Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 958.

tirsdag, 17. oktober 2017, 00:31

Forfatter: ShoutingSeeker

Ny computer

Hvad er dine specs. på din nuværende PC? Ydermere: Hvilken skærm påtænker du at bruge?

søndag, 15. oktober 2017, 19:22

Nysamlet PC, Går i bios hele tiden

Ja, prøv at hent boot-tool til USB her: https://www.microsoft.com/da-dk/download…d-download-tool

mandag, 9. oktober 2017, 22:20

Tweak.dk tester Intel i5-8600K Coffee Lake

Kenneth er/har været syg, kunne tænkes at der er derfor der har sneget sig en lille fejl ind.

søndag, 8. oktober 2017, 21:08

Problem med PC ved opstart

Det er næsten med garanti nogle driver problemer. Jeres HW har en del år på bagen og derfor er der ikke nogle nye drivere til win10.

fredag, 6. oktober 2017, 21:37

pci express kort til usb

Selv tak - og lige over.

fredag, 6. oktober 2017, 21:31

pci express kort til usb

Hvis det er et blower-style grafikkkort, så kan du få problemer med dine temps. Hvis det er et alm. kort nør du ikke få problemer.

fredag, 6. oktober 2017, 21:27

pci express kort til usb

Ja, hvis du har et pci-e x 1 slot ledigt + 1 sata port ledigt. Sådan læser jeg det.

fredag, 6. oktober 2017, 21:15

pci express kort til usb

Hvorfor ikke bare købe en usb hub: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4…sb+hub&_sacat=0

fredag, 6. oktober 2017, 21:11

Vurdering / salg af diverse dele.

Min hurtige gennemregning siger 3150 kr.

onsdag, 4. oktober 2017, 19:12

Grafikkort til AMD A10-7800

Citeret fra "Lauridsen" A10-7800 kan ikke OC det er ikke K modellen, men der imod low power udgaven (65w). My bad. Troede alle disse APUer kunne overclockes. Så tak for info.

onsdag, 4. oktober 2017, 16:09

Du kan fint OC den APU. Og det er ikke noget man bør holde sig fra - bare husk, at den vil udvikle mere varme (og støj fra køleren (hvis man ikke også opgraderer til en bedre køler)). Den vil også sluge mere strøm, så vær sikker på at PSU'en kan levere nok power.

onsdag, 4. oktober 2017, 12:05

Citeret fra "Sørenf" Ville det give et yderligere boost, hvis man ud over et gtx 1050 TI også satte lidt mere ram i? Der er lige nu 8 gb. Det er de færreste spil der bruger over 8 GB RAM. Og hvis APU'en er flaskehals, vil det ikke nytte noget at komme flere RAM. Der skal sættes ind andre steder. Et Gtx 1050ti er ikke ligeså kraftigt som et Gtx 1060, derfor er flaskehalsen ikke ligeså stor.

tirsdag, 3. oktober 2017, 23:41

Mit umiddelbare bud vil være at I ikke skal købe et kraftigere gfx end et 270(x). Og selv her vil man kunne få flere FPS med en Intel CPU. Men igen, kender ikke jeres behov (spil og opløsning).

tirsdag, 3. oktober 2017, 23:22

Mener sagtens du kan købe et separat grafikkort og så køre med det. https://www.youtube.com/watch?v=U9JTO8pe4Rw Du skal dog være OBS på at jeres APU er ret svag - og med et nyere gfx vil I opleve flaskehals. Var det mig, der stod i samme situation, så havde jeg solgt den APU og gået på brugtmarkedet og set efter en lidt ældre Intel CPU og bundkort. Kommer dog an på hvilke krav man sætter til spil, opløsning mv.

søndag, 1. oktober 2017, 23:48

Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

Der må være nogle flere. Kom frit frem med jeres top 3!

søndag, 1. oktober 2017, 17:59

Hjælp intet billede

Ikke for at være provokerende, men du har sat kablet i grafikkortet og ikke i bundbrættet? Og hvis kablet sidder i grafikkortet, har du så husket PCI-E strømmen til kortet?

fredag, 29. september 2017, 13:08

Har jeg en Bottleneck ?

Det lyder skummelt! Det er jo et potent system du har dig der. Hvad får du af score i Cinebench (for at udelukke CPU problemer)? Ved ikke hvilket bundbræt du har, men har før hørt om at en PCI-E slot ikke fungerede optimalt. Har prøvet et andet slot?

torsdag, 28. september 2017, 23:33

Ny High-end gaming pc

Ser fint ud. Bare lidt synd at du nu sidder med en Skylake CPU når Coffee Lake lander i starten af oktober.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.