Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 6. oktober 2011, 07:03

Forfatter: Avartar

R.I.P. Steve Jobs

Ja en mand med en fantastisk energi. Det er sq for tidligt at gå bort, mine tanker går specielt til hans kone og tre børn. /Henrik

tirsdag, 2. august 2011, 00:13

Har du været værnepligtig??

Hva kan jeg sige...... 36601 ! /Avartar Ps: ikke spor ked af det nummer. Tror hverken hæren eller jeg ville have gavn af hinanden.

onsdag, 27. juli 2011, 17:04

Alpha invite

Jeps det var også det jeg mente :-) Alpha :-)

onsdag, 27. juli 2011, 17:01

Battlefield 3 info

Jeps der kom også en alpha inv. til mig :-) /Avartar

onsdag, 27. juli 2011, 16:57

Alpha invite

Andre end mig der har fået en beta inv? /Avartar

onsdag, 27. juli 2011, 16:29

Bryllup dresscode

Habit er buks og jakke lavet i samme stof og farve, som regl med en vest under af samme kulør. Smoking er som regl sort buks og jakke med kant af blankt silke, ligeledes har buksen en stribe blankt silke i press linien. Hertil kommer den klassiske butterfly, kan følges med et skærft af samme farve. /Avartar

onsdag, 27. juli 2011, 14:31

SV: Bryllup dresscode

Hej Smoking i kirke er et no-go (banlyst) hvis man virkelig ønsker smoking, kan man skifte inden den efterfølgende middag. Husk man må bare ikke være pænere klædt end gommen. Et pænt jakkesæt/Habit og slips høre sig til, gerne i afdæmpede farver. Kjole og hvid skal aftales med Gommen, kan gøres hvis man er forlover og begge er enige om udseende. Men som gæst er det vidst kun i royalt øjmed at kjole og hvid benyttes. /Avartar

mandag, 25. juli 2011, 14:31

SV: på vej ind i windows

Hej Og velkommen til Tweak. Du må lige skrive hvad der konkret står på skærmen. Men jeg kunne tænke mig til at der står Drive eller Drives not found. Hvis det er det som den melder er det fordi den ikke kan se din HDD, (eller en boot partition disken) Hvis det er en bærbar at fejlen kommer på, kan Harddisken have løsrevet sig.. så er det at åbne den at sikre at den sidder helt "tæt". Hvis det virkelig står Drivers not found.. så forsøg at starte din maskine i fejlsikret tilstand..... jeg mener a...

søndag, 9. januar 2011, 01:21

SV: ENERGIDRIK - TRÆT AF REDBULL!

kaffe med druesukker ... så er man skarp. /Avartar

mandag, 27. december 2010, 14:01

SV: Er dette lovligt?

Nej det er ikke lovligt: § 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik. Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje. Kilde: HER /Avartar

mandag, 18. oktober 2010, 15:30

SV: Trådløs Router til Gaming, Fil deling og overførsel

D-link DGL-4500 virker som et OK køb, men tjek om der ikke skulle være lavet en ny firmware som retter dens "børnesygdomme" .. så som at den brager ned ved HÆFTIG brug :-) PS: du skal bruge et modem hvis du ikke allerede har et. Hvad er det for en Zyxel model du har? /Avartar

mandag, 6. september 2010, 12:15

SV: nice gaming mus :)

Bruger selv en Logitech G5 Laser Mouse på en Icemate plate. Men det setup har snart nogle år på bagen, men kan da varmt anbefale det. Og nu tænker I sikkert ... med snor.... jep, men der er tale om en høj kvalitetsledning som ingen anden. Dertil er der også en variabel vægt enhed i, som vagte stor begejstring hos mig. /Avartar

torsdag, 2. september 2010, 10:29

Kan det ikke lade sig gøre? (Ekstrem bærbar)

Jeg må lige bryde ind her og påpege at CPU score på i7 1.66Ghz er dobbelt høj som på en 2,66 dual core nemli 3245 iflg. Cpubenchmark.net . KILDE /Avartar Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king må jeg anbefale en Thinkpad W510 fra lenovo.co.uk.. Du kan selv konfigurere og du kan sagtens få dansk tastatur+lader fra skriv en mail til dem Men hvad du skal med en quad-core kan jeg ikke forstå, for 1,6GHz er dælme ikke meget i forhold til en 2,66GHz dual core som også kan fåes i i7. Men det er en h...

onsdag, 1. september 2010, 12:14

SV: Kan det ikke lade sig gøre? (Ekstrem bærbar)

Har du set på HP Pavilion 1190 serien. LINK Har selv en, her er dog ikke SDD i, men det kan man jo altid sætte i hvis det er. /Avartar

onsdag, 25. august 2010, 13:12

Online spil: NONA-online

Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Citeret Oprindeligt indlæg af DXC Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Citeret Oprindeligt indlæg af DXC Citeret Oprindeligt indlæg af Kingo123 Jeg er glad for at du synes om vores koncept. Vi arbejder stadig på at udbygge mængden af vores bets, således at det ikke kun er fodbold Hvilke bets tror du kunne få din interesse? Politiske bets kan også være meget sjove, hvornår bliver der valg i DK igen osv. Eller hvis der fx. starter en ny sæson af vild med d...

tirsdag, 24. august 2010, 15:11

Online spil: NONA-online

Fint koncept. Men skal måske dække mere end bare fodbold hvis det skulle have min interesse. Kan godt godt være at der skiltes med andre kategorier, MEN man må sige at det er fodbold tosser der har lavet det betting site . /Avartar

onsdag, 18. august 2010, 14:13

SV: Bilka vildleder kunder om elektronik

HEHE de har vidst også fjernet deres expertpanel på det område inde på sitet. /Avartar

mandag, 16. august 2010, 13:13

SV: Luftgevær - hvilket?

Hej Jeg kan kun anbefale GAMO. Har selv et hunter 1250 med Simons 4x25 sigte på. Det er sq kram. PS: Har dog ladet min kære fader i Sverige tages sig af det, da jeg ikke har tilladelse. PPS: husk det er ikke penetrerings evnen der er i højsædet ved jagt. Det er evnen til at overføre energien til vævet. dvs. der skal bruges flad-tip. Der findes specielle havl til dette, mener de har rød tip. /Avartar

onsdag, 4. august 2010, 15:17

Miss Denmark By Night - Kæresten er med!

Tillykke med hende! kan se at hun vandt. /Avartar

fredag, 30. juli 2010, 09:07

Miss Denmark By Night - Kæresten er med!

Ikke et ondt ord om de trunder (slet ikke nr. 3), men de er da ikke de flotteste jeg har set på et dansegulv. Bare se på nr. 7 ...... hun kan jo ikke engang se ligeud :-) for slet ikke at tale om nr. 8 i "ventebukser"! /Avartar

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.