Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 11. juni 2014, 19:30

Forfatter: Dnope

Forslag til kommende Build tråde

Citeret fra "KeyzerSoze" Nu er jeg sgu nød til at træde ind i kampen. Dnope, endnu en rapportering fra dig på en bruger fordi du mener han lyver. Jeg gider ikke sidde og rette/fjerne flere. Kan du ikke holde til folk mod-argumenterer dig, så skulle du ikke ha' lavet tråden! Det sjove ligger også I, at din signatur skriver, du ikke stoler på tests fra diverse sites, men vender vi den om, så skal vi stole på dine argumenter, og links til kilder, som DU mener er legit. Prøv at stoppe med at være p...

onsdag, 11. juni 2014, 17:42

Citeret fra "LeetDonkey" Belastningen på din CPU stiger med et større grafikkort som en funktion af at din framerate stiger, dvs. flaskehalsen FLYTTES fra grafikkortet til CPU'en i takt med at grafikkortet bliver kraftigere og kraftigere, da der kan sprøjtes flere og flere frames ud, som OGSÅ skal bearbejdes af CPU'en. Det er ikke det eneste som sker, med et større grafikkort kan du køre med højre settings, så CPU'en får mere arbejde med at overføre mere detaljeret data til grafikkortet. Citere...

onsdag, 11. juni 2014, 02:44

opgradering af min gamle stationære

Citeret fra "john steffensen" eg skal så IKKE bekymre mig om BIOS? Skal jeg "dele" min nye SSD, og hvis: hvordan? Er det det, der hedder partitionering? Tænk ikke på BIOS. Nej, du skal ikke dele SSD Disk op(Det hedder partitionering ja). Windows klare selv det hele;-) Jeg har ikke prøvet at køre med windows 8, på en Athlon X4 5350, men jeg antager det køre fint(Alle nye maskiner jeg har haft fat i, har kørt med windows 8.1). Du spørger bare løs, dog skriver jeg ikke så meget om sommeren(Børn, h...

onsdag, 11. juni 2014, 02:37

Ny gaming pc + Studie bærbar

Godt spørgsmål, men... En bærbar til ca. 4000kr. Stationær med 24 tommer BenQ skærm, FX-8320, et billigt kabinet(Ca. 300kr.), R9 280 grafikkort, med en 250GB SSD Samsung EVO disk, osv.. Det burde der lige være råd til - Men så heller ikke mere:-) CPU: http://www.computersalg.dk/produkt/77751…d-fx-8320-35-gh Grafik: http://www.computersalg.dk/produkt/20371…ualx-with-boost Strømforsyning: http://www.computersalg.dk/produkt/58438…%C3%B8mforsynin Bundkort: http://www.computersal...

onsdag, 11. juni 2014, 01:37

Citeret fra "john steffensen" Hej Dnope. Dejligt at erfare, jeg har valgt et godt/super kabinet, og et godt bundkort også. Det er jo en god begyndelse! Nu kommer næste skridt: at få det hele monteret, og startet. Jeg er ikke helt på det rene med, i hvilken rækkefølge, jeg skal installere softwaren. Måske skal jeg oprette en ny tråd desangående? Jeg skal vel have BIOS konfigureret som det første, men så mangler jeg jo en mus? Nå, jeg må se, hvordan jeg får det sat igang. Hilsner, John Du samler ...

onsdag, 11. juni 2014, 01:12

Citeret fra "KeyzerSoze" Dnope, du har godt nok rapporteret mange indlæg i denne tråd. I/du kan vel godt få modargumenter, som ikke er enig i det I skriver uden at rapportere det Ville det ikke ha' været mest rigtigt du skrev det i privat, af flere grunde(Kunne også opfattes nedladende). Men lige nu skrive vi off tropic, og bryder sites egne regler begge 2. Svaret er: Ja det har jeg nok(den ene var endda en fejl:-P Men ikke fordi jeg ikke vil ha' en konstruktiv diskussion, kun fordi der bliver ...

onsdag, 11. juni 2014, 00:09

Citeret fra "john steffensen" Fractal Define R4 Fractal Define R4 er et super kabinet, og et mini ITX bundkort passer i - Bundkortet du hellere ville ha' er i øvrigt rigtigt godt, jeg fortrød selv at jeg ikke købte det, i stedet for et ASUS AM1M-A.

tirsdag, 10. juni 2014, 23:53

Grafikkort til grafik og spil

Citeret fra "JesperChr" Så bliver det nok ikke det kort, vil helst ikke ud i af skifte kabinet. Brug ikke en vinkel sliber, da det giver metal støv som kan kortslutte alt muligt, selvom du har prøvet at være forsigtig:-) Men en bidtang, eller at flytte en harddisk, vil tit løse problemet, dog ikke altid desværre.

mandag, 9. juni 2014, 05:12

Grafikkort til grafik og spil

Citeret fra "MichaelH" Sapphire R9 290 Tri-X til lige under 3000 kroner :-) Kanon grafikkort, og især til den pris.

mandag, 9. juni 2014, 04:50

Citeret fra "john steffensen" Men det jeg bare mener, det er, at bundkortet AM1B-ITX har flere muligheder til den samme pris. Dermed "et bedre valg" til de samme penge. Endvidere installerer jeg windows 8 64 bite Jeg går ud fra, at 8 GB RAM er tilstrækkeligt? De 2 bundkort koster det samme, men det ændre ikke på at et skift gør computeren dyrere, da et mini itx kabinet i ok kvalitet, hvor der er plads til en DVD brænder er dyrere. Bortset fra det - Du burde ikke ha' brug for 4 SATA porte, i en ...

søndag, 8. juni 2014, 22:25

overvejer at skifte fra Amd platform til intel

Citeret fra "Ebo" nå, men sådan er sandheden, den er nogle gange ilde hørt, dette er taget direkte fra Wiki. May 2009: AMD changes the specification of their FMA instructions from the 3-operand DREX form to the 4-operand VEX form, compatible with the April 2008 Intel specification rather than the December 2008 Intel specification.[9] October 2011: AMD Bulldozer processor supports FMA4.[10] January 2012: AMD announces FMA3 support in future processors codenamed Trinity and Vishera; they are base...

søndag, 8. juni 2014, 22:14

Citeret fra "john steffensen" Der er intet udtag til USB3, men alene udtag til USB2. (Interne stik) Og "kun 2 stk sata stik/udtag på bundkortet. Havde jeg bare købt AM1B-ITX (varenummer 74002) i stedet for, så havde jeg haft den mulighed, og derudover 4 SATA stik/udtag. Det andet bundkort passer ikke i kabinettet, så det ville ha' været en dårlig ide. Du skriver ikke at du skal bruge 4 SATA porte, og 4 USB3.0 porte. I hvert fald ikke i denne her tråd, derimod skriver du "Jeg skal ikke bruge min...

torsdag, 5. juni 2014, 21:40

PSU spørgsmål

Citeret fra "Julius " Så burde jeg vel bare købe den som i har anbefalet og hvis jeg så vil have et ekstra kort, så bliver jeg bare nød til at købe en ny PSU. Men den som i har anbefalet er heller ikke så dyr, så gætter på det er fint nok... Tror i godt nok at jeg køber en 650W - det er denne som i nævnte ikke? https://www.komplett.dk/xfx-proseries-co…650w-psu/657686 Lige den strømforsyning ville jeg ikke købe - Jeg købte en af dem for 1-2 uger siden, og fik en tung strømforsyning med en...

torsdag, 5. juni 2014, 16:01

Opgradering til SSD - kabler og adapter?

Citeret fra "Tissie" Jeg fandt denne artikel, som viser, at der ikke er forskel: http://www.maximumpc.com/article/feature…pc_investigates Men kan se, at der er delte meninger på diverse fora. Du får kun mulighed for at se forskellen, hvis dit kabel knækker en ledning, hvis der kommer elektrisk støjende udstyr tæt på, eller hvis du skal bruge et langt kabel. Pointen ligger mest i at vi ved det andet kabel er bedre, og det koster kun 10kr. mere.

torsdag, 5. juni 2014, 15:57

Citeret fra "MichaelH" Det er der vel ingen grund til, når hans MB kun understøtter SATA300? Normalt er et SATA300 kable tyndere, går nemmere i stykker, og er mere modtagelige for støj. Derfor får man et bedre kable uanset hvad, når man køber et SATA600 kabel, så kan man lige så godt tage et SATA-600, set i lyset af en prisforskel på ca. 10kr. Hvis det havde været en prisforskel på 100kr. så havde det været noget andet.

torsdag, 5. juni 2014, 15:46

Citeret fra "Tissie" Mht SATA kabel, vil dette gøre tricket http://www.av-cables.dk/vinklet-sata-300?nkel-0-3-m.html Ja, men.. Jeg ville ofre lidt flere penge på et SATA-600 kable:-)

torsdag, 5. juni 2014, 14:02

Normalt kan du bare skrue den fast, der hvor de normale harddiske sidder - Du behøver ikke skrue den fast i begge sider. Dengang du købte bundkortet til din computer, så burde du har fået 4 SATA kabler med - Ellers har alle der har samlet en computer, som reglen nogle liggende:-)

torsdag, 5. juni 2014, 12:54

PSU spørgsmål

Citeret fra "Julius " #5 Okay Men den vil ikke kunne trække mit system hvis jeg vælger at købe en ekstra R9 290 næste år fx, vel? Nej det er rigtigt, og så vil du også få brug for din I7-4770K:-)

torsdag, 5. juni 2014, 12:49

PSU spørgsmål

Citeret fra "Julius " Tak for svar Jeg havde kigget lidt på Corsair RM650 https://www.komplett.dk/corsair-rm650-650w-psu/796966 Jeg har hørt at den skulle være meget støjsvag og har også en funktion som gør at den ikke starter før 40% load (ca). Kender i den? Hvis ja, kan i anbefale den? Vil stadigt anbefale den samme som MichaelH anbefaler, den har jeg selv lige nu - Deres 550watt er dejligt stille:-) Vil også anbefale dig en mindre CPU f.eks. I5-4570, I5-4670K, FX-6300, eller FX-8350 - Med mi...

torsdag, 5. juni 2014, 10:59

overvejer at skifte fra Amd platform til intel

Citeret fra "sehested" Oki troede det ville give væsentligt bedre ydelse, mantle har jeg prøvet i bf4 men synes ikke det giver noget fps mæssigt. Mhs til at oc min cpu har jeg lidt givet op.....synes den bliver ustabil med det samme. Og det er ikke temp. Problem. +at jeg så var nød til at pille det ene gfx ud, pga jeg var nød til at resette bios så rækker min tålmodighed ikke :-) Det kræver mere af CPU'en, at du køre i crossfire... Men! Mantle giver dig ikke bedre ydelse i BF4, fordi din CPU ik...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.