Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 111.

lørdag, 5. november 2011, 19:54

Forfatter: KasperBang

SV: SV: Mangler 3g data!

Altså ved ikke helt hvad jeg skal skrive Der står pt APN: data.tre.dk og feltet brugernavn + adgangskode står tomt. PS jeg har Oister

lørdag, 5. november 2011, 17:03

Mangler 3g data!

Hej derude, jeg har byttet på desire væk til en iPhone 4, som jeg selvfølgelig har opdateret til iOS 5, men... Under netværk kan jeg ikke vælge 3g data ligesom mine venner Jeg har ellers sagtens kunne bruge det på min Htc Desire? noget hjælp? PS. Jeg har gendannet den 2 gange http://peecee.dk/upload/view/335058

torsdag, 9. juni 2011, 18:06

MacBook Pro Dual eller Quad??

Nej det er ikke det, jeg ville bare vide om et var 2x så godt som dual core, for hvis ikke køber jeg 13" med 2.7 ghz i7, da den ar flere ghz

onsdag, 8. juni 2011, 10:31

MacBook Pro Dual eller Quad??

Hey skal have mig en mac... Jeg har tænkt på om quad egentlig er meget bedre end dual da de fleste programmer kun kan bruge 1 thread (core), så hvis der ikke er den store forskel så nupper jeg denne her http://store.apple.com/dk/configure/MC72…mco=MjEyOTcwNTg Svar kun hvis i VED om det passer... :p

tirsdag, 31. maj 2011, 22:53

SV: SV: SV: Valg af HTC

Citeret Oprindeligt indlæg af Shak Citeret Oprindeligt indlæg af KasperBang Uden Tvivl Sensation! Den har 1.2ghz dual core? Det er det samme som mange af de små pc'er i bilka har! Den er kraftig, dejlig størrelse, den er ikke lavet af mange stykker plastic men af aluminium mener det er 2 stykker... Dvs at den jo nærmest ikke kan gå i stykker, den skulle efter sigende have "gorilla" glas, altså at du ikke kan ridse den, den skal flægges hvis man vil ødelægge den, hvilket man ikke ønsker Og bedst...

søndag, 29. maj 2011, 16:25

SV: Valg af HTC

Uden Tvivl Sensation! Den har 1.2ghz dual core? Det er det samme som mange af de små pc'er i bilka har! Den er kraftig, dejlig størrelse, den er ikke lavet af mange stykker plastic men af aluminium mener det er 2 stykker... Dvs at den jo nærmest ikke kan gå i stykker, den skulle efter sigende have "gorilla" glas, altså at du ikke kan ridse den, den skal flægges hvis man vil ødelægge den, hvilket man ikke ønsker Og bedst af alt er det en Htc og der er mega mange Roms til dem

fredag, 27. maj 2011, 16:57

Ødelægger ens pc

Men ens pc går ikke i stykker vel, og man mister ikke garantien eller noget ?

torsdag, 26. maj 2011, 11:35

okay

det er i7 quad 1.7ghz, ville den være kraftig uden overclock?

onsdag, 25. maj 2011, 22:01

Sony Vaio Turbo boos

Hej har tænkt lidt på at købe en "Sony Vaio VPC-F13S8" Der står den kan bruge "Turbo Boost" og stige med over en Ghz pr 1/4 kerner (i7) Hvordan slår man det til og fra, og gør det den meget bedre ?

onsdag, 18. maj 2011, 20:45

SV: Robust smartphone?

Htc Desire Har den selv og har tabt den et utal af gange, den har ikke en ridse

tirsdag, 17. maj 2011, 17:22

Brugte jeg også før

Jeg er skiftet over til det der er på Fly'eren mener det er 3.0, det kører super og mindre strøm... Men ja hvis ikke man kan finde ud af root og den slags er Launcher Pro en udmærket løsning istedet for 2.2

mandag, 16. maj 2011, 18:50

endelig

Jeg blev ved med at prøve det samme rom indtil jeg indså det ikke virkede, medmindre man gjorde alt muligt shit, har haft forskellige rom på siden, men ville gerne vide hvilket der er det bedste? Hvad bruger i selv ?

søndag, 15. maj 2011, 16:41

Hvordan det?

min telefon tænder og der står Htc med lysegrøn og længere kommer den ikke ?

søndag, 15. maj 2011, 12:27

Rooted Desire

Hej har endelig fået min Htc Desire rooted 2.3.3 med en rom, hvordan gør jeg hvis jeg vil have den nøjagtigt som jeg købte den, for det nuværende rom er ikke dansk... Håber virkelig at nogen vil hjælpe mig her!

onsdag, 11. maj 2011, 16:09

SV: film format til galaxy s2

Kvalitet hænger sammen med størrelse..

torsdag, 5. maj 2011, 18:14

iPhone 4 bedre opløsning

Den skal have bedre opløsning, man giver vel ikke 6000 for ingen ting Men er din lg optimus ikke lidt billig og røre ved, har selv haft en lg -men måske har de rykket sig

tirsdag, 3. maj 2011, 17:09

SV: HTC Wildfire

Hej har selv en Desire, men en af mine venner har den, jeg sýnes den lagger en del i forhold til, men fed nok telefon. Den er også en smule lille i forhold til, men hvis du downloader launcher pro til den(25kr), så kører den 3 gange bedre

torsdag, 21. april 2011, 00:53

Htc Desire

LauncherPro Plus Dolphin Browser galleri ++ (Facebook) self xD

torsdag, 21. april 2011, 00:51

Plads

Hej, har selv haft dette problem, for mit vedkommende skyldes det pladsmangel... Er der et lille tegn i meddelseslinjen hvor den siger "lidt plads" eller noget i stil med?

tirsdag, 12. april 2011, 17:47

400 mb

400 mb er hvad jeg bruger, jeg downloader musik og holder mig synkroniseret på facebook, twitter og ser mange videoer Så tag 500 mb!!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.