Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 16. august 2012, 15:32

Forfatter: DXC

Et tilbud til mine med tweakere :)

Koden må selvfølgelig gerne bruges, af dem man holder af! Grunden til kodningen er lidt "svær" er, at jeg aldrig har skrevet i html eller andre sprog før. Webshoppen er den første hjemmeside jeg har lavet. På et tidspunkt, er det også meningen at udviklingen af siden, skal "outsources" så jeg kan fokusere på markedsføring og salg. Ikke mindst kunderne!

onsdag, 15. august 2012, 12:11

Tak for respons drenge. Bubbi -> Har godt tænkt på, at den måske skifter lidt for hurtigt. Tror jeg sætter "skifte tiden" op med 2-3 sekunder. Det med opløsningen må jeg få arbejdet på. Det er godt nok ikke helt let syntes jeg, at få den til at spille på en lille mobiltelefon, samtidig med en høj hd opløsning. Samtidig med, at det skal fungerer i alle slags browsers. Men sådan nogle "børnesygdomme" bliver afviklet hen af vejen.. X3N4T3 -> Det får jeg lige skrevet på listen også. Kan se at "Tweak...

mandag, 13. august 2012, 00:47

Gaming-king Rigtig god feedback! Den første, har en vågen tweaker allerede kommenteret på. - Skriver alt op, og får det lavet løbende.. Tak for feedback!

mandag, 13. august 2012, 00:07

Glemte selvfølgelige lige at skrive noget. Man må selvfølgelig gerne like vores Facebook gruppe. Her kommer der tilbud og konkurrencer, som ikke bliver slået op andre steder. I skrivende stund har vi lidt over 1000 fans. Link: http://www.facebook.com/Lugsus

søndag, 12. august 2012, 23:30

Citeret fra "X3N4T3" Glemte link http://lugsus.dk/skin/frontend/em0018/pi…ges/bkg_nav.jpg Altså kanterne er ikke gennemsigtige (du kunne jo redigere dem i Paint.net og gemme som PNG) Nu er jeg med. Tror man på et tidspunkt, stirrer sig blind på ens egen hjemmesider. Sådan har jeg det i hvert fald nogle gange. Tak for info, jeg får det lige rettet ASAP!

søndag, 12. august 2012, 22:41

Citeret fra "X3N4T3" Meget lille detajle - i din menu (helt præcist dette billede), så er det øverste hjørne til venstre ikke gennemsigtigt, hvilket det heller ikke er på højre side, men dette kan ikke ses, da baggrunden også er lys Vil da lige se om der kunne være nogle gaver osv. men kan intet love Forstår ikke lige helt hvor du mener? Vi har i hvert fald en masse ting, som folk ville blive glade for.

søndag, 12. august 2012, 22:10

Hej alle sammen. Jeg har efterhånden været aktiv, på Tweak.dk i mange år, ja faktisk siden 2004, tiden går godt nok hurtigt! På det sidste har jeg ikke været så aktiv, som tidligere, men det skyldes jeg har gang i rigtig mange projekter. Mit iværksætter-gen er sprunget ud, hvilket har skabt en masse spændende projekter.. Det jeg bruger mest af min tid på lige nu, er min webshop med parfumer, hudpleje, make-up samt alt muligt andet. Jeg håber ingen af jer, opfatter dette som spam eller reklame. J...

fredag, 22. juni 2012, 11:09

Apuls.dk

Hej, Jeg står i samme båd som dig/jer kan man sige, har også selv arbejdet på en webshop det sidste stykke tid. Jeg kan i hvert fald anbefale at gøre det som enkeltmandsvirksomhed.. Der intet indskud, og det super let mht. moms osv. osv. Man kan oprette en, ved få klik på nettet. Man kan gøre virksomheden engelsk registreret fx, det koster omkring 15k med moms, men så får du nogle ret vilde fordele, i din enkeltmandsvirksomhed. Fx en lavere skatteprocent, samt mulighed for stadig at få offentlig...

søndag, 10. juni 2012, 18:29

-Tweak-baby-hue

T-shirten er næsten mere nice!

søndag, 10. juni 2012, 17:56

Vinder vi over Holland?

Citeret fra "|KTS|" Citeret fra "DXC" Er aktiviteten faldet på tweak? Mindes andre EM/VM/OL tråde, altid har været på et par sider, inden turneringen gik i gang.. Især nu da vi slog Holland, hvilket vi i princippet bare skulle, hvis vi vil videre fra den gruppe. Super indsats på banen i dag af Danmark!! Tweak er død, og har været det længe. Der sker jo kun noget i Køb og Salg samt Hardware. Tag nu f.eks. Off topic. Hvis du scroller ned i bunden, og kigger på den sidste tråd på siden, er den næs...

søndag, 10. juni 2012, 00:20

Vinder vi over Holland?

Er aktiviteten faldet på tweak? Mindes andre EM/VM/OL tråde, altid har været på et par sider, inden turneringen gik i gang.. Især nu da vi slog Holland, hvilket vi i princippet bare skulle, hvis vi vil videre fra den gruppe. Super indsats på banen i dag af Danmark!!

søndag, 3. juni 2012, 12:22

Ny Tattoo

Citeret fra "Ariel" Jeg har fået den lavet i Århus ved Société G28 ved en jeg har gået på skole med engang, Julaika hedder hun. Super sted og rigtig lækker tattoo du har fået lavet... Har selv bestilt tid, men er ikke blevet enig med mig selv, om hvad der skal laves

søndag, 3. juni 2012, 12:20

Tweak.dk holder flytte dag

I har sgu mere styr på det, end Blizzard har styr på Diablo 3!

lørdag, 2. juni 2012, 12:44

blokere sms og opkald fra et specifikt nummer

Citeret fra "gaming-king" Man kan oprette nummeret i kontakter også så når man kan se det er ham der ringer, så lader man være med at tage den. Sgu da ret irriterende hvis personen ringer 10 gange om dagen? Hvad så med alle de beskeder personen sender? Dem er hun tvunget til at se, i hvert fald noget af det, før hun kan slette det, og det er sgu da også ret belastende? Citeret fra "Bubbi" Tror ikke det kan gøres uden at jailbreake den. Så vil foreslå at jailbreake skidtet, og installere et bloc...

torsdag, 31. maj 2012, 17:19

Diablo 3: Guest Pass søges

Har du fået et?

torsdag, 31. maj 2012, 16:55

blokere sms og opkald fra et specifikt nummer

Hej Tweak Min mor modtager, nogle ret ubehagelige beskeder fra sin eksmand. Politiet har haft fat i ham 3 gange, og jeg har haft fat i ham 1 gang, hvor det udviklede sig ret voldsomt. Det vil jeg helst undgå igen, jeg var jeg heldig jeg ikke fik en dom for selvtægt. Poltiet kan ikke hjælpe med at blokere et nummer, derfor spørg jeg jer til råds. Hun har en Iphone 4, jeg har læst mig frem til på google at, det kan gøres med en app, hvis man jailbreaker telefonen. Det har hun ikke gjort, og jeg er...

tirsdag, 22. maj 2012, 23:02

Rygere(Cigaretter)??? Ja Nej???

Citeret fra "Firedog" Jeg ryger ikke, i hvert fald ikke smøger! Hash,skunk, pot etc i den dur ryger jeg i ny og næ. Thumbs up

søndag, 6. maj 2012, 23:03

Rygere(Cigaretter)??? Ja Nej???

Citeret fra "Rafal Pyszko" kunne dog alligevel i disse "sunde" tider være fedt at høre hvor mange er hold op siden ... om ikke andet Tjaaa, jeg har røget mere eller mindre fast, de sidste 3 år nu, derudover har jeg også røget en del fjolletobak.. Men jeg har valgt at stoppe, det har holdt et par dage nu, men det bliver først rigtig svært nu, hvor en ny hård uge begynder. Nu må vi se hvordan det går, har prøvet at stoppe før uden succes, det især svært, fordi hele ens omgangs kreds ryger, så er ...

tirsdag, 20. marts 2012, 16:52

Opsætning af Webshop

Hej Rasmus Den mængde penge, har jeg også stillet til rådighed til projektet. Har godt kigget på DanDomain, og de leverer faktisk alt hvad man skal bruge, til en fornuftig månedlig ydelse. Hvis ikke der kommer nogle henvendelser, bruger jeg DanDomain.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.