Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 134.

lørdag, 1. juli 2017, 01:16

Forfatter: Hom3r

Opgradering af grafikkort

Hej tweakere Min far og jeg står og skal til at opgradere vores grafikkort, men vil lige høre jer ad inden vi handler her i løbet af weekenden Min maskine, jeg kører lige pt med en i7 4930k med 16 GB ram og spiller primært spil i 1080p (i få tilfælde triple monitor) lige for tiden er det playerunknowns battlegrounds der bliver spillet mest. Jeg kommer fra et 780 ti som desværre brændte sammen, og har i en periode hældt mod et gtx 1060 eller et AMD rx580, blev ret hurtig enig med mig selv om at d...

torsdag, 15. september 2016, 22:08

Ram til bærbar

Hej der ude Jeg står og er begyndt at opleve at min bærbar bruger det meste af mit ram, og har derfor tænkt mig at købe en ny stick. Min bærbar har kun plads til 1 stick, og understøtter kun op til 8 gb, hvilket er den mængde jeg så har tænkt mig at købe. Jeg har haft kigget på 2 sticks der stort set er identiske Har haft kigget på de billige her fra Crucial, 1600 MHz cl11 og så dem her fra Kingston der er lidt dyrere, igen 1600 MHz men cl9 Vil det være værd at bruge de ca 50kr ekstra for at få ...

torsdag, 15. september 2016, 10:00

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

Teknologien hedder Airflow Control Technology Og lufttrykket forbedres med 22% i forhold til almindelige blæserarme

tirsdag, 24. november 2015, 09:28

Konkurrence - Vind et grafikkort med MSI og Tweak.dk

A: Blæserne kører ikke når grafikkortet er under 50 grader celsius B: Blæserne hedder Torx-fans

mandag, 3. august 2015, 18:39

[LUKKET] Vind med Tweak.dk og Razer

Jeg er ikke lige hjemme, så det er lige et billede af det midlertidige skrivebord http://peecee.dk/upload/view/452154

lørdag, 11. juli 2015, 12:59

[LUKKET] Deltag i Tweak.dk's store SilverStone-konkurrence!

index.php?page=Attachment&attachmentID=1036 Dejligt med en lidt anderledes konkurrence

søndag, 14. juni 2015, 22:01

Opgradering af RAM

Citeret fra "Meinder" Har du sat de 4 ram sokler så de sider i samme farve så der er mellemrum mellem rammene så de sider i begge ram steder. Ja, de ram er sidder i nu sidder i de rigtige sokler Men så må jeg vel se hvad jeg kan finde, om det bliver nogle low profile så tæt på som muligt, eller et helt nyt 16 GB sæt Uanset hvad, så tak for hjælpen

lørdag, 13. juni 2015, 01:17

Opgradering af RAM

Hej Tweakere Jeg står i det dilemma at jeg i min computer har 8 GB RAM, der så småt er begyndt ikke at være nok Jeg sidder med et X79 system og har derfor 8 dimm slots, hvoraf 4 af dem er fyldt ud med G.Skill Ripjaws, de resterende er så tomme. Min CPU køler går ind over det ene dimm slot og sætter en begrænsning til højden af RAM stikken, hvilket resultere i at tilsvarende RAM ikke kan være der. Havde derfor overvejet at købe 16 GB RAM og smide i, men jeg er ikke klar over om det er muligt at k...

fredag, 22. maj 2015, 08:10

[LUKKET] Vind en biograftur med Tweak.dk!

Jeg vil gerne ind og se Minions the movie når den snart udkommer

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.