunne montere køleren. Kører pt. med box-køleren, som er fin nok, men jeg ville egentlig gerne have noget bedre. Er derfor på udkig efter en god luftkøler som kan ikke kræver at man skifter bagpladen på bundkortet.

søndag, 23. april 2006, 17:58

Konklusion af tweaks til computeren

Jeg har lige fået et Inno3D Geforce 7900GTX ind af døren, det er sq fint nok .

torsdag, 13. april 2006, 13:12

GFX og konfirmation

"Ekstremt godt GFX kort" og en pris på under 2000kr er ikke rigtig to ting der hænger sammen... Hvis du har AGP på dit bundkort ville jeg vente og så lave en større opgradering med bundkort, CPU og GFX.

mandag, 9. januar 2006, 22:30

problem med netkort

Tror det er dem her du leder efter: http://www.actiontec.com/support/wireles…02ci3_soft.html

lørdag, 31. december 2005, 00:50

S: Splinterny PSU.

kan jeg også bruge den når emballagen er brudt? Har jo haft den ude og prøvet at installere den.

fredag, 30. december 2005, 23:08

S: Splinterny PSU.

Splinter ny aldrig brugt PSU sælges. Det er en Tagan Easycon 580W. Grunden til jeg sælger den er at den lige akkurat ikke kan være i mit kabinet, på grund af en 120mm blæser jeg har i toppen. Den koster 975kr fra ny hos midtdata, hvor jeg også har købt den. Kvittering haves. Sælger den til HBO, men minimum 750kr da den som sagt er splinterny. Link til producent: http://www.tagan.com/pages/products/easy…_tg580_u15.html

torsdag, 10. november 2005, 18:41

på tide at få vist Vores Setup igen ? skrivebord osv :D

Det er så her jeg bruger en del tid http://img337.imageshack.us/my.php?image=billede0240yr.png

lørdag, 15. oktober 2005, 13:07

Det bedste 6800GT?

Jeg har et Leadtek 6800GT med en monster kobberkøler på, er jeg meget tilfreds med. Der var ikke voldsomt meget bundle med, men bruger det personligt ikke til noget, så for mig betyder det bare der er mindre at smide ud.

onsdag, 12. oktober 2005, 15:49

Hvad for en guild er I med i?

Er med i UsselDK på Kor'gall, et rent dansk guild med lidt over 200members i alle levels. Er dog ved at blive renset godt ud i de inaktive.

onsdag, 12. oktober 2005, 12:45

Hjælp til nye Ram

Har lige idag modtaget et sæt OCZ Enhanced Latency PC3200 fra danskdatasalg.dk. Det gode ved disse blokke er at de kører ved relativt lave timings af 1 Gb blokke at være. Indtil videre har de kørt perfekt og kan mærke betydelig forskel fra de tidligere 2*512 blokke jeg havde i. Gav btw 2700kr for dem.

søndag, 9. oktober 2005, 00:41

Køb af nye RAM

Det endte med at blive de her stænger. http://www.danskdatasalg.dk/visvare.asp?id=3500&menuID=2590 Nu glæder jeg mig til at se hvordan de performer. Overvejer at sælge mine gamle KHX, hvad vil i mene de er værd?

lørdag, 8. oktober 2005, 16:01

Køb af nye RAM

Slet ingen der har gode forslag?

lørdag, 8. oktober 2005, 10:51

Køb af nye RAM

Har besluttet mig for at opgradere fra mine nuværende 2*512 mb kingston HyperX til nogle nye 2*1gb blokke. Jeg er ikke den store overclocker, men kan godt lide hvis rammene har heatspreader da det ser bedre ud i kabinettet...mit budget er 2000-2500kr, hvad vil i anbefale? Det skal btw være DDR-ram miimum PC3200.

mandag, 5. september 2005, 07:37

Gamer-Computer - helpme out!

@Anden91 Hvor har du det med at chill slår gnister. Har personligt en selv og bliver da lidt bekymret for det. Smid lige linket dertil så jeg kan læse lidt om det.

søndag, 4. september 2005, 17:34

Ghost af system disk

Forstår ikke forskellen det skulle gøre...SATA er jo bare interfacet på harddisken. I programmet har du jo mulighed for at sætte disken til en OS disk. Har du selv prøvet i praksis hvor det ikke fungerede eller er det en ide du har?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.