Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 19. juli 2017, 13:16

Forfatter: origin

Gamle Tweak.dk brugere

Dato for registrering lørdag, 15. februar 2003 Damn, 14 år siden. Der var jeg stadig teenager.. Kigger ind forbi i ny og næ, men bruger mere min PS4 end min PC nutildags..

tirsdag, 20. oktober 2015, 17:27

S: Sony Xperia Z3 *SOLGT*

Hej Sælger min Sony Xperia Z3 32gb, den er købt 3/10-2014, har haft cover på det meste af sit liv, og er pæn og velholdt. Der medfølger et gennemsigtigt cover fra Case-Mate, som er slidt, men virker fint. Pris ide er 2500 kr.

fredag, 21. august 2015, 16:56

Ny kaffe og ny kaffemaskine fra Dolce Gusto

Lækkert, er selv mega glad for min, især når man bor selv, og bare lige skal have en enkelt kop kaffe..

søndag, 19. juli 2015, 15:30

S6 egde problem

okay, ved godt dette svar ikke hjælper ret meget, men er det virkelig så stort et problem at din telefon ikke lader op på en time?

onsdag, 13. maj 2015, 15:30

Konfirmations billeder

Hvad er et stykke tid? er det en uge, et år, 10 år? Hvad er dine referencer, har du før taget billeder for andre? Din pris skal afspejle din faglige viden og kunnen, og samtidig skal du kunne varierer i prisen afhængigt af hvad kunden forlanger. Der er meget at tænke på, men held og lykke med det

tirsdag, 5. maj 2015, 16:36

Test af Samsung Galaxy S6 edge

Forstår ikke hvorfor at det er så slemt at jackstikket sidder i bunden? Ved mig kommer det helt naturligt at jeg stopper den i lommmen på den måde jeg holder den, altså toppen vender ned mod jorden når den ligger i lommen. Derfor når jeg hører musik på den, skal jeg ikke til at tage fat i toppen for at vende den om og så stoppe den ned i lommen som jeg skal på min nuværende Sony.

mandag, 16. marts 2015, 15:52

Cities (In Motion): Skylines

Elskede det nye simcity selvom det også havde sine fejl, men det her ser da godt nok noget sjovere ud, det er røget på wishlisten, og skal købes så snart pengene lige tillader det, sådan ca omkring den første Tak for tippet

lørdag, 18. oktober 2014, 13:57

Det uhyggeligste spil, som I har spillet

Må sgu også slutte mig til FEAR 1.. Tror faktisk aldrig jeg nåede at gennemføre det xD

torsdag, 16. oktober 2014, 22:40

iPhone 5 32 gb sælges

opsedasse

tirsdag, 7. oktober 2014, 18:27

iPhone 5 32 gb sælges

ej Sælger min 14 måneder gamle iPhone 5 32 gb. Den har ingen ridser på skærmen, men lomme og brugs ridser på bagcoveret. Alt originalt tilbehør medfølger, høretelefonerne er brugt 1 enkelt gang, da de ikke passer i mine ører. Priside.. 3000 ,- pp men kom med bud. Alle useriøse bud bliver slettet .

torsdag, 20. marts 2014, 13:02

Trick Shots - sådan skal det gøres :-)

Gad vide hvor mange personer de har måtte bruge for at ramme det æble xD

fredag, 14. marts 2014, 21:25

Lækkede screen shots fra iOS 8

ser temmelig fake ud, hvis man kigger på resten af Apples egne app, så passer de nye ikke ret godt ind.

torsdag, 6. marts 2014, 21:03

Smiler SKATTE far til Jer i år

Har ikke travlt, så venter med at tjekke til om en uges tid, når det værste pres har lagt sig på deres servere. De bliver alligevel ikke udbetalt før i april

fredag, 28. februar 2014, 18:56

Razers "Razer Blade Pro" Er den det værd ?

Vil give fragman ret.. det er sådan noget fancy crap der ikke virker ordentligt alligevel, eller som du sikkert ALDRIG kommer til at bruge, fordi du alligevel har en iphone eller anden smartphone liggende lige ved siden af, hvor du har samme muligheder, bare virker meget bedre.

mandag, 23. december 2013, 14:49

Spiller i lol

Gjorde.. blev for ensformigt..

fredag, 29. november 2013, 00:27

Optik

Prøv og tag et kig på Tamron's 28-300 http://www.kamerashop.dk/product/tamron-…cro-417000a20e/ Det skulle være et rigtig godt all-around objektiv til folk der mangler lidt zoom i hverdagen

fredag, 1. november 2013, 03:49

Ingen Microsoft Update ????

er microsoft ikke stoppet med at opdatere og supporte XP?

torsdag, 15. august 2013, 18:07

Hvilke forskellige grafikkort har du haft?

ATI og Nvidia.. Har ingen ide hva de hedder.. Kan ikke engang huske det jeg har i lige nu.. Det første jeg havde var dog et Nvidia Riva TNT 2 Ultra

onsdag, 31. juli 2013, 17:00

Hvad spiller I lige nu - og hvilke spil venter I på???

Det bliver til lidt WoW, Tomb Raider, Farcry 3 og Borderlands 2 og The Walking Dead.. går og venter på at gide penge på The Last of Us og så har jeg forudbestilt GTA V til PS3

fredag, 12. juli 2013, 23:04

Xbox One Information

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "Bubbi" Nu kender jeg intet til Steam, men skal man ikke være online der for at kunne spille sine spil? Nej - Hvis det er sat ordentligt op så kører det som om intet er hændt offline. og det opdaterer endda også dine achivements du skulle ha fået mens du var offline..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.