Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 30. september 2014, 18:31

Forfatter: gaming-king

Ny lækker buet SD590C LED skærm fra Samsung

Sjovt.. man skulle jo faktisk tro den havde mere end 1280 pixel på det lange led.. Men åbenbart ikke

tirsdag, 9. september 2014, 16:10

Ny router

Citeret fra "The Brain" Jeg har En u56 fra ASUS, og den rebooter (soft) hver 30 min.. Så min næste bliver ikke ASUS Hvis du vil have kongen pt tror jeg det er http://www.netgear.dk/home/products/netw…ters/R7500.aspx Eller den nyere http://www.smallnetbuilder.com/wireless/…k-x6-first-look Så vidt jeg ved, så virker AC3200 routere ikke uden for US.. Det er et specielt frekvensbånd de bruger derover, som ikke er lovligt i europa fx. ASUS har nemlig os en AC3200 http://www.hardwarezon...

onsdag, 3. september 2014, 19:53

Forsikring til konsoller

Citeret fra "Pinky" hvis det er tyveri er det indboforsikringen hvis der er andre der ødelægger det, et det deres forsikring Og hvis man selv ødelægger den (på vej der til eller fra) (pakke ud og pakker op og sætter op osv), så er det din egen indboforsikring. Personligt har vi en udvidet elektronik forsikring, som vi giver 300kr for om året, og så dækker det fabrikationsfejl op til 4 år (dvs. 2 år mere end din reklamationsret og garanti). Samt at den udviddet indboforsikring også har "Pludseli...

lørdag, 30. august 2014, 13:51

Test af Intel Core i7-5960X Haswell-E

5820K'eren er den perfekte løsning. Den eneste grund til at vælge 5930K'eren, er fordi man bruger tri eller quad-sli/crossfire. Altså de ekstra PCI-lanes. med 5820K'eren har man 28.. Dvs. en x16 + 1 x8 og så er der stadig en x4 tilovers til en PCI-E SSD, lydkort eller netkort, osv.. Ellers skal man næsten tage skridtet helt op til 5960X, for de ekstra cores.

torsdag, 28. august 2014, 18:32

Bærbar computer til videoredigering, men hvilken?

Citeret fra "dwmc" det her kunne være et bud den har dog en lidt lille skærm... den findes også med en 17'' men det er nok lige stort nok at skulle slæbe rundt med... men med en ekstern skærm så burde den være pretty spot on :-) i5 processor, ssd, usb3 og et ok grafikkort :-) http://www.mm-vision.dk/s4368-kompakt-gamer-baerbar Processoren er den samme som i den jeg fandt, og det er igen 8GB RAM, ligesom i mit bud. Det du får der, er en SSD og et grafikkort der er bedre (om kortet så kan bruges,...

tirsdag, 26. august 2014, 23:28

Personligt sidder jeg ved en stationær med 2x 24" samt 1x 22" og det er fint til mig. Men kunne sagtens bruge noget større. Men ja, om du vil smide de ekstra tusinde kroner er op til dig selv. Men det kommer meget an på hvor meget tid du vil bruge på det.

tirsdag, 26. august 2014, 21:34

Citeret fra "Blipper" Hey Jeg er ikke helt så enig med første svar, dog enig i det med Mac, 11"/13" er for småt. De fleste redigeringsprogrammer kan selv finde ud af, at benytte de muligheder din GPU kan leverer. Hvis du overskrider mulighederne, jamen så skal tingene bare renderes inden du kan se dem, ofte kan man dog se preview i nedsat kvali. Typisk er det ved smarte fancy overgange mellem clips som skal igennem sådan en process. Som sådan kræver redigering altså ikke det helt vilde, det vil...

tirsdag, 26. august 2014, 21:09

kan en switch dele signalet fra en router?

Hvorfor ikke bare lige ofre 10-50kr mere og så få en med gigabit?? Den første dag du skal overfører noget eller noget video bliver bare lidt krævende, bliver du tosset i hovedet af den begrænsede hastighed af megabit. der er mange til næsten samme pris som har gigabit. fx: http://www.edbpriser.dk/switch/tp-link-t….aspx?q=gigabit

tirsdag, 26. august 2014, 14:57

Alt du skal vide om keyboards - del 1

Citeret fra "Pinky" Der var kommet noget slam kode med linket til artiklen virker nu Øh.. ikke ved mig. Billedet linker stadig TIL BILLEDET

tirsdag, 26. august 2014, 12:21

En air er en meget svag computer (rent ydelsesmæssigt) (og starter først ved 7000kr og op for den lille 11"), og en Macbook Pro er slet ikke i sigte til 5000kr (den lille 13" starter ved 11.000kr). Desuden får du bare mere rå power ved at vælge en Windows maskine frem for en Mac maskine (set ud fra samme budget). Når det kommer til video redigering, så er større normalt = bedre, i det at de programmer man bruger til at videoredigere gerne kræver noget arbejdesplads. Men forstår self godt du gern...

mandag, 25. august 2014, 19:16

Først og fremmest. Macbook Air og videoredigering må du aldrig bruge i sammesætning. Det vil absolut ikke blive en sjov opgave. Dernæst.. for 5000kr... du får altså ikke noget specielt der henvender sig til Workstation/videoredigering. Hvis du direkte skal bruge den til videoredigering vil jeg nok nærmere hæve budgettet til 10-15.000kr. Ellers er det bare en helt almindelig bærbar computer du skal have. Men til de 5000kr, vil jeg nok sige denne her: https://www.komplett.dk/acer-aspire-e5-572g-15...

søndag, 24. august 2014, 18:18

2 monitors

Øh.. Måske er det vigtigere at spørge hvilket grafikkort der er tale om. Altså modellen. For nogle af de ældre NVIDIA kort havde HDMI, men uden lyd driver/overførsel.

fredag, 22. august 2014, 10:52

Corsair Hydro 100i, vil dette virke (nybegynder)

Med NH-D14 skal du sikre dig, at dine RAM blokke ikke har nogle høje heat-spreaders. På de lidt dyrere RAM-blokke kan du afmontere det øverste af heat-spreaderen, men på de lidt billigere er hele køleenheden bare en stor enhed, og det kan give problemer. Af selvsamme grund har jeg også valgt nogle RAM-blokke uden en stor heatspreader - hvilket for 96% af alle mennesker, heller ikke er nødvendigt. Slet ikke hvis du ikke overclocker dem. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har RAM-blok...

torsdag, 7. august 2014, 23:40

Sælger en intel i7 2600k

Arhhh Lars. Det har du så ikke helt ret i. Selvom en i7 2600K er 3 år gammel, kan man da stadig få en god slat penge for dig. Men hvis du mener 1.000kr er "ikke så meget værd", så må du have en god indtægt hvor 1.000kr åbenbart er noget du kaster om dig

tirsdag, 5. august 2014, 23:27

NAS, kan man sætte sin NAS til en wifi range extender?

Citeret fra "jacobask" Det gør jo ingen forskel, så længe der er et trødløst punkt mellem din NAS og der hvor data skal bruges vil det jo være det svage punkt. /ask +1 Om du forbinder den med kabel til en "range extender", eller om den kører direkte trådløst ændre jo ikke på, at det originale signal skal bevæge sig gennem luft, og vil derfor være begrænset af dette.

mandag, 4. august 2014, 22:24

Citeret fra "jacobask" Som gaming-king vil jeg ikke anbefale trådløst netværk til din NAS hvis du skal overføre mange/store filer. Når det er sagt kan mange af de bedre NAS faktisk tage et trådløst USB-netværkskort direkte i deres USB port og komme på netværket via denne. /ask Præcis. Ved i hvert fald alle Synologys modeller burde kunne det.

mandag, 4. august 2014, 17:14

Hmm.. Teoretisk er der ingen problem i det.. Desværre vil du få nogle ret dårlige overførselshastigheder fra NAS'en. De lidt dyrere NAS enheder på markedet kan man nå maksimum hastighed på gigabit (dvs. omkring 110-120MB/s)(Det er i hvert fald den hastighed min Synology DS1512+ kører med). Med det trådløse - selvom du bruger mange tusinde kroner på netværksudstyr - vil du næppe nå en dag over 30MB/s. Og hvis det bare er lidt dårligt netværk du har, ja så vil det nok nærmere være 10MB/s. Men ja, ...

fredag, 1. august 2014, 13:56

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

Well.. til workstation brug (læs: videoredigering, videoproducering osv) glæder jeg mig nu meget især sammen med 8-kerner og 16-trådsprocessering :-)

mandag, 28. juli 2014, 20:23

iOS 7.1 - 7.1.x jailbreak (Pangu)

siden der står iOS 7.1.x betyder det så også, at den virker med 7.1.2, selvom denne jailbreak er kommet, da 7.1.1 var det nyeste?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.