Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

tirsdag, 7. maj 2013, 11:03

Forfatter: xshulderx

NAS software

Da jeg skal til at skifte min HDD ud, vil jeg installer min gamle HDD i min stationær. Min gamle stationær pc kørte før en uaktiveret udgave af windows 7, skiftede derfor over til nyeste version af linux, hvilket dog sænkende farten på mit system utrolig meget! Tænkte så at det ville være perfekt at flytte min gamle HDD over fra min laptop og bruge som master. Desværre kan dette ikke lade sig gøre grundet OEM læsten på 5 hardware dele, hvilket vil ødelægge licensen på windows. Nå mit spørgsmål g...

mandag, 6. maj 2013, 14:48

Cloning af HDD til SDD

da jeg pt ikke har råd til at skifte min gamle computer ud med en ny, så vil jeg opgradere dens gamle slidte ustabil HDD med samsung 820 pro SSD på 128 GB. Min plan er at clone min gamle HDD over på den nye SSD. Kom dog til at tænke på om det kan lade sig gøre at clone min HDD på bærbaren eftersom den var preinstalled og derfor nok en OEM-version (windows 7 Home Prenium)

onsdag, 1. maj 2013, 13:13

overflytning af alt data

Hej jeg går med planer om at skifte min HDD i min bærbar fra den elendige kinesiske sata 5400 RPM HDD til en OCZ Vertex 4 256GB SDD. Jeg vil bare høre om det er muligt at clone HELE min HDD inkl. OS (windows 7 prenium) over på min nye SSD? Hvis der er muligt, hvordan gør jeg så dette lettest?

mandag, 18. maj 2009, 20:21

min computer bipper fra motherbordet

Hey jeg har det her problem, med at min frontpanel på min computer... i dette frontpanel sidder der 3 sensore der måler temeraturen på mit hardware... "problemet" er at jeg ikke bruger dem til en skid... men jeg kan ikke fjerne dem... Så nu sidder de og får min computer til at komme med højfrekvendte bip lyde en gang i mellem... Hvad der bare er for max stressende... Nogle ideer til hvordan jeg nemmest får min computer til STFU....

søndag, 19. april 2009, 23:11

2 X styresystem uden formatering

ok tak det vil jeg da kigge på

søndag, 19. april 2009, 22:40

problemet er at det er på min laptop.. og den er forinstalleret med vista.. dvs. formater jeg min HDD så har jeg ikke længere vista, og kan ikke installere det igen

søndag, 19. april 2009, 16:31

læs da trådet Jeg køre mlige nu med windows vista. Dette ønsker jeg at blive ved med, men ønsker samtidig at installere windows XP på min computer (på en parenteret sektion). Dette ønsker jeg at gøre UDEN at blive nødt til at formater min HDD, så jeg mister vita. Problemet er bare at når jeg indsætter min XP PRO CD i min computer så har jeg ikke mulighed for at installer programmet! Hvorfor kan jeg ikke dette? og vigtigere... Hvordan får jeg det løst?

lørdag, 18. april 2009, 16:17

Ja så meget ved jeg godt og det har jeg gjort Men det er her at problemet kommer... jeg kan ikke få lov til at vælge installion af andet OS på vista!

fredag, 17. april 2009, 13:48

Hej jeg vil lige høre hvordan man gør det her nemmest. Jeg er træt a vista pga. at der er mange ældre porgrammer/spil der er umuligt at få til at køre på vista platformen. Dog så magter jeg næsten heller ikke til at formater hele min HDD + at installere alle de ting en gang mere... Så jeg vil høre om det er muligt at installere XP og vista på samme compuiter?! UDEN at skulle formater min HDD Vil ikke havde dem til at køre på samme tid, vil bare kunne logge af det ene styresystem og derefter logg...

søndag, 8. februar 2009, 16:25

HJÆLP!!! Er jeg fucked?

Hej for noget tid siden købte ejg en 250 GB ekstern HDD fra Verbatim...¨ Dette endte tydligvis med at blive en stor fejl! Da jeg formaterede mig bærbar pc så brugte jeg min ekstern HDD som back up for alle mine dataer... problemer er så at når jeg tilslutter min HDD så kommer den også fint nok frem med vinduet med alle mine maper i... problemer kommer når jeg tykker på disse mapper eller prøver at åbne dem! når jeg gør dette så kommer den samme bedsked hver gang: "programmet svare ikke" dette gø...

torsdag, 8. januar 2009, 00:06

Er ved at sammensætte ny gamer maskine

ja ok... har brugt aften på at tjekke det ok samlede set er det kun ca. 500 kr mere for i7 så tror at jeg skifter til den i stedet og et asus bundkort der kan understøtte den.

onsdag, 7. januar 2009, 15:14

Er ved at sammensætte ny gamer maskine

Hej vil lige høre hvad i synes.. jeg vil lave en gamer computer med lavt støj nev. Men hvor der ikke er gået på kompromi med ydeevnen! her kommer den så: produkt - model/navn grafikkort - geforce GTX 280 = 1 GB ddr 3 bundkort - asus dsbv-dx processor - Quad-Core Xeon E5410 12 MB Ram - 2 X (OCZ Gold 2 x 2 GB) = 48 GB ddr 3 HDD - WD Raptor WD1500ADFD 150 GB (10.000 RPM) lydkort - Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 strømforsyning- Nesteq NA6201 620W 0db skærm - Samsung SyncMaster 245B DVD bræ...

tirsdag, 10. juni 2008, 16:37

Hvordan får man fat i godt morphing software?

Hej jeg har nu flere gange i set utrolige udgaver af morphing programmer, men det har altid været på TV. Ved at de har været brugt længe af F.B.I til at finde forsvundene mennesker. og ved også at de er lavet til at man kan finde folk mange år senere, eller at finde ud af hvordan et forældre pars børn ser ud. Efter som at det altid var på tv og i film at man så den slags så begyndte jeg at tvivle på deres ægtehed, men så en dag i en af programmerne med Chris macdonald (Chris på skolebænken), I d...

mandag, 21. januar 2008, 10:34

Billede manipulistion

Hej jeg har nu flere gange set et program blive brugt indenfor motions/kost verden. Dette program blev udviklede at FBI til at finde forsvundene personer mange år senere. dette program kan man indsætte et billede af et ansigt og så indskrive forskellige info. omkring personen så som rygning/alkohol/spise vaner og derefter kan det angive hvordan man vil se ud i forskellige alder i sit liv.

torsdag, 10. januar 2008, 10:08

hjælp til Kommandoprompt

Hej jeg kunne rigtig godt tænke mig at få nogle af de gange DOS kommandoer. Jeg har glemt hvad det er man skal skrive for at "tracke" netwærks ip. hvis jeg har navnet på computer, hvordan får jeg så Kommandoprompt til at vise dets ip.

mandag, 7. januar 2008, 11:34

internet forbindelse igennem flere servere

Hej er der nogen her kender et program som man kan bruge så man kan få sin internet forbindelse til at gå i gennem mange server forskellige steder rundt om? så man på denne måde bliver meget sværre at "tracke" for fx. hacker på nettet, men også så ens ip ændre sig og man derved undgår spyware

onsdag, 19. december 2007, 12:58

hvilken er bedst?

Jeg vil gerne vide hvilken af disse to programmer der er bedst at bruge til at encrypte filer! jeg ahr kigget lidt rundt på nettet og har set at det er to oplagte valgt når det kommer til ultimal sikkerhed! disse skulle være: 1) File Encryption XP og den anden er 2) Stellar Phoenix hvad er den store forskel på dem? og hvad giver mig best sikkerhed i mod hacker osv.? håber rigtig meget på hjælp for vil gerne havde noget sikkerhed ps. er der nogen der ved hvor effektive deres file shredder er?

onsdag, 19. december 2007, 12:39

er min file shredder effektiv nok?

Hej jeg har tænkt på om min file shredder er sikker nok? hvis man nu har haft personlige og følsomme firma infomation liggende på min computer. Er det så sikkert nok at jeg bruger TuneIp Shredder som shredder via Gutmann metoden. dette siger mig ikke så meget er det sikkert nok eller skal jeg havde en anden format for at sørger for at mine computere ikke kan blive recovered på nogen måde! hverken af mig eller af nogen andre incl. firmaer og politiet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.