Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 27. februar 2013, 15:21

Forfatter: |Henrik|

Toshiba Notebook formatering

Hej Foxx. RECOVERY PARTITIONEN er der stadig, men kan være at den er ødelagt alligevel. Men tusing tak for hjælpen..

mandag, 25. februar 2013, 10:13

Toshiba Notebook formatering

Hej Alle. Rigtig længe siden jeg har været her... Har et mega problem nu. Min datter har en Toshiba bærbar med Win 7, har så lagt Win 8 på den. Nu vil jeg gerne tilbage til Win 7 som er preinstaleret på den Men efter Win 8 er lagt på, vil den ikke igang med recovery som er F8 under opstart, har også prøvet Alt+F8 - F10 og F4, men intet virker. Håber i kan hjælpe.. /Henrik

onsdag, 4. januar 2012, 23:12

Aften fotos

Rigtig flotte billeder...

mandag, 12. december 2011, 15:33

Vis os dit julebillede ;)

Fint, det er så mig |Henrik| var åbenbart ikke logget ind...

torsdag, 10. november 2011, 22:04

Dråbe billeder - 5 stk.

Hej alle. Så kom den gamle tråd op igen Nogle af de første dråbe billeder jeg har taget, der er dog sket en masse siden anjo> send mig en mail om dit ? på: bssh@pc.dk

torsdag, 6. oktober 2011, 09:57

Windows7 Premium 64-bit (Engelsk version) opdatering

Hej. Prøv at hente den manuelt> http://www.microsoft.com/download/en/det…ang=en&id=26311 Og slå antivirus/andre sikkerheds programmer fra. Evt. installer i fejlsikrettilstand. Ved ikke om det virker, men et forsøg værd.

mandag, 19. september 2011, 19:54

K:Adobe PS Elements 7.0

Ved godt det er 7eren du søger, men hvis det er, har jeg 6eren med org cover og det hele.

torsdag, 8. september 2011, 08:56

Hot Dinner..

Hej alle. Så blev den første Chili frugt høstet fra mine Red Habanero chili planter, så et billede ville jeg lige tage..

søndag, 21. august 2011, 19:06

Søger gammel sang

Hej Alle. Min kone skal ha fat i en gammel sang, jeg kan selv huske lidt af den, det er vidst en pop/dance sang, det jeg hun kan huske de synger om er: Årh fred - fred - fred kom tilbage, og noget med: min eks kom tilbage. Nogle af jer der kan gennemskuge navnet på sangen ? /Henrik

tirsdag, 16. august 2011, 09:58

Lille Melani..

Tak fordi i gad og skrive lidt til billedet, og for kommentarene..

mandag, 15. august 2011, 12:38

solnedgagn læsø

Hej dwmc. Godt fanget, billedet i sig selv kan fortælle en masse: Hygge - samvær - ensomhed m.m Lidt kritik: Ser ud som om at du ikke har lagt focus på personerne ( de er ude af focus ), hvilket jeg ville foretrætte. /Henrik

tirsdag, 9. august 2011, 12:45

Lille Melani..

Melani skulle være model i mit studie i dag.. gik også ok, men hun er så fjollet at hun ikke kan sidde stille.

torsdag, 14. juli 2011, 10:23

Mælkebøtte i modlys..

Et billede af en lille mælkebøtte. Uploaded with ImageShack.us

onsdag, 6. juli 2011, 18:55

Talent fuld abe.

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Citeret Oprindeligt indlæg af |Henrik| Ja, men ? er om hvorvidt det er rigtigt, med alt det lXXX extrabladet fyrer ud i deres aviser og på deres HP. Ja det er selvfølgelig ikke til at vide om et er fup, men syntes det er et godt billede Jep, godt billede er det i hvert fald..

onsdag, 6. juli 2011, 16:41

Talent fuld abe.

Ja, men ? er om hvorvidt det er rigtigt, med alt det lXXX extrabladet fyrer ud i deres aviser og på deres HP.

lørdag, 4. juni 2011, 23:10

Det var det', blev gift i Lørdags...

Tak skal i ha'. Hehe, nej er bestemt ikke under tøflen...

lørdag, 4. juni 2011, 17:12

Det var det', blev gift i Lørdags...

Overskriften siges vidst det hele, mega fed dag med glade gæster og lækker mad. /Henrik

mandag, 9. maj 2011, 19:22

TOMMY

Citeret Oprindeligt indlæg af Merling takker... jeg må se om jeg kan skaffe sådan en.. http://www.interglas.dk/plexiglas___sort___3_mm-p-544.html Husk at skrive i felterne hvor stor pladen skal være.

søndag, 8. maj 2011, 22:27

TOMMY

En sort gennemfarvet plexiglas plade er et most til sådan et billede.. Ellers fint forsøg.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.