Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 26. november 2015, 13:05

Forfatter: SjQLunD

S: SOLGT Cooler Master ATCS 840 (stort) Kabinet

SOLGT Sælger dette utroligt lækre kabinet, lavet i aluminium og bygget i super kvalitet. Sælger fordi det er lidt for stort til mit behov. Købte det selv brugt herinde fra i 2011, og er uden kvittering. Der er 1x230 mm blæser foran, 2x230mm blæsere i toppen, 1x120 bagest + 3x lækre Noctua blæsereinstalleret indvendigt (er i sig selv også noget værd) - Altså super køling! Se specificationer her: http://www.coolermaster.com/se... Billedalbum her: http://imgur.com/a/RmGis Der følger et Plextor PX-8...

onsdag, 31. august 2011, 21:24

Arbejdscomputer baseret på ny AMD A6, FM1 - tanker?

Hvis der er nogen der følger med i tråden, så hælder jeg mere til et Gigabyte GA-A75M-UD2H bundkort istedet. Dette skulle være det bedste til OC (Godt nok er Llano ikk ligefrem noget OC'ers drøm, men man er vel tweaker ), samt have både DVI og HDMI (ASRock havde ikke DVI!) og plads til lidt flere ram stænger. Der er en anmeldelse af 6 forskellige bundkort på Tomshardware til dem der skulle være interesserede. Er dog stadig meget i tvivl om kabinet! Nogle af Antec's minitower's ser lækre ud, f.ek...

onsdag, 31. august 2011, 17:16

Citeret Oprindeligt indlæg af Henrik- Nu skal jeg lige have læst op på det, men mener bestemt at FM1 + Bulldozer begge vil understøtte 1866 Mhz std, så hvis du kan finde nogle ram med den hastighed kunne det måske være en fordel, tvivler på at de koster ret meget mere. Har dog ikke lige fundet test endnu der viser ydelses forskellen. Jf. Toms hardware skulle 1600Mhz med bedre timings være et "sweet spot" for Llano. Se evt. her: http://www.tomshardware.com/reviews/amd-…ano,2975-6.html Men...

onsdag, 31. august 2011, 00:38

Jeg går lidt og overvejer at købe en computer til brug på universitetet. (Hvad skal man med en bærbar når man kan ha' 2 stationære ). Har siddet og leget lidt, og er kommet frem til følgende: CPU: AMD A6 Series A6-3650 4x 2.60GHz Bundkort: ASRock A75M-HVS FM1 AMD A75 M-ATX Ram: 8GB G.Skill Ripjaws DDR3-1600 DIMM CL9 Dual Kit Harddisk: 96GB Kingston V+ Series + random micro ATX kabinet/psu (er ret lost her). Hvad siger i til sådan et svin? Den kan fås for ca. 2600 hvis det bestilles i tyskland, o...

tirsdag, 30. august 2011, 22:58

Backup til NAS der graves ned i haven!

Tror det burde være muligt at regne på hvor varmt det bliver inde i kassen, alt efter materialer, effekt, plads, temperatur udenfor osv. Af hvad jeg kan læse mig til (sådan lidt rundt omkring på random fora) skal du ned i 50-60 cm for at undgå frost om vinteren. Måske kondensvand i forbindelse med temperaturforskel kan undgåes vha. tilstrækkelig isolering. Måske udluftning kan laves med en slags skorsten? Held og lykke i hvert fald. Hvis det var mig ville jeg gå igang med noget Alu/rockwool, og ...

mandag, 29. august 2011, 01:46

Hvad stemmer du til folketingsvalget?

Stemmer Rød blok. Nok mere grundet udelukkelsesmetode. Forstået på den måde at jeg ikke vil have en regering der samarbejder med DF - synes deres store indflydelse er direkte pinlig for Danmark, og får os til at se dårlige ud udefra. Derudover har den nuværende regering nogle uenigheder med Aalborg Universitet, som på visse punkter er blevet til chikane agtige forhold.

fredag, 26. august 2011, 00:49

S: MB, Cpu, Ram " Core2Quad" Aalborg

Er sælger her endnu, og hvornår løber salget til? Vil gerne byde over, men vil lige ha' respons fra sælger først.

mandag, 22. august 2011, 20:20

S: MB, Cpu, Ram " Core2Quad" Aalborg

600,- Afhentet for det hele.

mandag, 22. august 2011, 15:11

S:Q9400, X38-DQ6 og OCZ PC9200!

Er CPU'en ikke 2.66 Ghz?

tirsdag, 26. april 2011, 10:33

S: Forskelligt Hardware

Citeret Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane bumper lige Hvis der er nogle af dem som har budt som ønsker et spec. tidspunkt for afslutning kan I lige skrive, så finder vi ud af det. Vil helst ikke holde evt. købere hen, kun gi alle mulighed for at se tråden. Tænker den får lov til at køre til mandag-tirsdag ca. Der kan alligevel ikke overføres penge før... Har du fået solgt din 4200+? Ellers gælder mit bud stadig

mandag, 25. april 2011, 16:38

Sælges/Byttes Ældre hardware, 8800 GTS, WD raptor, Silverstone

EDIT: Ups, kan se at CPU'en er til socket AM2, så trækker desværre mit bud tilbage. Kilde: http://www.cpu-world.com/CPUs/K8/AMD-Ath…00CUBOX%29.html

mandag, 25. april 2011, 16:25

Citeret Oprindeligt indlæg af Rookie Ikke noteret. Har et bud på 275 for at det lidt ældre grej samlet. Det må jeg indrømme jeg ikke har. Tricket kan komme en ny ejer til gode Byder 275,- afhentet, såfremt du foretrækker ikke at skulle på posthuset

mandag, 25. april 2011, 12:18

Vil gerne byde 75,- pp. for din AMD X2 CPU, såfremt den er til socket 939. Har du prøvet 'ovn-tricket' på dit grafikkort? Dvs. at smide det i ovnen noget tid, for at få lodninger til at smelte sammen.

lørdag, 23. april 2011, 17:50

S: Forskelligt Hardware

Athlon X2 2,2GHz 4200+ socket 939 : 150kr. afhentet

onsdag, 22. september 2010, 18:43

SV: S: Athlon x2, bundkort og ram

Vil gerne gi' 150,- for CPU

lørdag, 11. september 2010, 05:17

SV: S: 2x Phenom II X4 965

Er det C3 stepping, dvs. 125W (ikke den ældre 140W)?

lørdag, 24. juli 2010, 20:38

AMD Athlon 64 X2 (2001?) - 2x1GB DDR400,CL3 - MS-7168 VER:1C Motherboard.

Det var lidt ærgerligt - ville ellers gerne ha' budt mere.. evt. også for det hele (endda i aalborg! ) Men håber hardwaren får et godt liv hos sweet dane's søn

onsdag, 21. juli 2010, 20:48

K: AMD X2, socket 939 CPU

Søger en "Manchester" eller "Toledo" AMD64 X2 CPU til at opgradere min nuværende stationær. Helst 4200+ eller bedre. SKAL være til socket 939 Gerne til en rimelig pris - ved ikke hvad de går for nu om dage.

tirsdag, 14. oktober 2008, 16:20

SV: SV: SV: SV: K: 2x1 GB DDR 3200 ram

Citeret Oprindeligt indlæg af Maverick Hvad med 200pp evt. i maxi-brev? Deal. Hvor aftaler vi de nærmere detaljer? Har mail/MSN/mobil

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.