Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 11. marts 2013, 05:35

Forfatter: Dare_Devil

2.5" Hdd

500 GB 7200 RPM, Aarhus?

tirsdag, 6. november 2012, 22:20

Hjælp til WIN 8 Upgrade.

Lavede en clean install, men skulle angive min gamle Win7 key for at få den nye Win8 key

søndag, 4. november 2012, 20:26

Hjælp til WIN 8 Upgrade.

Jeg købte Windows 8 Upgrade til 119 DKK igår, og jeg fik bare en ISO og en nøgle. Så var det bare at gå igang med at installere som normalt. Ikke noget bøvl med at skulle forbi den gamle windows installation eller noget - bare plug and play

lørdag, 20. oktober 2012, 14:56

iTunes - Automatisk opdatering af bibliotek, flere mapper fordelt over flere diske

Citeret fra "Grus" Citeret fra "Dare_Devil" Det vil det ihvertfald også kunne . Er dine film allerede i .mp4? Eller skal de konverteres først? For i så fald bliver det liidt mere tricky, omend ej umuligt Jeg må jo bare sørge for at de bliver til .mp4 Hehe, yup eller .mov . Kan være, at jeg laver en udvidet version senere, der også konverterer filmene - men det må blive næste omgang. Du har en PM med første alpha version - velkommen ombord som tester

fredag, 19. oktober 2012, 15:17

iTunes - Automatisk opdatering af bibliotek, flere mapper fordelt over flere diske

Det vil det ihvertfald også kunne . Er dine film allerede i .mp4? Eller skal de konverteres først? For i så fald bliver det liidt mere tricky, omend ej umuligt

mandag, 15. oktober 2012, 23:09

Jeg sad selv lige og ledte efter et tool, der kan sættes til at monitorere flere mapper og løbende tilføje indholdet i mapperne til iTunes, når nyt indhold kommer til. Jeg ikke kunne lige finde noget gratis, så er lige gået i kast med at skive noget selv. Og så ville jeg høre, om det var nogen, der stod i samme situation? Jeg skal selv bruge det sådan, at min server kan køre iTunes, og når der så tilføjes medier løbende (på forskellige diske), skal iTunes biblioteket opdateres automatisk, så med...

tirsdag, 9. oktober 2012, 20:10

S: OCZ Agility 3 240GB

Agility 3 findes både i 240 GB og 256 GB. http://www.ocztechnology.com/ocz-agility…ii-2-5-ssd.html

mandag, 8. oktober 2012, 21:59

V:Lenovo Thinkpad T420

Vil nok sige omkring en 3.5-4k set i forhold til denne: http://www.dba.dk/lenovo-t430-260-ghz-8-gb/id-86574884/

søndag, 7. oktober 2012, 22:55

S: Lenovo T430s-2356

Hvilken pris snakker vi?

fredag, 29. juni 2012, 09:36

Bærbar I5

Det er vel nogenlunde, hvis standen er tip top og kvitteringen til stede. http://www.laptops.dk/product_info.php?p…3baa9c6458d264a

søndag, 24. juni 2012, 10:13

Donto's handel med Dare_Devil

Kan også kun anbefale Donto; hurtig god kommunikation og super hurtig betaling

torsdag, 21. juni 2012, 10:58

S: Workstation

Skærmene er solgt til Donto og buddet på maskinen er 3.3k

mandag, 18. juni 2012, 14:23

Første Selv-Byg, vil den fungere?

Det ser meget fornuftigt ud til prisen! Hvis du vil spare et par kroner, har jeg en maskine med meget sammenlignlige specifikationer til salg . Ville dog hellere tage en CPU køler end de to fans. http://www.dba.dk/intel-i5-2500k-cpu-corsa/id-83890615/

søndag, 17. juni 2012, 22:05

Citeret fra "Donto" Odense Ja, der er desværre et stykke fra Århus; så bliver det nok PostDK.

søndag, 17. juni 2012, 21:45

Ny gamer pc

Jeg regner med at udskifte min workstation (se signatur), og med et godt GFX ville den udgøre en formidabel gamer. Jeg vil mene, at en fair pris er 3.500; læg dertil et GTX 670 og så har du en virkelig lækker maskine til 6500. - uanset hvad, så ville jeg tage en CPU med færre men kraftigere kerner; det er de færreste spil, der kan udnytte 8 kerner. Herudover gør en SSD også underværker ved såvel den daglige brug som load tiderne i spil. Jeg vil også mene, at GTX 670 er at foretrække over 7950, s...

søndag, 17. juni 2012, 16:10

Citeret fra "Donto" Det kan jeg godt leve med Byder de 1600,- pp (2100,- pp med SSD, hvis du sælger den løst) Det er noteret. Hvor i landet bor du?

søndag, 17. juni 2012, 14:44

Citeret fra "Donto" Har de pixel fejl eller lign. mangler? og ryger deres far? Ingen pixelfejl nej, og deres far kan ikke fordrage smøger . Den ene har vist nogle ridser på foden, fori den blev tørret af med en ikke helt ren klud på et tidspunkt. Ellers fremstår de fejlfri.

søndag, 17. juni 2012, 13:04

Citeret fra "Donto" hvad skal du have for de 2 dell skærme? (Hvis de kan sendes) Afhentning er altid at foretrække - men de kan godt sendes (har stadig original emballage). Vi skal nok op på 1.600 før et salg bliver interessant

søndag, 17. juni 2012, 10:54

V: Thinkpad X200s

Jeg vil tro prisen ligger omkring de 4k sådan ca.

søndag, 17. juni 2012, 10:39

Ikke endnu, nej .. Har fået bud på 3k, men vil mene, at vi skal op på 3.5k med SSD eller 3k uden..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.