Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 12. januar 2011, 20:38

Forfatter: Pejsen

SOLGT: Linksys WRT610N *****SOLGT!!!****

Hej, Cisco Linksys WRT610N, ca. 1 år gammel, virker som den skal. Kører på dual-band net så kan både give internet til din smartphone på 2.4GHz nettet mens dine PC'ere eller MAC's nyder godt at køre på det mindre travlte 5GHz netværk. Routeren understøtter også netværksharddisk så du kan lave trådløs backup af dine enheder eller bare dele dine videoer, film, musik, billeder og dokumenter m.m. mellem dine computere/mac'er på netværket. Priside: 650 kr., men kom gerne med bud :-) Den kan godt send...

onsdag, 4. april 2007, 11:16

CD-brænder DVD-læser IBM T41

Sådan er det. jeg siger tak Sanchez

tirsdag, 3. april 2007, 00:06

CD-brænder DVD-læser IBM T41

Hey Tweakers Hvor køber man reservedele til en IBM Notebook T41 ? Har kigget på IBM's hjemmeside. Der står et CD-RW/DVD til 1300 kr?? Kan det ikke gøres billigere?

lørdag, 24. marts 2007, 18:14

Max beløb i hæveautomater??

Hvis du har bare et alm. visa/dankort er maks hævegrænsen i automater pr. dag 2000 kr. og det er MAKS for alle automater. Du kan ikke bare køre rundt til forskellige automater og hæve mere.. Du kan derimod med netbank overføre op til 150.000 kr. pr. dag uden at ringe ind og lave særaftale.

onsdag, 21. marts 2007, 19:11

CPU - 28 grader???

Citeret Originally posted by Kenny Det er fordi du er inde i BIOS = ingen belastning og man skal altså ikke være ked af at ens CPU er kold Prøv at downloade coretemp og se hva den viser af temperatur med fuld belastning på CPU'en Der er faktisk en væsentlig belastning i BIOS. Hvis du er i tvivl så prøv at lad din egen stå i et par minutter og se temperaturen stige.

mandag, 19. marts 2007, 10:44

S: Chilly1 Tøris containere

Solgt. Tråden er lukket.

mandag, 19. marts 2007, 10:27

S: Chilly1 Tøris containere

Hej Tweakers Forsøger lige igen, efter en række uheldige forsøg med dårlige betalere. Det drejer sig om mine tøris containere der er lavet af Chilly1 i sin tid og anvender den kendte spiral i bunden af cylinderen for at fordele kulden. Nu er jeg flyttet i lejlighed er begyndt at studere m.m. så har ik tid til at lege mere :-( snøft De sælges til HBO over 500 kr. Det er vanvittigt billigt og der følger ALT i isolering med og mht. montering er dette ret nemt at tilpasse alle socket pga. et intelli...

torsdag, 15. marts 2007, 21:19

Hvor dansk er du?

Du havde 35 rigtige besvarelser 5 var forkerte Tidsforbruget var: 06:32 min Hvor er mit kolonihavehus spørger jeg bare?!

onsdag, 21. februar 2007, 12:11

Mangler navn på program!

weee jeg siger mange tak ;-)

onsdag, 21. februar 2007, 08:06

Mangler navn på program!

Hejsa Det dersens smarte program lavet til Centrinoplatformen hvor man kan ændre multiplier og sætte voltages som man ønsker?! Ideelt til en bærbar der gerne vil have lidt mere batteritid. Hvad fanden er det nu det hedder?? :-) Mvh Stefan

mandag, 8. januar 2007, 21:38

K: AGP grafikkort

hehe konge signatur Happy Det er overraskende svært at skaffe et 9800 kort.. tro mmig

onsdag, 3. januar 2007, 18:24

Anders Trentemøller - Kender i ham? Hvad synes i? ;D

Ja jeg kender ham og kan også lide det! Men fandme nej om jeg er på ENVY hver weekend.. så har ikke stemt.

tirsdag, 2. januar 2007, 19:14

K: AGP gfx 9800p ell. XT 6600GT ell. lig.

Citeret Originally posted by Creepy well der er min garanti for at de kan....jeg har prøvet...har bare ikke gidet flashe lol Jeg er klar på en handel har sendt dig en PM

lørdag, 30. december 2006, 12:35

RE: K: AGP gfx 9800p ell. XT 6600GT ell. lig.

Citeret Originally posted by maistro Citeret Originally posted by Pejsen Ville du så bytte lige over eller hvad havde du forestillet dig? Jeg venter stadig gerne svar fra Henrik, men vil ikke afvise at vi kan lave en god handel :-) ja jeg er frisk på at bytte lige over hvis du er. Jeg har sendt dig en PM for et par dage siden. Tjek it out ;-)

fredag, 29. december 2006, 19:45

Citeret Originally posted by |Henrik| Som skrevet tidligere skal jeg lige ha' testet det, for sælger ikke noget der er halv defekt. I mellem tiden tænker jeg så lige over det du byder. Er du kommet nærmere en belsutning og virker kortet?

onsdag, 27. december 2006, 20:35

du ville ikke gå med til 325 pp ?

onsdag, 27. december 2006, 20:33

Henrik jeg skal tænke havde slet ikke fattet at all-in-wonder betyder TVtuner.

onsdag, 27. december 2006, 20:11

Hej Henrik Jeg kan sgu se efter at have sat mig lidt ind i tingene igen og snakket med folk herinde fra at 400 kr. er alt for meget. Et std. R9800pro går jo for så lavt som 300 kr. Synes ikke helt det virker særlig fedt du samtidig prøver at prakke fragten på mig, når det i forvejen er ret dyrt. Er du villig til at gå ned i pris ?

onsdag, 27. december 2006, 18:51

RE: K: AGP gfx 9800p ell. XT 6600GT ell. lig.

Ville du så bytte lige over eller hvad havde du forestillet dig? Jeg venter stadig gerne svar fra Henrik, men vil ikke afvise at vi kan lave en god handel :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.