Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 18. november 2013, 12:59

Forfatter: Ramaskriget

Club3D HD 7850 2GB

Hej, og undskyld jeg ikke har fået svaret dig! Julefrokost ude på landet Jeg ønsker stadig at købe det, du får lige adresse over PM.

fredag, 15. november 2013, 11:43

Club3D HD 7850 2GB

Jeg har sendt dig en PM omkring dit kort

lørdag, 9. november 2013, 10:36

sapphire 6950 2gb

Hejsa! Hvad er alderen på kortet? Er der kvittering på? Jeg kunne nemt være interesseret

lørdag, 9. november 2013, 10:29

V/S: Deiverse Løsdele

Hvilke SATA diske er der snak om? Jeg kunne godt være interesseret i at købe flere af delene nemlig! Eller faktisk alle delene, hvis vi kan finde ud af en fornuftig pris

tirsdag, 24. maj 2011, 11:38

S: 40" Samsung TV, PS3 og Bærbar

Det er A8 serien som var en af topmodellerne da jeg købte det. Af en eller anden grund er A8 serien ikke at finde på Samsungs egen hjemmeside :s

tirsdag, 24. maj 2011, 10:30

S: 40" Samsung TV, PS3 og Bærbar

Goddag goddag ! Fladskærm: Samsung LE40A856 40" Full HD http://reviews.cnet.co.uk/tvs/samsung-le…eview-49299369/ Det er købt i maj 2009, og har stadig kvitteringen. For 2 uger siden fik jeg skiftet panelet i fjernsynet, da der var kommet et underligt slags stenslag inde under glasset. Derfor står fjernsynet så næsten som nyt, og uden synlige skræmmer. Pris dengang 7700 kr. HBO: 3200 kr. Playstation 3 80GB Fat (Den model der ikke fryser i Fifa ) Den er købt i maj 2009, og der medfølger to ...

fredag, 20. maj 2011, 09:10

V: Stationær + 40" Samsung TV

Goddag i stuen ! Da jeg har besluttet mig for at leve lidt mere på farten, og ikke bruge så skide meget tid på at game og se fjernsyn, har jeg besluttet at sælge min kære stationære, og min Samsung fladskærm. Men jeg er lidt lost på markedet i øjeblikket, så hvad kan det indbringe? Stationær: Processor: Intel Core i5 750 2,67Ghz RAM: 4GB Kingston Value DDR3-1066 Bundkort: Gigabyte GA-P55-US3l Grafikkort: XFX Radeon HD5770 1gb Harddisk: Western Digital Sata 500GB 7200rpm Kabinet: Standard SHG kab...

mandag, 26. januar 2009, 16:05

S: Mid/high end computer !

Hejsa! Nu synes jeg at det blev tid til at sælge min computer, og prøve noget andet ! Så derfor har jeg, sjovt nok, en komplet computer til salg ! Specs er som følgende: Processor: Intel Core2 quad Q9450 - 2100 kr. RAM: 2gb Pc6400 Kingston HyperX - 250 kr. Grafikkort: Inno3D 8800gts 320mb RAM - 1400 kr. Bundkort: ASUS P5K SE - 700 kr. Harddisk: Samsung Spinpoint SATA 7200rpm 250gb - 300 kr. PSU: Kan ikk se hvilken fabrikant det er, men den yder 500w, har kørt uden problemer, har ”blæseromdrejnin...

tirsdag, 9. december 2008, 11:16

S: Helt nyt Gigabyte-GA-P35-DS3L bundkort!

Hejsa Tweakere! Jeg sidder med et splinternyt bundkort som er kommet tilbage fra reparetion - Men i mellemtiden har jeg fået købt mig et andet, fordi jeg var meget meget utålmodig. Så var jeg så dum ikke at bruge mine 14 dages fuld returret :b Derfor vil jeg gerne give jer mulighed for at købe det! Det drejer sig om dette bundkort: Gigabyte-GA-P35-DS3L Hurtige specs: LGA775 Socket / Intel P35 Express / 1333 MHz / ATX / DDR2 Skulle vist være et rigtig fint bundkort! Jeg synes at buddene starter v...

onsdag, 27. august 2008, 15:04

Nysamlet computer - intet starter.! Hjælp!

Ja nu er det sendt ind til Getmore(!) igen, så må vi se hvor stor en teknikerregning de vil tilbyde mig Åååh livet er herligt hva!? PS. Den fladskærm jeg også købte derfra var DOA. Hurra for defekte varer ! PPS. Tak for svarene anyhow, det er godt at se der er nogen der har tid/lyst til at hjælpe

tirsdag, 26. august 2008, 18:07

Citeret Oprindeligt indlæg af OC-Dog Prøv at se om du kan starte bundkortet bare ved at sætte en skruetrækker på power sw connectoren... Nej der sker ikke så meget. Fedt at jeg skal til at sende det hele tilbage. Skærmen som jeg havde bestilt, vil slet ikke tænde. For helvede altså.. !

tirsdag, 26. august 2008, 17:49

SV: SV: SV: SV: Nysamlet computer - intet starter.! Hjælp!

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Hvilken psu har du? Der var heller ikke noget "protective cover" på mit kort. Øeh. Kan jeg ikke lige huske, men den virker som den skal. Den er testet i en anden computer. Jeg har også prøvet kun med bundkortet og CPUen sat til, og intet andet - Og der er heller ikke nogen respons. Vil bare gerne vide om et 24 pins motherboard kan fungere med en 20 pin connector, hvor der ikk sidder noget i de sidste 4 !

tirsdag, 26. august 2008, 17:34

SV: SV: Nysamlet computer - intet starter.! Hjælp!

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Har du husket dette stik? Ja, det har jeg (:

tirsdag, 26. august 2008, 16:48

Hej ! Har lige samlet en helt ny computer med følgende dele: Intel Core2 Quad Q9450 Gigabyte GA-P35-DS3L Kingston Hyperx 2*1gb DDR2 RAM Må være det essentielle. Jeg har samlet det hele nu, og intet starter. Der er intet lys når jeg tænder for strømforsyningen, og computeren vil slet ikke starte. Den virker helt død ! Men her er problemet/spørgsmålet. Min strømforsyning har en 2*10 pin connector, og motherboardet skal bruge en 2*12 pins connecter. Altså bliver de 4 sidste i rækken ikke brugt til ...

lørdag, 19. juli 2008, 17:01

S: iPod Touch 8gb!

Bump!

fredag, 18. juli 2008, 16:35

hvor lærer man JumpStyle??

Som man kan se på #1's post, så er der enorm forvirring omkring jumpstyle og shuffle. Det er to VIDT forskellige danse, så jeg vil gerne liige være sikker på hvad du mener! Jumpstyle kan du uden tvivl lære derhjemme foran youtube. Shuffle er meget mere delikat.

torsdag, 17. juli 2008, 19:56

S: iPod Touch 8gb!

Citeret Oprindeligt indlæg af at.mac Nu siger du at du kan installere den nyeste software på den hvis det ønskes, mener du så version 2.0 med APP store på?!? -for if so, så er der jo ikke nogen grund til at den skal være jailbraked (så vidt jeg kan se) Gud ja, App store er jo kommet ! Det skal jeg lige ha checket : P Men jeg gør selvfølgelig hvad køberen vil have :b

torsdag, 17. juli 2008, 16:14

SV: SV: Reklamationsret - Kan jeg få min tlf byttet?

Citeret Oprindeligt indlæg af Happy^ Citeret Oprindeligt indlæg af Ramaskriget Hej Tweakers ! Jeg står med en lidt delikat sag, som jeg håber en eller flere af jer kan hjælpe mig med ! Jeg har haft min Samsung U600 i lidt over et år nu, og nu er den fuldstændig død. Det startede med at farverne blev negative, billedet var spejlvendt og lignende, når jeg skubbede skærmen op. Det gik på et par uger, hvor den derefter gik helt i sort. Jeg kunne tænde telefonen, men jeg kunne ikke se hvad der skete...

torsdag, 17. juli 2008, 16:11

Reklamationsret - Kan jeg få min tlf byttet?

Citeret Oprindeligt indlæg af Burger Selvom man har 2 års reklamationsret, så skal man stadig reklamere i rette tid over en opstået fejl. Det står som beskrevet "inden rimelig tid", og som i andre sammenhænge kan dette begreb naturligvis gradbøjes men en tidligere erhvervsretslærer fastslog det som værende minimum 2 måneder, men den grænse har du jo også passeret for længst. Du burde derfor have kontaktet MonaTel da fejlen opstod, og ikke så lang tid efter. I tilfælde af en reklamationssag, er ...

torsdag, 17. juli 2008, 16:01

Reklamationsret - Kan jeg få min tlf byttet?

Det forstod jeg bare på det her link: http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/kobelov/

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.