Søg i resultater

Søg i resultater 1-18 af 18.

tirsdag, 20. juni 2006, 00:42

Forfatter: dogmax

vilkren calsse owner ???

Citeret Originally posted by guGGe lad os ikke snakke om warlock, kæft de er latterlige syge, har i set den 11k crit fra en warlock... måske er han buffed, men det er fandme tanken der tæller... har set en shammy crit 25k og en shadow priest crit 31k... så 11k er ingenting

tirsdag, 20. juni 2006, 00:39

Unitframe addon

du kan også bare hente de normale unitframes fra nurfed og zuxana model(3dmodel)

tirsdag, 20. juni 2006, 00:38

De fedeste mods?

Moveanything

tirsdag, 28. februar 2006, 23:22

Træt af Wow

hvis du er træt af wow så prøv guild wars og hvis du nu er helt træt af RPG så prøv cs eller cs:s

tirsdag, 28. februar 2006, 23:10

rogue profession?

jeg har leatherworking/skinning so jeg kan lave mit eget armor og så har jeg en mining blacksmith på samme server til at lave mine våben

torsdag, 23. februar 2006, 21:23

film

og her er der to med en rouge der owner max part 1 Shurrik part 2 shurrik 2 og her er den en med en gnome warlock der hedder Dacke dacke og her er der noget med en warlock der hedder Eos Eos den her skal ikke downloades.. men den er herre griner TIIFP den her er også sjov ( BAM Forstshock ) Bam Frostshock

torsdag, 23. februar 2006, 21:00

film

så prøv at se den her Hunter Dinan jeg ville også have kommet med en film med en priest der hedder Alexis.. men kunne ikke finde noget link der stadig duede

tirsdag, 21. februar 2006, 21:01

mit wow er mega sært?? help

vil det sige at dine addons ikk dur eller hvad ? for ellers kan det da være ligemeget

tirsdag, 21. februar 2006, 20:59

vilkren calsse owner ???

og hvor ville jeg hen med det? jo, alle classes er gode/owner..

tirsdag, 21. februar 2006, 20:58

vilkren calsse owner ???

før i tiden sagde alle at warlocks sutter (hvilket de også gør hvis du ikke kan spille dem) men så prøv at se på Dacke, Eos og Drakedog

tirsdag, 21. februar 2006, 20:48

Rogue Spørgsmål

synes jeg i hvertfald

tirsdag, 21. februar 2006, 20:47

Rogue Spørgsmål

jeg foretrækker combat frem for assasination.. selvom det måske er pve er det stadig godt til pvp

tirsdag, 21. februar 2006, 20:43

druid i pvp ?

ok.. er det bare mig der er lidt underlig når jeg synes druids er nemme at nakke?.. jeg har aldrig haft en men jeg tror de er gode pve og pvp(når bare den der spiller druid kan finde ud af det)... det kommer lidt an på hviken form man kan lide.. men ok personligt synes jeg slet ikke druids skulle være der.. prøv lige de kan jo både være tanker caster healer og dmg dealer... jeg synes de er for overdrevet.

tirsdag, 21. februar 2006, 20:35

Bedste Shammy Build? :)

shaman er faktisk en ting mellem en warrior en mage en priest.. det er positivt.. men det negative er at de hverken har skide meget liv og heller ikk så meget mana.. de kan nærkamp men også ranged plus at de kan heale.. ench er til nærkamp elem er til range og resto er til healing.. vælg hvad der passer til din spille stil.. min shaman har ench og elem da jeg synes at healing er noget priest skal ta sig af.. og de kan jo bruge Mail armor husk det

tirsdag, 21. februar 2006, 20:15

nyt pvp talent spec

vælg et buid der passer til din spille stil.. for hvis du nu har din egen spillestil, hvilket de fleste har, så owner du meget mer hvis du kan finde ud af din stil.. fx. hvis du nu er warlock og er rimelig meget til demonology men alligevel vælger et destruction build så er det jo selvsigende at det ikke går helt som du havde regnet med fra start af..

tirsdag, 21. februar 2006, 20:03

Burning crusader til juli?

Citeret Originally posted by virus_dk dukenukem forever øhm ja.. hvad har et gammelt MS DOS spil som duke nukem med wow at gøre.. det er jo ikke engang et RGP spil.... lol.. jeg håber det bliver før sommerferien er slut (lidt urealistisk) men tror det blir til jul

tirsdag, 21. februar 2006, 19:58

Hjælp til LW

hehe ...er du sikker på at du ikke bare har sat minus ved det øverste tegn der gør at du kan se de ting du kan lære ok ikke... altså det er sådan et lille rødt felt i venstre hjørne i toppen.. ikke det der gør at du lukker boxen.. svært at forklare.. men når serverne er oppe igen kan jeg poste et screenshot

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.