Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 56.

tirsdag, 15. september 2015, 09:13

Forfatter: MalleMellow

Vil du ikke opgradere til Windows 10? Det hentes måske alligevel

Citeret fra "Hymn" Men jeg vil jo gerne have de almindelige opdateringer... Så skal du bare vælge de almindelige opdateringer. Det kræver selvfølgelig at du læser og tager stilling til hvad du installerer....

mandag, 14. september 2015, 15:11

Vil du ikke opgradere til Windows 10? Det hentes måske alligevel

Det gør du ved ikke at vælge opdateringer installeres automatisk. Like a pro......

mandag, 14. september 2015, 14:41

Program:Win32/Hadsruda!bit

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "JESUSMAND" deaktiver windows defender og køb en komplet sikkerhedspakke. For at sige det lige ud er windows defender skrald og fatter stadig ikke at microsoft implementerer sådan en gang lort i et styresystem. Morsomt nok er Defender stadigvæk en af de bedre løsninger - Gratis or otherwise. Men jég kan intet finde om Hadsruda, udover at den dukkede op i August. Ingen information får mig til at tænke at det bare er mere adware, ikke en farlig trussel som så....

søndag, 13. september 2015, 12:35

Program:Win32/Hadsruda!bit

Det er nok dig som har svaret bedst, hvad har du downloadet? Eller accepteret på halv skumle hjemmesider? Gør du dig i cracket software?

fredag, 11. september 2015, 12:50

Du kan ikke up- eller downloade torrents anonymt

Citeret fra "Igel" Ja det kan godt være jeg virker lidt forvirret Men jeg mener nemlig netop at man godt kan spores på nettet, men at man vælger ikke at spore den almindelige lille bruger Jeg mener godt at man kan kryptere sine ting, men at der med en del snilde godt kan findes frem til folk alligevel. Så NEJ, men kan ikke være helt 100% anonym på nettet. Du ved ikke hvad du taler om. Det er muligt at være 100% anonym, det kræver bare en masse arbejde og viden. Men så skulle man måske overveje ...

tirsdag, 8. september 2015, 13:52

Du kan ikke up- eller downloade torrents anonymt

Fedt at gå hollywoods advokaters ærinde, ved at sprede sådan en gang løgn, som kun skal skræmme.

torsdag, 3. september 2015, 22:11

V: / S: iPhone 6 64gb i space grey

Du har fået vurderingen på en anden side.....

søndag, 30. august 2015, 22:27

Stereo Studio lukker og slukker

Det er ren spekulation vedrørende ulovlige downloads og stream. Markedet for EP´er er f.eks. voksende. Og hvorvidt det er internettets skyld, er vist igen spekulation. Det nok ikke den eneste faktor. Jeg tænker, om Stereo Studio har gjort noget aktivt for at forny sig? Der er en livscyklus for firmaer som også gælder for f.eks. bands, og den ender ved opløsning af firma/band. Denne cyklus kan brydes i nogle tilfælde, men det kræver at man arbejder med at være innovativ og progressiv. Man kan ikk...

tirsdag, 25. august 2015, 14:27

Ekstra strømforsyning til montering i 5.25" slot?

Hvad skal du bruge gpu til? Det er et low-low end kort du linker til sidst. Det kan godt være at en 240w psu kan trække det, men det er ikke en speciel god psu du har siddende i som standard, og hvis du så går under de anbefalede watt, kan du godt få problemer.

tirsdag, 25. august 2015, 09:29

Ekstra strømforsyning til montering i 5.25" slot?

Det virker som noget af et projekt at finde den rigtige størrelse, og resultatet bliver nok ikke helt fantastisk, i forhold til at kunne købe et kabinet og psu brugt og billigt. Strømforsyninger og kabinetter er noget af det hardware som bliver solgt til de laveste priser brugt. Tiden det tager at skifte over, vil jeg vove at påstå er meget kortere end at lede efter den meget specielle psu.

tirsdag, 18. august 2015, 20:06

Windows 10 har indbygget snoopingværktøj til piratsoftware

Scruffeh dikterer vist meget præcist at det er kun microsoft software den går efter.

onsdag, 12. august 2015, 21:33

Firmaer taber milliarder på ad-blocking og tabte reklameindtægter

Hvis jeg havde svaret, ville jeg også have en løsning som ville være 21 mia dollars værd. Din løsning med at være agressiv, med at få reklamerne frem til folk, er ikke innovativ. Der er brug for en radikal ny løsning, og når det har med reklamer at gøre, så skal folk være "frivillige".

onsdag, 12. august 2015, 12:19

Firmaer taber milliarder på ad-blocking og tabte reklameindtægter

Jamen så må de jo finde på en anden måde at få deres budskab frem. Det handler altid om overlevelse og tilpasning. udvikl eller dø, ligesom hvordan streaming er en naturlig udvikling/tilpasning til ulovlig download af film, serier og musik.

mandag, 27. juli 2015, 11:12

skærm går i sort på stationær pc...

Har du prøvet med et andet kabel? HDMi er ret sarte og kan nemt lave fejl.

onsdag, 8. juli 2015, 19:45

Nyt grafikkort ASUS vs. MSI vs. Gigabyte

#2 Plz.... Jeg har haft Asus, EVGA, Zotac og MSI. De bedste kort, og dem som jeg altid holder mig til fremover er MSI TwinFrozr. De har bare bedre køleløsninger, dvs. bedre oc og mindre støj. Det er nu ikke fordi jeg er fanboy af MSI. Jeg foretrækker ASUS bundkort f.eks. Men MSI grafikkort er de bedste jeg har haft, og i de fleste tests bliver MSI også kåret som de bedste. De er dog ofte lidt dyrere end de andre mærker.

søndag, 5. juli 2015, 15:14

Windows 10 kommer med Minecraft installeret

Der har altid været spil installeret i windows, har aldrig hørt nogen brokke sig. Men vi lever selvfølgelig i brokke revolutionen, hvor alt ødelægger ens hverdag.

lørdag, 20. juni 2015, 19:01

HJÆLP! vil disse dele spille godt sammen!??

Grafikkortet er ret svagt. Jeg ville gøre ret meget, for at finde et som er bedre. Kunne være du skulle overveje AMD, og få lidt mere kraft for penge.

onsdag, 10. juni 2015, 20:44

Nye spændende kabinetter fra BitFenix

Bitphenix har æren af at have produceret det dårligste kabinet jeg har ejet. Så har svært ved at blive begejstret over denne nyhed. Men i skal da stadigvæk have tak for jeres arbejde

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.